L'ufficiali femminili ùn lascianu micca a porta per luttà contra a viulenza

L'ufficiali femminili ùn lascianu micca a porta per luttà contra a viulenza
L'ufficiali femminili ùn lascianu micca a porta per luttà contra a viulenza

In Yozgat, l'ufficiali sottumessi anu stallatu l'applicazione Kades nantu à i telefunini mobili di 2 donne da 572 donne, chì anu visitatu da un paese à l'altru per sensibilizà a viulenza domestica.

In Yozgat, duie donne sottufficiali viaghjanu da un paese à l'altru per prumove l'applicazione mobile Support Women (KADES), chì permette à e donne vittime chì sò o puderanu affruntà a viulenza per ghjunghje à e forze di sicurezza cun un clic.

I Petty Officers di Gendarmerie Gonca Türel è Saadet Öz, chì sò incaricati di u Cumandante di Gendarmeria Pruvinciale, informanu e donne senza lascendu alcuna porta aperta in i paesi in u scopu di u Prughjettu di Famiglia Forte, Futuru Sicuru sustinutu da u Governatore di Yozgat.

L'ufficiali senza cumissioni di e donne furniscenu infurmazioni nantu à l'impurtanza di a famiglia, a viulenza domestica è e relazioni di famiglia à i so cumpagni in e so case.

I NCO, chì anu ancu scontru cù e donne in fabbriche, centri di educazione publica è corsi di Coran, installatu l'applicazione KADES nantu à i telefuni mobili di 2 di e donne 572 chì anu righjuntu in u scopu di u prugettu chì hà iniziatu in ghjugnu di l'annu passatu.

Aghjunghjendu 45 paesi in u scopu di u prugettu, i NCO anu infurmatu 1311 omi nantu à a viulenza contru à e donne.

Parlanu di Kades Senza dì Nevi è Inguernu

Makbule Taşkıngül (56), chì vive in u Distrettu Divanlı, hà dettu chì a Gendarmeria li hà parlatu di Kades è chì l'applicazione hè stata installata in u so telefunu.

Taşkıngül hà dichjaratu chì e donne sottumessi anu datu infurmazioni nantu à a prevenzione di a viulenza è ciò chì deve fà in casu di esse esposti à a viulenza: Ci anu dumandatu di signalà cù Kades in casu di viulenza o mala situazione. Spergu micca, ma quandu si farà, dumanderemu aiutu cù Kades. disse.

Gülay Lafçı spiegò ancu chì a Gendarmeria hè ghjunta in u so quartieru per elli, è i Soci Femminili sò ghjunti è ci anu dettu di Kades. Ci anu dumandatu à utilizà l'applicazione Kades quandu ci hè viulenza in u vostru quartiere, paese o vicinu. Chi Diu ti benedica. disse.

Rasim Lafçı, invece, hà dichjaratu chì a Gendarmeria visitava i so quartieri da casa in casa è hà infurmatu i citadini è li ringraziava.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*