A prima spedizione di crociera à Izmir in anni da esse tenuta u 14 d'aprile

A prima spedizione di crociera à Izmir in anni da esse tenuta u 14 d'aprile

A prima spedizione di crociera à Izmir in anni da esse tenuta u 14 d'aprile

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerI passi fatti in cunfurmità cù u scopu di sviluppà u putenziale turisticu di a cità anu datu u fruttu. Dopu anni, a prima crociera à Izmir serà fatta u 14 d'aprile. I preparazione realizati da a municipalità metropolitana di Izmir in u portu d'Alsancak, chì si prepara di novu per u turismu di crociera, cuntinueghjanu à piena velocità. U sindaco Soyer, chì hà esaminatu l'opere in u portu prima di i viaghji, chì sò destinati à fà una cuntribuzione seria à l'ecunumia di a cità, hà annunziatu chì u Dipartimentu di Pulizia Turistica hè statu stabilitu in a municipalità.

Izmir si prepara per viaghji in crociera chì ripartenu dopu anni. U primu gruppu turisticu ghjunghjerà à u portu d'Alsancak u 14 d'aprile. À a fine di l'annu, millaie di turisti visitanu İzmir cù 34 crociere. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà visitatu a Republica di Turchia State Railways (TCDD) İzmir Port Management Directorate per esaminà i preparazione prima di i viaghji di crociera, chì sò previsti per dà un soffiu d'aria fresca à l'ecunumia di a cità.

Soyer, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à l'opere sottu a coordinazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir, l'Uffiziu di u Governatore di Izmir è a Direzzione Provinciale di Cultura è Turismu di Izmir, hà dettu chì tutte e carenze seranu compie finu à u 14 d'aprile, è u portu di Izmir è i so circondi seranu pronti à accoglie. gruppi di turisti.

Un novu dipartimentu di pulizza hè statu creatu

Dichjarà chì a Municipalità Metropolitana di Izmir hà pigliatu passi tecnichi è amministrativi impurtanti prima di a nova stagione, Soyer hà annunziatu chì u Dipartimentu di Pulizia Turistica hè statu stabilitu in u scopu di u Dipartimentu di Pulizia di a Municipalità Metropolitana di Izmir. A nova sede operarà sottu à u Dipartimentu di l'Ambiente è a Pulizia di Zonificazione. U persunale di pulizza in turnu assicurarà l'ordine di trafficu intornu à u portu. Inoltre, e squadre chì anu da piglià un rolu attivu in l'urganisazione di u turismu da esse tenute da a Municipalità Metropolitana di Izmir seranu custituiti ognuna di 6 persone. E squadre, chì si svolgeranu ancu in l'uffizii di u turismu, anu da travaglià ancu per assicurà chì i visitatori chì venenu in İzmir ponu viaghjà cunfortu in e zone turistiche. U persunale di a pulizza, chì cuntinuerà u travagliu di ispezione è di cuntrollu inseme cù e squadre civili, furnisce ancu u flussu di informazioni à i dipartimenti pertinenti. I servizii di supportu, i servizii di cunsulenza è di guida seranu ancu furniti in avvenimenti culturali è prugrammi in ruine in a cità. E squadre anu ancu una tableta cù l'applicazione Visit İzmir. E squadre di pulizie, chì effettueranu un serviziu ecologicu cù veiculi elettrici, agiscenu cum'è un ponte per trasmette e lagnanze è l'applicazioni di i turisti domestici è stranieri à l'unità pertinenti è furnisce a coordinazione necessaria.

Chì hè statu fattu in u scopu di i studii tecnichi?

I cunfini preferenziali in u latu di u mare sò stati rinnuvati da e squadre di u Dipartimentu di l'Affari Scientifici di a Municipalità Metropolitana di İzmir. I travaglii di asfaltatura è di patch in a zona sò cuminciati u 25 di marzu di u 2022. Dopu chì i travaglii di pavimentazione sò finiti, i travaglii di marcatura stradale cumincianu. I travaglii di cunfini laterali seranu fatti nantu à i spazii verdi di u portu. I travaglii di stuccatura è pittura cuntinueghjanu nantu à i mura di l'edificiu à u mare. Per u percorsu di caminari di i turisti in u portu, una linea cù una fruntiera preferenziale hè stata creata nantu à e strade, è i travaglii di pavimentazione di asfaltu sò realizati nantu à una zona di circa 7 mila metri quadrati. I stuccati esterni di i 2 hangars in u portu sò rinnuvati è pittati. U travagliu di u paisaghju hè ancu ghjuntu à a tappa finale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*