U pruduttore di latte in İzmir hà cuminciatu à respira

U pruduttore di latte in İzmir hà cuminciatu à respira
U pruduttore di latte in İzmir hà cuminciatu à respira

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU prughjettu Mera İzmir, chì hè statu iniziatu in linea cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibile", hà permessu à u pruduttore di latte di respira facilmente. I pastori chì participanu à u prughjettu dicianu ch'elli eranu cuntenti di pudè vende u latti sopra u prezzu di u mercatu è chì anu pussutu cuntinuà a pruduzzione grazia à u prugettu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerPrughjettu Mera İzmir, in ligna cù a strategia Agriculture İzmir, chì hè stata creata cù a visione di "Un'altra agricultura hè pussibule" è basatu annantu à a lotta contru a seca è a miseria, hà permessu à i pastori di respira. I pastori, chì anu avutu un tempu difficiule per via di spazii di pasture limitati, di l'alti costi di l'alimentazione è di i prezzi bassi in l'acquisti di latti, anu dettu ch'elli puderanu truvà a forza per cuntinuà à pruduce grazia à u prugettu.

Soyer: "Compreremu da Bergama, Kınık è Menemen in aprile"

U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, chì hà dettu chì anu firmatu un accordu di compra di latte cù 535 pastori in Bergama, Kınık, Seferihisar, Urla, Güzelbahçe è Çeşme, è hà datu un anticipu di 3 milioni di TL à u pruduttore. Tunç Soyer"Avemu determinatu un prezzu di 7 lire per u latti di pecura, chì hè 11 lire, è 5 lire per u latti di capra, chì hè 10 lire. Avemu principiatu a nostra compra di latte da Seferihisar. In April, cumprà u latte da i nostri pruduttori di Bergama, Kınık è Menemen ".

"Semu ghjunti à un puntu induve ùn pudemu mancu latte"

Suleyman Özgen, 39 anni, chì vive da l'allevamentu di pecuri è di capre in Seferihisar, hà dettu: "Avemu avutu un momentu veramente duru se stu prughjettu ùn era micca implementatu. Semu in una situazione induve ùn pudemu mancu fà mungitura. Bellu prughjettu. Cum'è pastori, tutti sustenemu stu prughjettu. » Süleyman Özgen hà dettu ch'elli avianu datu u latte à e splutazioni di latti prima, ma u prezzu era bassu, "I Dairys anu pruvatu à cumprà latte per 3 lire, 2 lire è 7 lire per 5 lire. Dicianu chì s'è vo per u prezzu di l'annu passatu, avemu da cumprà, altri ùn avemu micca. Cumu pudemu versà à stu prezzu? L'annu passatu, avemu compru u saccu di l'esca per 100 lira, questu annu hè 250 lira. Ùn pudemu micca esce da questu. Ma grazia à stu prughjettu, eramu assai cuntenti. Eramu assai felici di dà latte per 5 lire quandu avemu avutu da dà latte per 11 lire ".

"Dairys ùn dà micca stu prezzu"

Eşref Özgen, 46 anni, hà dettu ancu chì anu datu u latte à l'agricultori di latti, ma ùn anu pussutu guadagnà u so soldi, è hà dettu: "Stu prughjettu ci hà sustinutu. Attualmente, i latticini ùn ponu micca dà u prezzu datu da a Municipalità Metropolitana di Izmir. S'ellu ùn esistia micca stu prughjettu, avissimu da dà u nostru latti à u lattice à prezzi bassi. Ùn avemu micca scelta. Stu travagliu hè diventatu impussibile. Ministru Tunç SoyerTi ringraziu assai."

"Sè ùn era micca per a cità metropolitana, avariamu lasciatu u latte"

Mehmet Sönmez, di 43 anni, hà dichjaratu chì e splutazioni di latti ùn compranu più latte perchè perdenu soldi, "Avemu avutu un tempu duru questu annu. I prezzi di l'alimentazione anu aumentatu assai. Se a municipalità metropolitana di Izmir ùn esiste micca, u latte seria lasciatu in e nostre mani. Eramu affundati ", disse.

"Molti volenu participà à u prugettu"

Osman Çakar, Membru di u Cunsigliu di Amministrazione di a Cooperativa di Sviluppu Agricola Turgut İhsaniye, hà dichjaratu chì i pruduttori stavanu luttendu di più in più ogni ghjornu è hà dettu: "I nostri pruduttori eranu in una situazione difficiule. Ma anu superatu sta situazione difficiule cù u prugettu di a Municipalità Metropolitana. Dunque, tutti sò felici. Ci sò parechje persone chì mi chjamanu da i lochi luntani è volenu chì u prugettu sia fattu in a so propria regione. I pruduttori ovini avianu avutu grandi difficultà cù i prezzi di l'alimentazione, ma cù stu prughjettu, i difficultà sò stati superati.

"Truveremu una suluzione à a miseria rurale"

İzmir Metropolitan Municipality Agricultural Services Dipartimentu Capu Şevket Meriç hà dichjaratu chì a basa di a strategia İzmir Agriculture hè di sustene i picculi pruduttori cù sementi lucali è razze d'animali lucali è hà dettu: "Dopu à a pandemia, incendi è altri disastri naturali, avemu vistu chì avemu diventatu. una sucetà inclinata à u cunsumu. Ma avemu dipende di fora per cumprà certi prudutti. Per impediscenu questu, diventa chjaru quantu valore hè di prutezzione di e sementi lucali è e razzi lucali. Per sustene l'allevamentu di pasture, i nostri acquisti di latti sò cuminciati, soprattuttu da e cooperative è i pruduttori à pocu pressu. In questu modu, truveremu una suluzione à a miseria rurale, è faremu tuttu ciò chì pudemu per assicurà chì i citadini di a cità anu accessu à un alimentu più sanu ".

"I prudutti sò più deliziosi è di alta qualità"

Cumpagnia di a Municipalità Metropolitana di İzmir BAYSAN A.Ş. U direttore generale Murat Onkardeşler hà dettu: "U sustegnu di e razze d'animali è di sementi lucali hè a basa di a lotta contru a siccità. Cù u prughjettu Mera İzmir, avemu impostu qualchi cundizioni à u pruduttore. Formemu u fabricatore. Inseme à sti furmazioni, formemu unu di i pilastri di a lotta contru a crisa climatica. U criteriu più impurtante quì hè chì l'animali sò stati pasturati in a pastura per almenu 7 mesi. Alimenti cum'è silage corn è alimentazione cuncentrata chì cunsuma assai acqua ùn deve esse datu. L'alimentazione deve esse fatta cù sementi eredi. Hè per quessa chì demu u doppiu di u prezzu di l'agricultori lattichi à i nostri pruduttori. Prughjemu di furnisce u latti chì compru à u cunsumadore cum'è u furmagliu di tulum maturu è u furmagliu biancu. U latti di l'animali pasturati nantu à a pastura diventeranu in casgi assai più diliziosi è di alta qualità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*