A Banca Centrale di Marzu 2022 Decisione di Interessi Annunziata! Chì hè accadutu à a decisione di u tassu d'interessu di marzu di u CBRT?

A Banca Centrale di Marzu 2022 Decisione di Interessi Annunziata! Chì hè accadutu à a decisione di u tassu d'interessu di marzu di u CBRT?

A Banca Centrale di Marzu 2022 Decisione di Interessi Annunziata! Chì hè accadutu à a decisione di u tassu d'interessu di marzu di u CBRT?

U Bancu Centrale (CBRT) hà decisu di mantene a tarifa di pulitica constante à 14 per centu à a so riunione oghje.

In a dichjarazione fatta da u CBRT, hè statu dichjaratu: "U Cumitatu di Pulitica Monetaria (Board) hà decisu di mantene a tarifa d'asta di repo di una settimana, chì hè a tarifa di pulitica, à 14 per centu.

I risichi geopolitichi chì si sò trasformati in cunflitti è e varianti in l'epidemie mantenenu i risichi negativi nantu à l'attività ecunomica glubale è regiunale è causanu più incertezze. A ricuperazione di a dumanda glubale, u cursu elevatu di i prezzi di e merchenzie, i limitazioni più evidenti di l'offerta in certi settori, in particulare in l'energia, è l'altu livellu di i costi di trasportu portanu à un aumentu di i prezzi di i pruduttori è di i cunsumatori à una scala internaziunale. L'effetti di l'inflazione glubale alta nantu à l'expectativa di l'inflazione è i mercati finanziarii internaziunali sò attentamente monitorati. In ogni casu, i banche cintrali di i paesi sviluppati cunsidereghjanu chì l'aumentu di l'inflazione pò piglià più di l'espertu per via di l'aumentu di i prezzi di l'energia è di a discrepanza di supply-demand. In questu quadru, ancu s'ellu ci hè una divergenza in a cumunicazione di a pulitica monetaria di i banche cintrali di i paesi sviluppati per via di e diverse prospettive in l'attività ecunomica, u mercatu di u travagliu è l'aspettattivi d'inflazione trà i paesi, i banche cintrali mantenenu sempre e so pusizioni monetarie di sustegnu è cuntinueghjanu u so attivu. cumprà prugrammi riducenduli.

I livelli d'utilizazione di a capacità è altri indicatori principali indicanu chì l'attività ecunomica domestica ferma forte cù l'impattu pusitivu di a dumanda straniera, ancu s'ellu emergenu differenze regiunale. Mentre chì a parte di cumpunenti sustinibili in a cumpusizioni di crescita hè in crescita, i risichi derivanti da i prezzi di l'energia in u saldu di u cuntu currente sò strettamente monitorati. Hè impurtante per a stabilità di i prezzi chì u saldu di u contu currente diventa permanente à livelli sustinibili. U Cunsigliu evaluatu chì u ritmu di crescita di prestiti, cumpresi i prestiti d'investimentu in lira turca à longu andà, è a riunione di i risorsi di finanziamentu accede à l'attività ecunomica in cunfurmità cù u so scopu ghjucanu un rolu impurtante in a stabilità finanziaria.

In u ricenti aumentu di l'inflazione; I fattori di l'offerta cum'è l'aumentu di i costi di l'energia causati da l'ambienti di cunflittu caldu, l'effetti tempuranee di e furmazione di prezzi alluntanati da i fundamenti ecunomichi, l'aumentu di l'energia globale, i prezzi di i prudutti di l'alimentariu è di l'agricultura, è l'interruzioni in i prucessi di furnimentu è l'evoluzione di a dumanda sò efficaci. U Cunsigliu anticipa chì u prucessu di disinflazioni principiarà cù u ristabilimentu di l'ambienti di pace globale è l'eliminazione di l'effetti di basa in l'inflazione, inseme cù i passi fatti per stabilisce una stabilità di prezzi sustinibili è una stabilità finanziaria. In questu cuntestu, u Cunsigliu hà decisu di mantene a tarifa di pulitica constante. L'effetti cumulativi di e decisioni pigliate sò attentamente monitorizati, è un prucessu di rivisione di u quadru di pulitica cumpleta chì incuraghjisce a liraization permanente è rinfurzata in tutti i strumenti di pulitica di u CBRT cuntinueghja in questu periodu per istituzionalizà a stabilità di i prezzi in una manera sustenibile.

In cunfurmità cù l'ughjettu principale di a stabilità di i prezzi, u CBRT hà da cuntinuà risolutamente à utilizà tutti l'arnesi à a so dispusizione in u quadru di a strategia di liraization, finu à chì emergenu indicatori forti chì indicanu una diminuzione permanente di l'inflazione è u scopu di 5 per centu à mediu termine. hè ottenuta. A stabilità da ottene in u livellu generale di i prezzi affettarà positivamente a stabilità macroeconomica è a stabilità finanziaria per via di a diminuzione di i primi di risichi di u paese, a continuazione di a sustituzione inversa di a valuta è a tendenza à l'alza di e riserve di valuta, è a diminuzione permanente di i costi di finanziamentu. Cusì, serà creatu un terrenu adattatu per a continuità di l'investimentu, a produzzione è a crescita di l'impieghi in modu sanu è sustinibule.

U Cunsigliu hà da cuntinuà à piglià e so decisioni in un quadru trasparente, prevedibile è orientatu à i dati.

U riassuntu di a riunione di u Cumitatu di Politica Monetaria serà publicatu in cinque ghjorni di travagliu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*