A gendarmeria piglia a consegna di l'11e elicotteru T129 ATAK

A gendarmeria piglia a consegna di l'11e elicotteru T129 ATAK
A gendarmeria piglia a consegna di l'11e elicotteru T129 ATAK

U presidente di l'Industria di Difesa, İsmail Demir, hà fattu una dichjarazione in Twitter: "U prucessu criticu chì u mondu hà passatu ci hà dimustratu una volta di più l'impurtanza di una industria di difesa completamente indipendente. Cù sta cuscenza, cuntinuemu u nostru travagliu è aumentemu e plataforme domestiche in l'inventariu di e nostre forze di sicurezza. Infine, avemu consegnatu l'elicotteru T129 ATAK à a Gendarmeria ". disse.

Per parechji anni, Turchia hè stata dipendente da i prudutti di difesa straneri. Sta dependenza hà purtatu assai prublemi di sicurità in materia pulitica è militare. I prublemi di sicurezza sò diventati a forza motrice è Turchia hà fattu passi grandi è determinati in quantu à l'industria di difesa indipendente è hà cambiatu à a produzzione domestica.

Cù l'ultima consegna, u numeru tutale di ATAK in l'inventariu di a Gendarmeria hè aumentatu à 11. In precedenza, T-2021 ATAK FAZ-10 hè statu consegnatu à u Cumandante Generale di Gendarmeria in dicembre 2021 (9th), 8 Nuvembre (7th), Ottobre (129th) è Aostu (2th). Hè statu annunziatu chì un totale di 18 elicotteri T129 ATAK seranu consegnati à l'unità di l'aviazione di a Gendarmerie General Command cù l'ordine datu da a Presidenza di l'Industrie di Difesa, ma u numeru hè statu aumentatu à 2021 in u rapportu spartutu da u Cumandante Generale di Gendarmerie in marzu. 24.

In u scopu di u prughjettu T129 ATAK realizatu da a Presidenza di l'Industrie di Difesa, 70 elicotteri ATAK pruduciutu da Turkish Aerospace Industries-TUSAŞ à data sò stati consegnati à e forze di sicurezza. Almenu elicotteri ATAK 56 (di quali 5 sò a Fase-2) sò stati consegnati à u Cumandante di e Forze Terrestri, 11 à u Cumandante Generale di Gendarmerie è 3 à a Direzzione Generale di Sicurezza da TAI. Unità 2 di a cunfigurazione ATAK FAZ-21, per quale sò state fatte e prime spedizioni, seranu furnite in a prima tappa.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*