U Monumentu di l'Eroi Pandemici Apertu cù Cerimonia in Izmir

U Monumentu di l'Eroi Pandemici Apertu cù Cerimonia in Izmir
U Monumentu di l'Eroi Pandemici Apertu cù Cerimonia in Izmir

U Monumentu di l'Eroi Pandemici, chì hè statu custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per i travagliadori sanitari chì anu travagliatu cù grande devozione in a pandemia, hè statu apertu cù una cerimonia. Ministru Tunç Soyer"Da u primu ghjornu di a pandemia, a Municipalità Metropolitana di İzmir hà pruvatu à abbraccià i travagliadori di salute di İzmir cù tutte e so mani. Dedichemu stu travagliu à i travagliadori di salute chì anu affruntatu ogni tipu di difficultà durante u prucessu pandemicu ".

U Monumentu di l'Eroi Pandemici, custruitu da a Municipalità Metropolitana di Izmir per i travagliadori di salute chì anu travagliatu duru durante u prucessu pandemicu, hè statu apertu cù una cerimonia. U Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà assistitu à l'apertura di u Monumentu di l'Eroi Pandemichi, chì hè statu piazzatu in a Piazza di i Martiri di a Democrazia di u 14 di lugliu cum'è parte di l'attività di u ghjornu di a Medicina di u 15 di marzu. Tunç Soyer, i deputati di CHP İzmir Ednan Arslan, Tacettin Bayır, Kani Beko, u presidente provinciale di CHP İzmir Deniz Yücel, u sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u secretariu generale di a municipalità metropolitana di İzmir Dr. Buğra Gökçe, Sindaco di Konak Abdül Batur, Sindaco di Menderes Mustafa Kayalar, Sindaco di Karaburun İlkay Girgin Erdoğan, Sindaco di Beydağ Feridun Yılmazlar, Direttore Provinciale di Salute di İzmir Specialista Dr. Hüseyin Bozdemir, u presidente di a Camera Medica di İzmir Lütfi Çamlı, i burocrati di a municipalità metropolitana di İzmir, i direttori generali di e cumpagnie affiliate à a municipalità metropolitana di İzmir, i travagliadori sanitari, i membri di u cunsigliu, i rapprisentanti di i partiti pulitichi è i citadini anu assistitu.

"I nostri medichi appartenenu à sta terra"

U presidente Soyer, ricurdendu chì i travagliadori sanitari chì sò in prima linea di a lotta contru a pandemia anu pagatu u prezzu più altu, hà dettu: "Stu munumentu hè un modestu simbulu di u nostru debitu di fideltà. Sò chì ùn importa ciò chì facemu, ùn pudemu micca rimbursà i sacrifici di i travagliadori sanitari. Per quessa, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà pruvatu à abbraccià i travagliadori sanitari di Izmir da u primu ghjornu di a pandemia. Dedichemu stu travagliu à i travagliadori sanitari chì anu affruntatu ogni tipu di difficultà durante u prucessu pandemicu. Izmir è Anatolia sò unu di i lochi induve a medicina muderna hè nata prima in u mondu. I primi medichi di u mondu sò stati furmati in queste terre è guariti in a guerra è a pace. Ùn vi esse offesu da nimu. I nostri medichi appartenenu à sti terri. Sti terri appartenenu ancu à i medichi. Cuntinueremu à fà u nostru megliu per ùn permette micca à un solu mèdicu o à un operatore di salute di lascià sti terri. Continueremu à stà daretu à ognunu finu à a fine ", disse.

Dichjarà chì anu urganizatu una cumpetizione à scala di Turchia in settembre 2020 per determinà u prugettu di u munimentu, u so presidente Tunç Soyer, "A nostra ghjuria hà sceltu stu prughjettu di Barış Resistance Altınay trà undici opere. Hè statu decisu di custruisce u nostru munumentu, chì rapprisenta u duttore, l'infermiera è a squadra di filiazione.

"Semu quì, ùn andemu da nudda parte"

Presidente di a Camera Medica di Izmir Op. Dr. Lütfi Çamlı hà dettu: "Avemu persu 553 di i nostri amichi per via di sta malatia prevenibile. Ùn pudianu andà in casa per ghjorni è notti. Anu purtatu una lotta implacable contr'à a pandemia. Parechji municipalità, in particulare a Municipalità Metropolitana di Izmir, anu dimustratu a solidarietà cù i travagliadori sanitari. Prutegeremu u nostru travagliu, a nostra professione, u nostru avvene è u nostru paese. Semu quì, ùn andemu da nudda parte.

Co-rappresentante Erkan Batmaz, presidente in particulare in l'alloghju è u trasportu, unione di i travagliadori di i servizii di salute è suciale (SES) İzmir Branch Tunç SoyerHà ringraziatu per u sustegnu di. Hà dimustratu u sforzu trascuratu di i travagliadori di salute, anche se un pocu ".

İzmir Municipalità Metropolitana Eşrefpaşa Hospital Capu Medicu Op. Dr. Kadir Devrim Demirel, invece, hà enfatizatu chì avianu una pandemia assai pesante è hà dettu: "Trè anni fà, i medichi anu dettu chì truvamu a suluzione per questu. A scienza ci hà datu a vacuna. Ùn simu senza speranza ", disse. Kazım Acar, Vicepresidente di l'Associazione Infermiera İzmir Branch, hà ringraziatu ancu quelli chì anu cuntribuitu à u munumentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*