U serviziu di riabilitazione per i cani stray hè iniziatu in Izmir

U serviziu di riabilitazione per i cani stray hè iniziatu in Izmir

U serviziu di riabilitazione per i cani stray hè iniziatu in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà fattu un novu terrenu cù a cooperazione cù a Càmera di Veterinari di Izmir per a sterilizazione di i cani vagabondi. U presidente Soyer hà dettu: "Grazie à stu prughjettu esemplare, chì hè l'unicu in Turchia, portamu u nostru travagliu, chì cuntinueghja à aumentà ogni annu, à u prossimu livellu". U presidente di a Càmera di Veterinari d'Izmir, Selim Özkan, hà dettu chì İzmir hè un esempiu per a Turchia cù un altru prughjettu pioniere.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà triplicatu u numeru di animali vaganti sterilizzati in l'ultimi trè anni per prevene a ripruduzzione incontrollata di l'animali vagabondi è per prutege u benessere di l'animali è a salute publica, hà firmatu una cooperazione esemplare per a Turchia. In più di l'sterilizazione, u "Serviziu di Riabilitazione di u Prughjettu di Riabilitazione di i Cani Stray", chì include a vacuna di a rabbia, l'applicazione di droghe parassitarie è a marcatura, hà iniziatu cù a cooperazione di a Càmera di Veterinaria Izmir.

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir hà assistitu à a cerimonia in Kültürpark. Tunç Soyer, Partitu Populare Republicanu (CHP) İzmir Deputy Özcan Purçu, İzmir Metropolitan Municipality Vice-Segretarii Generali Barış Karcı è Şükran Nurlu, İzmir Chamber of Veterinaris President Selim Özkan, ex Vice-Sindaco di İzmir Metropolitan Municipality SırrıPİzmir Municipality SırrıPİzmir Bureau Municipal Amministratori provinciali di İzmir, presidente di u distrittu CHP Karabağlar Mehmet Türkbay, organizzazioni non governative, capi di camere, unioni è cooperative, capi è amanti di l'animali anu assistitu.

U nostru travagliu guadagnà impulsu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u so discorsu, "Assicuratevi chì una di e nostre virtù più impurtanti è virtù chì ci distinguenu da l'Occidenti hè a nostra cuscenza per prutege i nostri cari amici. Sapete, una di e più grande debulezza di quella civilizazione sviluppata è avanzata di l'Occidenti hè quella cuscenza chì avemu è chì ùn anu micca. Vogliu ringrazià i belli ghjente di sta terra, quelli vuluntarii chì curanu i so cari amichi. Cù u prugettu, facemu un passu storicu pè i nostri cari amichi cù quale spartemu sta cità. Grazie à stu prughjettu esemplare, chì hè u primu è solu in Turchia, portamu u nostru travagliu, chì hè in crescita ogni annu da quandu avemu pigliatu l'uffiziu, à u prossimu livellu ".

"Avemu u scopu di sterilizà 500 cani per mese"

Dichjarà chì stu prughjettu, chì hè realizatu attraversu u "Centru di Coordinazione" in u corpu di a Municipalità Metropolitana di Izmir, include parechje innovazioni, u sindaco Soyer hà dettu:

"Cù stu prughjettu, i nostri cari amici ponu esse tracciati istantaneamente marchenduli cù ear tags è microchip. I trasferimenti sò fatti in ospedali o policlinichi. In u scopu di u nostru protocolu, avemu u scopu di sterilizà 500 cani per mese. I cani saranu ancu vaccinati per a rabbia è medicazione parassita. Accuminciamu sta pratica, chì implementeremu in tuttu İzmir in u scopu di a Legge di Proteczione di l'Animali N ° 5199, in i nostri distretti induve a pupulazione di cani vagabondi hè densa. Prima di stu prughjettu, avemu avutu fattu un travagliu assai preziosu è spiciale cù a Càmera di i Veterinari. U nostru travagliu nantu à e razzi pruibiti hè statu un primu in Turchia. In dui ghjorni, 982 cani cù razzi pruibiti sò stati sterilizzati in dui ghjorni cum'è parte di bona vuluntà in cliniche chì sò membri di a Càmera di Veterinaria Izmir. Sì sti animali sò stati lasciati in strada, ci sarianu seri prublemi in quantu à a salute publica.

Passu intensu per l'animali randagi

U presidente Soyer hà dettu chì appena hà pigliatu l'uffiziu, anu stabilitu sei centri di sterilizazione in Ödemiş, Torbalı, Kemalpaşa, Seferihisar, Urla è Dikili per furnisce un serviziu efficace per l'animali vaganti in i distretti circundanti, è hà dettu: "Queste unità serve. micca solu à i distretti induve si trovanu, ma ancu à 19 distretti fora di l'area metropolitana. I nostri squadre di Risposta di Emergenza sò in turnu 7 ore à ghjornu, 24 ghjorni à settimana per l'animali di strada chì vivenu in strada è si ammalanu. I nostri cari amichi malati sò purtati à u Kültürpark Small Animal Polyclinic per esse guariti. U numeru di a nostra squadra di risposta d'urgenza, à dui; Avemu aumentatu u numeru di veiculi da dui à cinque. Avemu compru dui rimorchi di trasportu d'animali. In l'ultimi trè anni, 72 mila animali furzati sò stati esaminati è 22 mila animali stray sò stati operati in u corpu di a nostra cumuna. Cuntinuemu à distribuisce l'alimentu d'alta energia in tuttu l'annu per i nostri cari amichi chì campanu in a strada è trovanu difficiuli di truvà cibo. Avemu distribuitu 365 tunnellate di manciari in trè anni. Avemu aumentatu u numeru di veterinari in a nostra cumuna. Avemu ancu aumentatu u numeru di sale operatorie in Kültürpark Small Animal Polyclinic à dui ".

"Devemu ghjustizia, micca misericordia, à e cose viventi in natura"

U presidente Soyer hà dettu chì u numeru di animali vagabondi sterilizzati hè triplicatu da quandu anu pigliatu u postu. Dichjarà chì u numeru di sterilizzazioni, chì era 2019 in 5, hè aumentatu à più di 503 mila in 2021, Soyer hà dettu chì stu numeru aumenterà ancu di più grazia à a messa in opera di e novi unità in custruzzione è u "Serviziu di Riabilitazione per i Cani Stray". Senza Pruprietari "prughjettu chì anu iniziatu.

Dichjarà chì anu stabilitu un centru di riabilitazione è adopzione à i normi europei in Bornova Gökdere cun un investimentu di circa 21 milioni, Soyer hà cunclusu u so discorsu cusì:

"Spergu chì l'apremu inseme in un futuru assai vicinu. Nomineremu sta facilità, chì hè stata stabilita nantu à una superficie di 37 mila metri quadrati è hà una capacità di 500 cani, dopu à Pako, u cane di u scrittore maestru Bekir Coşkun, chì avemu persu. Se vulemu un mondu senza viulenza, ghjustu è pace ; Avemu da dumandà questu micca solu per l'omu, ma ancu per a nostra natura è tutte e cose viventi di quale simu una parte. Noi umani ùn duvemu micca misericordia à i viventi in natura, ma ghjustizia. Credu chì i studii chì avemu fattu nantu à i nostri cari amichi cuntribuiscenu ancu à u sviluppu di una tale cultura. Vogliu ringrazià a Camera di Veterinari Izmir, u cumpagnu di u nostru prughjettu, è tutte l'urganisazioni non governamentali è i vuluntarii per i so sforzi ".

"Cum'è İzmir, simu di novu i pionieri"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir per u prugettu chì anu implementatu Tunç Soyer U presidente di a Càmera Veterinaria di Izmir, Selim Özkan, chì hà ringraziatu à a squadra di travagliu cù u prugettu, hà dettu: "Ùn ci hè micca esempiu di stu protokollu in Turchia. Ci sò transacciones à piccula scala. Ci dumandanu à noi è à a nostra municipalità opinioni da parechje municipalità in Turchia. Riceranu feedback nantu à cumu fate. Cum'è İzmir, simu di novu pionieri. Semu fieri cum'è İzmir ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*