L'Aviò di Combattimentu Naziunale guadagnerà altitudine da Antalya

L'Aviò di Combattimentu Naziunale guadagnerà altitudine da Antalya
L'Aviò di Combattimentu Naziunale guadagnerà altitudine da Antalya

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì unu di i prughjetti più impurtanti realizati da TAI hè u Prughjettu Naziunale di l'Aviazione di Combattimentu, chì hè d'impurtanza estremamente critica per a Turchia, è hà dettu: "TAI realizarà i studii di cuncepimentu è di software Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu cù u centru di R&D chì stabiliscerà in Antalya ". disse.

Ministru Varank, Turkish Aerospace Industries (TAI) General Manager Temel Kotil, Akdeniz University Rector Prof. Dr. Özlenen Özkan è i membri di u protocolu anu apertu l'Uffiziu di R&D 5 di Antalya Teknokent è l'Uffiziu di R&D di l'Aviò di Combattimentu Naziunale di TAI. Varank hà dettu chì volenu fà Antalya unu di i centri di l'agricultura, u turismu, u sole è a tecnulugia. Dichjarà chì anu fattu passi impurtanti in questa direzzione è chì TAI aduprà stu locu cum'è un centru, Varank hà dichjaratu chì u software di l'Aviazione Naziunale di Combat TAI serà fattu in Antalya.

Dopu à i discorsi, Varank hà tagliatu a cinta cù u so entourage è hà apertu l'uffizii, poi andò à a sala di riunioni è hà assistitu à a "Cerimonia di Firma di l'Alocazione di l'Area di l'Aviazione di Combattimentu Naziunale di R&D è di Design Center" tenuta trà Antalya Teknokent è TAI.

Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu

Dichjarà chì TAI hè una di l'istituzioni preferite di Turchia in l'industria di difesa, Varank hà dettu: "Da Hürkuş à l'elicotteru Atak, da Aksungur à Gökbey, TAI hà a so firma in opere di successu chì u mondu sanu parla in u campu di l'industria di difesa, u spaziu. è l'aviazione. Unu di i prughjetti più impurtanti realizati da TAI hè u Prughjettu Naziunale di l'Aviazione di Combattimentu, chì hè un prublema estremamente criticu per u nostru paese. Cù u cuntrattu per esse firmatu, una parte di stu prughjettu serà trasladatu à Antalya. TAI realicerà i studii di cuncepimentu è software di u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu in Antalya cù u centru di R&D chì stabiliscerà quì. disse.

8ª TECNOCITÀ PIÙ RUSSU

Enfatizendu chì Antalya hè una di e più belle cità in Turchia cù u so clima, u turismu è l'opportunità suciali, Varank hà dichjaratu chì anu da aduprà sti caratteristiche di a cità per rinfurzà l'ecosistema R&D di u paese. Spieghendu chì l'ingegneri di parechji paesi, in particulare l'Europa, venenu in Turchia per travaglià nantu à stu prughjettu, Varank hà enfatizatu chì Antalya Teknokent hè l'ottava tecnocità di più successu in Turchia secondu u Technopolis Performance Index.

800 prughjetti di R&D

Varank hà dichjaratu chì 365 prughjetti di R&D sò stati cumpletati finu à a data è più di dui centu prughjetti cuntinueghjanu à esse realizati in a tecnocity, chì accoglie 100 cumpagnie cù un percentu di occupazione di 162 in una zona di 800 mila metri quadrati. Dichjarà chì Antalya Teknokent aghjunghjera forza à TAI, Varank hà dettu: "Spergu chì u Prughjettu Naziunale di l'Aviò di Combattimentu guadagnerà altitudine da Antalya. Spergu chì a cooperazione esemplare trà Antalya Teknokent è TAI serà benefica per a Turchia. Spergu chì u mudellu di successu chì serà creatu quì apre a porta à novi prughjetti ". disse.

400 INGEGNIERI SERÀ IMPIEGATI

U direttore generale di TUSAŞ, Temel Kotil, hà dichjaratu ch'elli anu impiegatu principalmente 80 persone è hà enfatizatu chì anu firmatu u protocolu è chì 400 ingegneri seranu impiegati in Antalya cù u novu edifiziu.

Rettore Prof. Dr. Özlenen Özkan hà dettu ancu chì a cità hè un centru di salute, turismu è agricultura, ma u so prossimu scopu hè di trasfurmà in un centru di software.

Dopu à i discorsi, u Ministru Varank, Kotil è u Rettore Özkan firmavanu u protocolu. Varank hà esaminatu i prughjetti in a fase d'incubazione à a tecnulugia è hà ricevutu informazioni da l'ingegneri.

U Ministru Varank hà allora esaminatu i studii realizati da a cumpagnia giapponese nantu à l'allevamentu di prudutti cum'è pepite, pepino, tomate, melanzane è melone.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*