U Festival di Film Curtain di Neve principia dumani

U Festival di Film Curtain di Neve principia dumani
U Festival di Film Curtain di Neve principia dumani

Cumincia u Snow Curtain Film Festival, un festival cù un esempiu raru in u mondu.

U festivale, induve i filmi seranu proiettati nantu à un schermu biancu custruitu interamente di neve nantu à u Lavu Çıldır, cumminciarà à accoglie i cinéfili u 3 di marzu.

U festival, sustinutu da u Ministeru di a Cultura è u Turismu, a Direzzione Generale di Cinema è TRT, serà realizatu cù i cuntributi logistichi di a Municipalità di Ardahan, a Municipalità di Çıldır è l'Agenzia SERKA.

L'apertura di u festivale, urganizata da l'Associazione Film Directors, hà da principià cù a proiezione di u filmu Inat Stories cù Tuncel Kurtiz.

A festa, chì s’arriccherà d’attività culturali tradiziunali è di a participazione di a ghjente di u rughjone, cuntinuerà cum’è una gala ogni sera.

Una selezzione di filmi girati in e regioni di Çıldır, Ardahan è Kars incontrerà l'audienza à u festival, chì si terrà per a prima volta.

Kardan Curtain Film Festival, chì hè destinatu à esse urganizatu cum'è un festival premiatu cù participazione internaziunale in l'anni à vene, cuntinuerà finu à u 7 di marzu.

Prugramma di u Festival

In u festivale, induve una proiezione si svolgerà ogni sera alternativamente nantu à dui cortini di neve stallati nantu à u Lavu Çıldır è in u centru di Ardahan;

Storie di cocciutaggine di Reis Çelik, Destiny di Zeki Demirkubuz, Essere pazzo di Murat Saraçoğlu, Pirati di neve di Faruk Hacıhafızoğlu, Snow Red di Atalay Taşdiken, Don't Tell Orhan Cotton di Rıza Sönmez, Yes I Snow Shotton in the Movie Karafaz e Cina. I filmi di i direttori di l'Associazione Cinematografica chjamati Kars Stories seranu proiettati.

Durante e sessioni di ghjornu, proiezioni di documentarii è interviste seranu tenute in sale chjuse in Çıldır è Ardahan.

In più di e proiezioni di schernu di neve da esse realizate cù a participazione di u direttore è di l'attori, seranu urganizati manifestazioni laterali, cum'è una maratona di caminata corta nantu à u lavu, u Castellu di u Diavulu è a Notte di l'Amanti, per aumentà a cuscenza di u lucale. cultura è cuntribuisce à a prumuzione di a nostra ricchezza culturale regiunale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*