Hè pussibile per u Cummerciu Globale di Spostà à u Corridor Mediu?

Hè pussibile per u Cummerciu Globale di Spostà à u Corridor Mediu?
Hè pussibile per u Cummerciu Globale di Spostà à u Corridor Mediu?

Ci hè statu un sollievu in u settore logisticu dopu à a crisa di u containeru, ma pare chì ci sarà un seriu ruttura in a catena di furnimentu cù l'occupazione di l'Ucraina da a Russia. In mezu à sta rupture, Turchia hè in un locu strategicu assai preziosu. U presidente di u Cunsigliu di UTIKAD Ayşem Ulusoy hà valutatu i riflessi di a situazione attuale nantu à l'industria logistica turca.

Cunsiderendu e situazioni straordinarie create da e cundizioni di guerra, cum'è l'embargo impostu à a Russia è a retirazzione di marchi stranieri da a Russia, vedemu chì a dumanda di i prudutti turchi in Russia hà aumentatu. Hè dichjaratu chì e vendite di certi marchi cù magazzini in Russia anu radduppiatu in l'ultima settimana. Sta situazione cunfirma u fattu chì Turchia hà aumentatu e so esportazioni in Russia cù figuri. Avemu vistu chì a rottura in a catena di supply in quantu à u fabricatore turcu è u settore logisticu hà ritorni pusitivi in ​​Turchia.

L'Europa pò vende tecnicamente e merchenzie chì pruduce o vende attualmente, ma ùn hà micca manera di andà. Tuttavia, a strada attraversu l'Ucraina utilizata da i paesi di l'Unione Europea ùn hè più una alternativa per via di a guerra. A carica chì parte da l'Unione Europea ghjunghjerà à l'Asia Centrale è da quì à a Russia. Per questu mutivu, Turchia vene à u primu pianu è pò piglià un compitu assai seriu. Tuttavia, dopu à a pruibizione di l'UE di l'aerei russi, Turchia ùn hà ancu fattu alcuna nova regulazione nantu à questu tema.

U bloccu in a linea Georgia-Russia ùn solu disturba u trasportu in Russia, ma ancu i trasporti di transitu à l'Asia Centrale attraversu stu paese. L'Asia Centrale hè unu di i mercati d'esportazione più impurtanti di Turchia. Circa 40 mila viaghji d'esportazione sò fatti annu in Uzbekistan, Kirghizistan, Tadjikistan è Kazakhstan. Prima di a pandemia, i trasportatori turchi facianu u 90 per centu di i so voli in l'Asia Centrale versu u Turkmenistan via l'Iran è dopu à altri paesi. Tuttavia, per via di l'epidemie, u Turkmenistan hà chjusu u passaghju di transitu à u mondu sanu. I logistichi volenu chì l'autorità piglianu azzione per riapertura di sta porta. In casu chì sta linea hè riapertura, hè destinata à prevene e perdite per via di u bloccu in a linea Georgia-Russia per via di a guerra.

I logistici, chì anu prisentatu u rapportu chì anu preparatu à u ministeru per piglià l'azzione rapida in e cundizioni attuali, attiravanu l'attenzione à e misure per riduce a densità di e rotte. Unu di elli hè di piglià l'iniziativi necessarii per rinfurzà l'infrastruttura di a porta di funziunamentu, è l'altru hè di sguassà l'ostaculi davanti à e rotte alternative.

In quantu à a Turchia, u cambiamentu di u cummerciu mundiale versu u Corridor Mediu hè oghje nantu à l'agenda.U cummerciu è u trasportu trà l'Asia è l'Europa sò realizati per trè corridori principali. U "Corridor Nordu" in quale si trova a Russia, u "Corridor Sud" chì passa per l'Iran è u "Corridor Mediu" cumpresa Turchia. In ogni casu, l'attaccu di Russia à l'Ucraina, i prublemi di sicurezza in u corridore di u nordu significa chì e merchenzie prudutte o attualmente vendute in l'Unione Europea ùn ponu micca truvà un modu tecnicu per andà. Sta situazione hà fattu u Corridor Mediu, chì ghjunghje da a Turchia à u Caucasu, è da quì à l'Asia Centrale è a Cina, chì attraversa u Mari Caspiu è include Turkmenistan è Kazakistan, ancu più preziosu.Centri logistichi in Turkmenistan, Kazakhstan è i porti di Azerbaijan in particulare. .. è u stabilimentu di e zone di liberu cummerciu cuntribuiscenu à u sviluppu è à l'approfondimentu di a cooperazione trans-caspicana.

L'implementazione di e sanzioni in sviluppu è l'embargo contr'à a Russia aumenterà ancu u risicu di tutte e rotte di trasportu da quì à l'Europa. L'impurtanza di u trasportu attraversu u Corridor Mediu pò aumentà nantu à a cooperazione multilaterale.

L'Azerbaijan è a Turchia, l'attori di u Corridor Mediu, duveranu esse pronti per questu. Turchia duveria assiste è incuragisce altri paesi à risolve i prublemi tecnichi esistenti cù u Corridor Mediu. Sembra necessariu di assicurà a cumpatibilità di l'infrastruttura nantu à a basa di l'usu di u Corridor Mediu à piena capacità. Attualmente, a linea Baku-Tbilisi-Kars, cù una lunghezza tutale di 829 chilometri, si trova nantu à e fruntiere di l'Azerbaijan, 504 chilometri, Georgia, 246 chilometri è Turchia, 79 chilometri. A prima ferrovia di doppiu scartamentu di Turchia hè stata stallata in u Centru Logisticu di Kars in u 2019 per eliminà u gap in u gap ferroviariu nantu à a ferrovia Baku-Tbilisi-Kars (BTK), è per assicurà chì e merchenzie chì venenu da paesi cum'è Azerbaijan è Kazakistan. U trenu ghjunghje in l'Europa senza interruzzione via Turchia.

Mentre in paesi cum'è Russia, Azerbaijan, Georgia è Kazakistan nantu à a strada di a linea ferroviaria BTK, una linea di ferrovia larga di 520 millimetri hè stata utilizata, ci era rails di standard di 435 millimetri in Turchia è in Europa.

A causa di l'usu di diverse linee in Asia è in Europa in quantu à a spaziatura ferroviaria, i treni in i dui cuntinenti si sò riuniti in Ahılkelek, Georgia, chì hè u puntu di intersezzione di a linea nantu à a strada ferroviaria BTK.

Un studiu hè statu iniziatu qualchì tempu fà per eliminà stu prublema, chì affetta ancu u trasportu di carichi via Turchia, è per accelerà u trasportu di carichi trà l'Asia è l'Europa. Per questu scopu, una nova linea hè stata custruita trà Kars Logistics Center è Ahılkelek, induve arrivanu treni da l'Asia. Cù u cumpletu di sta armunizazione, u costu di u prucessu di rimpiazzamentu di u bogie serà ancu finitu.

Inoltre, duvemu armunizà i nostri sistemi doganali è aumentà ancu a funziunalità di u Corridor Mediu. Tuttavia, mentre aumentendu l'operabilità di u Corridor Mediu, avemu ancu bisognu di preparà a nostra capacità è infrastruttura per questa crescita. Per mantene u trasportu ininterrottu da l'Asia à l'Europa, pare essenziale per aumentà u numeru di traversate di Marmaray è furnisce un passaghju di ferrovia sopra u Ponte Yavuz Sultan Selim.

I rivenuti di u transitu aumenteranu, a produzzione domestica serà incuraghjata, è quandu i nostri sistemi doganali è i tassi sò cumpatibili l'una cù l'altri, i nostri spesi d'esportazione diminuiranu. L'impurtanza strategica di i paesi nantu à a strada di u Corridor Mediu, in particulare a Turchia è l'Azerbaijan, aumenterà. In u risultatu, pare chì a nostra probabilità di diventà un centru internaziunale in u trasportu di transitu, chì avemu avutu per parechji anni cum'è u settore logisticu. , aumenterà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*