I diritti di a donna annunziati nantu à i Trams

I diritti di a donna annunziati nantu à i Trams

I diritti di a donna annunziati nantu à i Trams

A campagna "Ùn ci rinuncemu", chì hè stata fatta in u scopu di l'8 di marzu, Ghjornu Internaziunale di a Donna di u Travagliu è attira l'attenzione à i diritti di e donne, hè stata ancu in i tram.

Eskişehir Metropolitan Municipality, Tepebaşı Municipality, Odunpazarı Municipality, Eskişehir City Council, Tepebaşı Healthy Cities, Odunpazarı City Council, TMMOB è Eskişehir Bar Association stabilitu cù u partenariatu di Eskişehir Women's Solidarity Platform, "Ùn rinunciamu micca" nantu à u cartellone di a cità. , schermi è rete suciale.U travagliu hè statu ancu inclusu in i tramvii da a Municipalità Metropolitana. Articuli in a Corte Europea di i Diritti Umani, CEDAW è u Codice Civile Turcu nantu à i diritti di e donne à a vita, a libertà, l'ugualità, l'alimentu, u divorziu, l'educazione, uguali paga per u travagliu uguale, l'accessu à a ghjustizia, a salute è a vita senza viulenza sò stati inclusi in u articuli appesi à l'internu di i tram.

I citadini chì viaghjanu in tram anu esaminatu attentamente l'articuli è anu ringraziatu à a Plataforma di Solidarietà di e Donne Eskişehir è à a Municipalità Metropolitana di Eskişehir per avè annunziatu i diritti di e donne à quelli chì ùn li cunnosci micca o ignoranu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*