Ùn mancate micca questi nutrienti da a vostra tavola in l'invernu

Ùn mancate micca questi nutrienti da a vostra tavola in l'invernu

Ùn mancate micca questi nutrienti da a vostra tavola in l'invernu

U dietista Yasin Ayyıldız hà datu infurmazioni impurtanti nantu à u sughjettu. L'inseme di reazzione chì prutegge l'individuu contr'à e malatie, ricunnosce tutte e sustanzi stranieri è dannosi è cumbatte per distrughje queste sustanzi, hè spressione cum'è u sistema immune. U sistema immune monitoreghja ogni sustanza chì entra in u corpu è crea un mecanismu di difesa istantaneu quandu u dannuosu. A sustanza hè presa in u corpu, prutegge a persona da infizzioni è malatie. Per quessa, hè pussibule di minimizzà u risicu di catturà e malatie mantenendu u so sistema immune forte.U rinfurzà u sistema immune principia da u ventre è cuntinueghja finu à l'altri tappe di a vita. À u principiu di a debilitatu di u sistema immune; Abitudini alimentari cattivi, ingesta insufficiente di proteine ​​​​, vitamini è minerali, alcolu è sigarette, esposizione à a contaminazione di l'aria, obesità, sonnu irregulare, inattività è cundizioni climatichi cambianti, certi alimenti anu un grande effetti nantu à rinfurzà u sistema immune, grazia à e vitamini chì cuntenenu. . I vitamini principali chì anu un grande effettu nantu à u sistema immune sò; Vitamina A, vitamina B6, vitamina B9, vitamina C, vitamina D3 è vitamina E.

Pepite rossu

Contene una alta quantità di vitamina C. Ancu l'aranciu è u limone sò i primi alimenti chì venenu in mente quandu si tratta di vitamina C, l'alimentu cù u più altu cuntenutu di vitamina C hè u pepite rossu. A vitamina C hà un grande rolu in a riduzione di e malatie infettive. A vitamina C hè un antioxidante impurtante chì interagisce è cumbatte i radicali dannosi è l'ossidanti. A vitamina C ghjoca ancu un rolu impurtante in a lotta contr'à l'infizzioni aumentendu l'attività di u sistema immune cum'è l'antimicrobiali è e funzioni di e cellule assassine naturali.

agliu

L'aminoacidi chì cuntenenu sulfuru è u sulfhydryl antioxidante sò abbundanti in l'agliu. Questi cumpunenti ghjucanu un rolu maiò in rinfurzà u sistema immune di u corpu. I malati di riflussu è l'individui chì anu prublemi freti di pressione sanguigna duveranu attente à u cunsumu di l'agliu.

carotte

Contene una alta quantità di vitamina A. A vitamina A rinforza i globuli bianchi è l'anticorpi. Grazie à questu effettu, ùn deve esse micca mancatu da e tavule in l'invernu per rinfurzà u sistema immune di u corpu.

Carne rossa

A vitamina B 6 chì cuntene hè rispunsevule per a produzzione di l'emoglobina. Per via di questu effettu, hà un effettu direttu nantu à u sistema immune.

Cimino

Quandu u cuntenutu antioxidante di i vegetali foglie verdi hè esaminatu, u bròcoli piglia u so postu in u primu locu. Glucosinolate, u compostu di sulfuru chì cuntene, hè efficace à rinfurzà u sistema immune. Sulforophane, chì hè liberatu com'è u risultatu di a disintegrazione di u cumpunente di sulphur chopping broccoli, ghjoca un rolu in a prevenzione di e malatie attivendu l'enzimi di u sistema immune.

ovu

U ghjallu d'ova hè riccu di vitamini A è D. A vitamina D hà un rolu assai impurtante in u sviluppu di l'osse è di i musculi, l'assorbimentu di Ca è P, cumbattimentu di e malatie inflammatorii è soprattuttu sustene u sistema immune.

curcuma; Grazie à a sustanza chjamata curcumin chì cuntene, hà assai benefici per a salute. Frà questi, rinfurzà u sistema immune è effetti pusitivi nantu à e malatie cardiovascular sò trà elli.

Beta rossa

Hè riccu in polyphenols, carotenoids, flavonoids, vitamini, minerali. Havi effetti antimicrobiani, antivirali è antiinflamatori. A causa di u so altu cuntenutu di betaline, hà pigliatu u so postu trà i primi dieci vegetali cù e proprietà antioxidanti più forti in Pulonia.

Hè necessariu di rinfurzà u sistema immune contr'à a minaccia crescente di a malatia cù u rinfrescante di u clima.

  • Un saccu d'acqua deve esse cunsumatu
  • Evite l'alimenti trasfurmati
  • Cunsumà ligumi crudi è frutti
  • Prestate attenzione à i mudelli di u sonnu
  • Ligumi è frutti di culore aranciu deve esse aghjuntu à i pranzi.
  • Si deve esse cunsumatu da l'alimenti chì cuntenenu probiotici (Kefir, iogurt, ayran)
  • L'alimenti ricchi in fibra deve esse preferitu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*