Kuleba hà valutatu a riunione trilaterale di i Ministri di l'Affari Esteri Russia-Turchia-Ucraina

Kuleba hà valutatu a riunione trilaterale di i Ministri di l'Affari Esteri Russia-Turchia-Ucraina

Kuleba hà valutatu a riunione trilaterale di i Ministri di l'Affari Esteri Russia-Turchia-Ucraina

U Ministru di l'Affari Esteri ucrainu, Dmitro Kuleba, hà valutatu a riunione trilaterale di i ministri di l'Affari Esteri Russia-Ucraina-Turchia tenuta à l'Hotel Regnum Carya in Antalya à u margine di u Forum di Diplomazia Antalya (ADF) cù a mediazione di Turchia.

Kuleba, chì hà iniziatu u so discorsu ringraziendu u Ministru di l'Affari Esteri Mevlüt Çavuşoğlu per avè fattu stu cuntattu, hà dichjaratu chì u primu cuntattu hè statu fattu trà a Russia è l'Ucraina à u livellu di u Ministeru di l'Affari Esteri da u primu ghjornu di l'attacchi di Russia à l'Ucraina.

Dmitro Kuleba hà dichjaratu chì a cità ucraina di Mariupol hè sottumessu à un bumbardamentu cuntinuu da l'aria è chì hè ghjuntu à a riunione per scopi umanitarii è hà dettu: "Prendemu aiutu per a surtita di i civili da a cità di Mariupol. Un corridor umanitariu deve esse creatu per furnisce l'aiutu umanitariu à Mariupol. Sfurtunatamente, u Ministru Lavrov (corridori umanitarii) ùn hà micca impegnatu in questu. Tuttavia, hà dichjaratu ch'ellu avissi da parlà è currisponde cù l'autorità nantu à questu tema. Avemu dumandatu un cessamentu di u focu di 24 ore, ma ùn pudemu micca fà alcunu prugressu. "Sembra chì l'altri decisori duveranu intervene". disse.

Dichjarà chì anu decisu di cuntinuà i so sforzi per i prublemi umanitarii in u campu, Kuleba hà dettu: "Aghju accunsentutu à scuntrà in un tali formatu (cum'è in Antalya). "Sò dispostu à ritruvà s'ellu ci hè bisognu di truvà una suluzione". Hà utilizatu e so espressioni.

Esprimendu chì speranu chì Lavrov cunsultarà cù i decisori in Russia è chì u corridore umanitariu funziona, Kuleba hà dettu: "Ùn pudemu micca piantà a guerra. "Ùn puderemu micca piantà a guerra se u paese è u statu chì ci attacca ùn vole micca questu". hà fattu a so valutazione.

Kuleba hà sottolineatu chì tuttu ciò chì anu bisognu oghje hè una "reunione seria è constructiva" è hà dettu: "Quandu a parti russa serà pronta per a riunione, seraghju pronta per questa reunione". disse.

U Ministru Kuleba hà dettu:

"Sò venutu quì cum'è Ministru di l'Affari Esteri, cum'è qualchissia cù l'autorità per piglià decisioni, per truvà una suluzione, ma ellu (Lavrov) hè vinutu solu per sente".

Rimarchendu chì a riunione in quistione avia aspetti difficili è facili, u Ministru Kuleba hà dettu: "Perchè era faciule? Perchè u Ministru Lavrov cuntinuò a so propria narrativa tradiziunale nantu à l'Ucraina. Era difficiule. Perchè aghju fattu u mo megliu. Aghju pruvatu à truvà almenu una suluzione diplomatica perchè una tragedia umanitaria hè accaduta sia in e cità occupate sia in i fronti induve a guerra cuntinueghja. "Aghju fattu u mo megliu per cercà i mezi diplomatichi per finisce sta tragedia umana". disse.

Kuleba hà nutatu chì tuttu ciò chì anu bisognu oghje hè una riunione seria è constructiva è hà dettu chì farà u so megliu per a pace è per salvà a vita di i so citadini.

Dichjarà chì si puderanu ritruvà s'ellu ci hè bisognu di una riunione significativa è una soluzione da a Russia, Kuleba hà dettu: "Continueremu à travaglià per a continuazione di u prucessu per finisce a guerra in Ucraina è a sofferenza di l'Ucraini è i civili ucraini. " disse.

Kuleba hà dichjaratu ch'elli speranu chì a Russia permetterà un corridor umanitariu da Mariupol, Sumi è Poltava, è hà cuntinuatu:

"Aghju capitu chì u cessamentu di u focu era in realtà nantu à se e dumande di Putin in quantu à l'Ucraina seranu cumplete o micca. L'Ucraina ùn rinunziò micca, ùn rinuncia micca è ùn rinunzià micca. Semu aperti à a diplomazia, circhemu suluzioni diplomatiche, ma finu à chì ùn ci hè micca (soluzioni diplomatiche), prutegeremu a nostra patria, a nostra terra è u nostru populu da l'aggressione russa, sacrifichenduci bravamente. "Spergu chì serà una continuazione di u formatu implementatu oghje".

Enfatizendu chì a Russia ùn pare micca dichjarà un cessamentu di u focu se l'Ucraina ùn si rende micca, Kuleba hà dettu: "Vulemu vede suluzioni diplomatiche equilibrate quì, ma ùn ci rendemu micca". disse.

Riguardu à a quistione di s'ellu ci hè stata dumanda concreta da a Russia in questioni umanitarii, Kuleba hà dettu: "Aghju fattu un suggerimentu assai simplice è hà dettu: Tutti avemu prubabilmente smartphones, possu chjamà i mo propri funzionari avà, possu chjamà u mo presidente. , u mo capu di staffu, è vi dicu per centu 100. Puderaghju guarantiscia. Cum'è un Ministru ucrainu di l'Affari Esteri, dicu chì tutti prumetteranu chì i corridori umanitarii ghjunghjeranu veramente u so scopu. Pudete fà u listessu? Pudete chjamà ? "Aghju dumandatu, ma ùn hà micca rispostu". disse.

Nutendu chì a pruposta di u partitu di u guvernu in Ucraina per a Turchia è l'USA per diventà paesi garanti ùn hè statu discutitu in a riunione, Kuleba hà dettu: "Trà e nostre pulitiche coerenti è stabili hè in ultimamente diventà un membru pienu di l'OTAN è riceve a sicurità è a sicurità. purtatu da l'accordu di l'OTAN. Ùn sò micca cose chì succederanu in una sola mossa; i studii futuri continuanu. "In quantu à l'attaccu di Russia à l'Ucraina, l'OTAN ùn hè micca cullettivamente pronta per piantà stu attaccu, nè hè pronta per prutege i civili da l'attacchi aerei russi". hà fattu a so valutazione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*