E donne cumandanti prumove KADES in i paesi attraversu e strade innevate

E donne cumandanti prumove KADES in i paesi attraversu e strade innevate

E donne cumandanti prumove KADES in i paesi attraversu e strade innevate

Malgradu i cundizioni climatichi avversi, l'ufficiali non-cumissionati di u Cumandante di Gendarmerie Provinciale di Bitlis anu infurmatu 73 mila omi è donne in i paesi 7 chì anu visitatu, è scaricatu l'applicazione KADES à i telefoni di 1600 donne.

L'ufficiali senza cumissioni di e donne chì travaglianu sottu u Cumandante di Gendarmeria Provinciale di Bitlis presentanu l'Applicazione di Supportu di a Donna (KADES) à e donne in i paesi chì vanu à traversu e strade nevicate.

Cuntinuendu u so travagliu per prevene a viulenza contr'à e donne, i cumandanti femini vanu à i paesi più remoti, malgradu e cundizioni climatichi avversi, è ancu u centru di a cità per questu scopu.

I cumandanti, chì informanu e donne nantu à u prugramma KADES, sviluppatu in i zoni rurali per quelli chì anu patitu o ponu esse esposti à a viulenza domestica per ghjunghje facilmente à e forze di sicurezza, urganizanu ancu furmazioni nantu à l'usu currettu di l'applicazione scaricandola in i so telefoni. .

Fadime Esen Polat, Capu di a Lotta Contra a Violenza Domestica è a Divisione di i zitelli di u Comandante di Gendarmeria Provinciale di Bitlis, si n'andò in u paese di Dereyolu di u distrittu di Mutki per questi studii cù l'ufficiali senza cumissioni femine chì l'accumpagnavanu.

I sottufficiali femine chì andavanu da casa in casa in u paese distribuanu opuscoli à e donne è anu datu infurmazioni nantu à cumu utilizà u prugramma KADES chì anu scaricatu à i so telefoni.

I cumandanti, chì anu ancu scontru cù e donne in a casa di condolence, anu trasmissu chì e donne chì facenu emergenze cum'è una persecuzione persistente o un fastidiu ponu ghjunghje à e forze di sicurezza cun un clic, grazia à l'applicazione, è li fece sentu sicuru.

I cumandanti anu infurmatu 73 mila omi è donne in 7 paesi chì anu visitatu, è scaricatu l'applicazione KADES à i telefoni di 1600 donne.

Ùn avemu micca cunnisciutu sta App prima

Seyhan Kılıç, una di e donne chì era infurmata nantu à KADES, hà dettu ch'ella ùn sapia micca di KADES finu à avà.

Spieghendu chì sò diventati più cuscenti grazie à l'infurmazioni datu da i cumandanti, Kılıç hà dettu: "I cumandanti sò ghjunti in u paese per noi. Cunnisciamu ancu l'applicazione KADES avà. Grazie mille à i nostri cumandanti. Ci anu amparatu l'applicazione. Ùn aghju micca cunnisciutu l'applicazione finu à oghje è ùn l'aghju mai utilizatu. Avemu scaricatu l'applicazione à u nostru telefunu. "Ci sentimu più sicuri avà", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*