Karaismailoğlu: Nisun errore di calculu in i prughjetti di trasferimentu di Build Operate

Karaismailoğlu Nisun errore di calculu in i prughjetti di Build-Operate-Transfer
Karaismailoğlu Nisun errore di calculu in i prughjetti di Build-Operate-Transfer

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà rispostu à a critica di l'errori di u cuntu di u ministeru finu à u 90 per centu in i garanzii dati in i prughjetti di Build Operate Transfer (BOT), dicendu: "Ùn ci hè micca un errore di calculu quì". U Ministru İsmailoğlu hà dettu chì "u pagamentu di a rata hè stata fatta cum'è s'ellu avia compru una casa cù un prestitu".

U Ministru Karaismailoğlu hà rispostu à e dumande di Maruf Buzcugil è Gökçe da u ghjurnale Dünya. rispose. Karaismailoğlu hà dettu:

Cum'è u capu di u ministeru chì usa u mudellu BOT è COD, chì hè largamente discutitu in u publicu, cumu evaluate u sistema?

Se u statu hà avutu una mente in l'anni 1970, u 1u Ponte (Istanbul) saria statu custruitu interamente da BOT, è ùn saria micca un pesu per u statu. U budgetu d'investimentu di u statu sanu hè andatu à u 1u Ponte à quellu tempu. À quellu tempu, cum'è un prughjettu fattibile, un ingudu seriu seria ottenutu da i pedaghji è tutti i prughjetti in Anatolia seranu finanziati da questi ingressu. Siccomu tutti l'investimenti sò stati fatti in Istanbul in quellu tempu, sta regione hà sviluppatu, l'Anatolia hè stata incompleta. Turgut Özal hà datu impurtanza à l'autostrada è lasciò a ferrovia in u fondu.

L'urganisazioni di i grandi investitori duveranu avè un pianu maestru. Prima di inizià a custruzzione, avete bisognu di un pianu maestru. Allora avete da pensà 5 volte è fà un passu. Avemu pocu soldi, avemu bisognu di fà un bonu usu di sti soldi. Un must per questu hè a pianificazione.

Quandu i guverni di u Partitu AK cuminciaru, l'infrastruttura stradale era 6 500 km è assai inadegwate. Avemu aumentatu questu à 28 500 km. Pudemu dì chì l'autostrada hà ghjuntu à un certu stadiu è si pusò. In listessu modu per a compagnia aerea, u numeru di aeroporti hè aumentatu da 26 à 56. Rize, Artvin, Çukurova serà cumpletu questu annu, è Tokat serà apertu à a fine di stu mese. Tutta a nostra infrastruttura serà cumpletata.

"In verità, avemu investitu assai in a ferrovia, ma ùn hè statu vistu assai"

In fatti, avemu ancu investitu assai in a ferrovia, ma ùn hè statu vistu assai perchè prima di tuttu avemu rinnuvatu l'antica linea di 10 mila km, dopu l'aghjunghjemu. A ferrovia hà superatu 1.300 mila km, di i quali 13 km hè trenu d'alta velocità. Spergu chì ci focalizeremu nantu à a ferrovia da avà. A causa di a mancanza di infrastruttura stradale, u 65 per centu di l'investimentu hè stata basata nantu à l'autostrada. Da questu annu, a ferrovia s'hè avvicinata à u 50 per centu. Avemu da tirà l'autostrada un pocu più bassu, ma di sicuru ùn hè micca finitu. U pesu di e ferrovie in investimenti aumenterà finu à u 60 per centu.

Ankara-Izmir, Halkalı-Ci sò linii Kapikule. Ci sò assai pochi mancanze in Ankara-Sivas, apremu sta linea finu à a fine di l'annu. Ci stemu in Karaman, da quì andemu à Niğde è da quì à Mersin. Adana, Osmaniye, Gaziantep sò impurtanti.

"Avemu cuminciatu à trasportà passageri nantu à a linea di treni d'alta velocità Ankara-İzmir versu a fine di u 2024"

Cuminceremu à trasportà i passageri versu a fine di u 2024 nantu à a linea di treni à alta velocità Ankara-İzmir. Cuntinueghja trà Manisa, Salihli è Eşme Uyak. Afyon-Polatlı hè stata offerta, avemu tornatu tutte e carenze, avemu mandatu u situ. Serà cumpletu rapidamente, è serà finitu in 2024 in Gaziantep. Halkalı in Kapikule Çerkezköy- Kapikule 2024, Çerkezköy-Halkalı Finisce in u 2025. Per d 'altra banda, u nostru travagliu nantu à u passaghju ferroviariu sopra u Ponte Yavuz Sultan Selim cuntinueghja.

"Ci hè un enorme deficit infrastrutturale in u nostru paese, u budgetu ùn hè micca abbastanza per copre lu"

-Chì dite di e critiche di u mudellu BOT è soprattuttu l'errori in u numeru di passaghji / usu finu à u 90 per centu?

Ci hè un grande deficit infrastrutturali in u nostru paese, u budgetu ùn hè micca abbastanza per copre. Cuntribuiscemu à u budgetu cù un mudellu di finanziamentu alternativu. Facemu questu per mare, per strada è per aria. Avemu digià guadagnatu soldi da i prughjetti marittimi è aerei. Pudemu mustrà l'aeroportu di Antalya cum'è l'esempiu più successu. Avemu avutu un'offerta per un totale di 25 miliardi d'euros per 8,5 anni dopu à u 2025. Avà riceveremu 25 per centu di questa quantità di 2 miliardi 138 milioni d'euros à a fine di stu mese. Inoltre, investiremu 2025 milioni d'euros in l'aeroportu di Antalya finu à u 785. L'aeroportu hà rializatu a so capacità, novi voli domestici è internaziunali sarà custruitu una zona di piazzale. S'ellu ùn hè micca fattu, u statu hà da fà da u so propiu casse.

"Ùn ci hè micca errore di calculu in BOT"

In fatti, ùn hè micca l'errore di calculu fattu quì, ma i quantità chì currispondenu à l'annu pertinente di l'investimentu fattu. Allora questu ùn deve esse paragunatu cum'è un errore. Avete investitu 10 unità quì, calculemu quantu tempu questu investimentu pò vultà. In altri palori, u mudellu finanziariu di u so ritornu in u prucessu di funziunamentu. Dà u numeru di veiculi, ma duvete vede u prezzu di questu. Nantu à l'autostrada Istanbul-Izmir, superemu u numeru in certi periodi, mentre chì in a strada Ankara-Niğde, stemu sottu à a previsione. In u risultatu, stu investimentu hè statu fattu senza soldi da u statu.

"Pensate à cum'è s'è avete compru una casa è una vittura cù stu prestitu, cum'è u rimborsu in rates"

Se l'avemu fattu da u bilanciu di u Statu, l'avemu pagatu in anticipu. Hè cum'è cumprà una casa è una vittura cù stu prestitu. Pensate à questu cum'è un rimborsu in rates. U prughjettu hè sicuru, u costu hè sicuru. Fate una offerta da u budgetu publicu, o fate cù BOT è COD, o truverete un prestitu esternu è pigliate in prestito u guvernu, è u pagarà in un certu tempu. Avemu fattu l'ultimi licitazioni ferroviarie cù creditu straneru.

"U Tunnel Eurasia face i so soldi"

U Tunnel Eurasia hè assai successu in questu sensu, è avemu righjuntu u 90 per centu in a so rata di ricezione. Ci sò ancu i costi operativi di e strade. Nimu ùn mette in dubbitu questu. U tunnellu Eurasia solu hà un costu operativu annuale di 500 milioni di TL. L'annu passatu, avemu datu 400 milioni per copre a lacuna di garanzia. In altre parolle, ùn ci hè micca soldi da a nostra sacchetta, ma l'investimenti sò fatti. In pochi anni sarà à par. Ankara-Niğde aumenterà ancu à u 60 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*