E malatie renali ereditarie sò sottumessi

E malatie renali ereditarie sò sottumessi

E malatie renali ereditarie sò sottumessi

Ci hè una malatia renale in più di 500 milioni di persone in u mondu è in una di ogni 7 persone in u nostru paese. Specialista in Nefrologia Prof. Dr. Gülçin Kantarcı, in a so dichjarazione à l'occasione di u "Giornu mundiale di i reni", hà attiratu l'attenzione à u fattu chì, malgradu a prevalenza di e malatie renali, ùn ci hè ancu micca abbastanza è infurmazione precisa nantu à e malatie renali ereditarie, chì sò assai cumuni sia in u mondu. mondu è in u nostru paese.

E malatie renali ereditarie sò trà e cause principali di malatie renali croniche, chì sò cunnisciute per avè un impattu socioeconomicu significativu. Rimarchendu chì almenu u 10-15% di i casi di dialisi è di trasplante di rene utilizati in u trattamentu di i malati di insuficienza renale anu recentemente malati ereditarii di rini, Nefrology Specialist Prof. Dr. Gülçin Kantarcı hà dettu: "Una parte significativa di questi pazienti ponu esse diagnosticati cun diagnosticu non specificu / sbagliatu o CKD d'etiologia scunnisciuta. Questu pò influenzà u trattamentu ghjustu, u seguimentu di u paziente è u cunsigliu geneticu ".

A STORIA DI FAMIGLIA AUMENTA RISCHI

Yeditepe University Koşuyolu Hospitals Nephrology Specialist Prof. hà dettu: "In i nostri pazienti chì presentanu malati renali, prima cunsideremu a prisenza di una storia di malatie renali trà i so parenti, soprattuttu s'ellu ci hè un paziente in hemodialysis", disse l'Università Yeditepe Koşuyolu Hospitals. Dr. Gülçin Kantarcı hà dettu: "Ancu avè una malatia renale in i so parenti hè un fattore di risicu per a malatia renale. Tuttavia, ùn hè micca una prova chì a causa di a malatia renale hè ereditaria.

"TUTTE E MALATTIE CU PATRIMONIO ESISTENU DA A NASCITA"

"E malatie ereditarie ponu presentà sintomi da a nascita, è ancu in età avanzata è in a prima zitiddina. Dunque, ci sò duie forme secondu u periodu di manifestazione clinica ", disse u Prof. Dr. Gülçin Kantarcı hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à u sughjettu: "In verità, tutte e malatie ereditarie sò prisenti da a nascita. Tuttavia, ùn hè micca currettu di dividisce i risultati clinichi in dui secondu l'età di l'iniziu per ogni malatia renale. Qualchidunu pò principià in i dui gruppi d'età, è ancu accade in u gruppu d'età adulescente.

Alcune malatie ereditarie, cum'è a malatia di u reni poliquisticu di a zitiddina, si sviluppanu quandu u paziente hà u stessu genu in i dui genitori. Queste malatie, chì sò assai rari, sò clinicamente assai severi è si trovanu à età precoce. In certi pazienti, hè abbastanza à avè u genu chì causa a malatia in solu unu di i genitori. A malatia renale policistica di tipu adultu hè una di e malatie chì sò ereditati in questu modu ".

"E MALATTIE RENALI ATTENTI POSSIBILI ACCOMPAGNATE ALTRE MALATTIE"

Dà l'infurmazioni chì certi malatie renali ereditarii passanu secondu u sessu, u Prof. Dr. Gülçin Kantarcı hà ricurdatu chì ci sò ancu e malatie ereditarie accumpagnate da sordità di l'audizione o canali anormali di l'orechja è alcune malatie oculari in malatie renali. prof. Dr. Gülçin Kantarcı cuntinuò e so parolle cusì: "I prublemi funziunali o formali di a vejiga urinaria è di u trattu urinariu pò ancu causà malatie renali, è e malatie renali ponu sviluppà per via di prublemi di locu di i reni. Ognunu di questi sò prublemi renali ereditati o congenitali chì affettanu solu quellu individuu. Hè assai impurtante per identificà a causa currettamente per u trattamentu ghjustu per ognunu ".

L'insufficienza renale pò esse evitata cù u diagnosticu precoce !

Sottulineendu chì e malatie renali ereditarie ponu causà assai prublemi s'ellu ùn sò micca diagnosticati à tempu è currettamente, u Prof. Prof. Dr. Gülçin Kantarcı hà cunclusu e so parolle cusì: "Alcune malatie renali ereditarie causanu ancu perdite di proteine ​​​​è risultatu in insufficienza renale progressiva. Mentre chì certi malati ereditati, cum'è u sindromu d'Alport, chì sanguina in l'urina, ponu causà fallimentu renale progressiva, un gruppu di malatie, cumpresa a malatia di a membrana basale fina chì principia cù scuperte cliniche simili, seguitanu un cursu clinicu più ligeru. E malatie chì causanu i petri di u rino è di l'urinarii sò principalmente malatie ereditarie. Hè pussibule di prevene u sviluppu di l'insufficienza renale da u diagnosticu precoce è a deteczione genetica di sti malatie. Avè infurmazione genetica nantu à sta malatia prima di avè un zitellu è principià u seguimentu di a nefrologia in u periodu iniziale pò riduce l'incidenza di e malatie è a progressione à a fallimentu renale avanzatu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*