A ghjente di Izmir hà dettu "Ùn tocca micca a mo oliva"

A ghjente di Izmir hà dettu "Ùn tocca micca a mo oliva"
A ghjente di Izmir hà dettu "Ùn tocca micca a mo oliva"

Sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu una lotta legale per l'annullamentu di u regulamentu chì permette l'apertura di l'alivi per l'attività minera Tunç Soyerhà participatu à l'avvenimentu tematicu "Ùn tocca micca a mo oliva" urganizatu da urganisazioni non governamentali. Soyer hà dettu: "Nimu di noi ùn hà paura, continueremu à difende a vita è a natura".

Quasi un centu di guverni lucali è urganisazioni non-guvernamentali si sò riuniti in Güzelbahçe Yelki è anu fattu una dichjarazione di stampa contr'à u regulamentu chì apre l'alivi à l'attività minera. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà assistitu à a riunione "Ùn tocca micca a mo oliva" chjamata da a piattaforma di l'ambiente è di a cultura di l'Egeu (EGEÇEP). Tunç Soyer ancu unitu.

Ancu in a dichjarazione, i deputati CHP Izmir Tacettin Bayır è Özcan Purçu, u deputatu HDP İzmir Murat Çepni, u sindaco di Güzelbahçe Mustafa İnce, u sindaco di Seferihisar İsmail Adult, u sindaco di Çeşme Ekrem Oran, u sindaco di Balçova Fatma Çalkaya, u presidente municipale di Konkurukaya, u sindaco di Karadoİlkaya. Abdul Batur, Karşıyaka U sindaco Cemil Tugay, u presidente di u Cunsigliu di a cità di Izmir Prof. Dr. Adnan Oğuz Akyarlı, membri di u cunsigliu, rapprisentanti di partiti pulitichi è organizzazioni non governamentali è citadini amichevuli di a natura eranu ancu presenti.

Soyer: "A prutezzione di a natura hè di prutezzione di a vita".

Presidente Tunç Soyer In u so discorsu, hà dettu chì u so duvere primariu di merri hè di prutezzione di a natura. Soyer hà dettu: "Ùn avemu micca veramente l'alivi, ci sò propiu. Anu esistitu in questa geografia per millaie d'anni. Passeremu tutti da sti terri, ma i nostri alivi cuntinueghjanu à stà. Avemu da prutege i nostri alivi è cura di elli. Sapemu ancu chì a prutezzione di a natura significa a prutezzione di a vita. Questu hè ancu bisognu di curagiu. Oghje hè u 101 anniversariu di l'adopzione di u nostru Innu Naziunale. Stu innu emerge durante i ghjorni di l'epica Guerra di l'Indipendenza. Porta u dulore è a speranza di u periodu è dice "ùn abbite paura!" Si principia: Ùn avemu micca paura ! Nisunu di noi hà paura. Continueremu à difende a vita è a natura. Sta grande guerra in u mondu oghje hè u prezzu pagatu da quelli chì ùn difendenu micca a vita. Cuntinueremu à difende, prutege a nostra natura è prutege e nostre alivi. Tuttu ciò chì avemu da fà hè di piglià cura di l'altri è di luttà in armunia. Semu assai vicinu. "Per a prima volta, simu cusì vicinu à stabilisce un guvernu pro-natura, pro-vita", disse.

Avemu da prutege è sviluppà a cità

U sindaco di Güzelbahçe, Mustafa İnce, hà dettu: "U mo duvere hè di sviluppà Güzelbahçe, ma u mo principiu di basa hè di prutezzione è di sviluppà. "Se l'alivi sò inclusi in questu, duvemu prima prutege a natura è l'alivi", disse.

Güler: "Periranu in a so propria guerra"

A piattaforma di l'ambiente di Çeşme hà lettu u comunicatu di stampa in nome di l'urganisazioni non governamentali è hà dichjaratu chì anu da cuntinuà a lotta per l'alivi. SözcüAhmet Güler hà dettu: "Cum'è amanti di sta terra, prutegemu i nostri alivi, i nostri terreni agriculi, a nostra natura è i nostri spazii viventi. A nostra lotta per a prutezzione di sta natura è di e terre chì campemu cuntinueghja à cresce, spalla à spalla. Finu à a fine di questi attacchi, staremu contr'à quelli chì commettenu questi atti traditori in ogni centimetru di a nostra terra. Ùn ti scurdà! "Quelli chì pruvate di distrughje u simbulu di a pace periranu in a so propria guerra", disse.

U comunicatu di stampa "Ùn tocca micca a mo oliva" hà continuatu cù e dichjarazioni di rapprisentanti di altre urganisazioni non governamentali. À a fine di u prugramma, u Grup Dostyürek hà cantatu a canzona ch'elli anu cumpostu, "Ùn toccu u mo arbulu, ùn tocca micca u mo oliu".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*