Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar: Dui di i nostri piani di evacuazione aspettanu in Ucraina

Dichjarazione di u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar nantu à A400Ms in Ucraina
Dichjarazione di u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar nantu à A400Ms in Ucraina

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà visitatu u Cumandante di l'Attaccu Subacqueu (SAT) cù u Capu di Staff Generale Generale Yaşar Güler è u Comandante di e Forze Navali Ammiragliu Adnan Özbal.

U Ministru Akar, chì hà ricevutu un briefing è hà datu struzzioni nantu à l'attività da u Comandante SAT, u Contrammiragliu Ercan Kireçtepe, hà ancu rispostu à e dumande di i ghjurnalisti nantu à l'agenda.

Ricordendu a nutizia chì dui aerei di trasportu di tipu A400M appartenenti à e Forze Armate Turche sò stati in Ucraina, u Ministru Akar hè statu dumandatu à cummentà: "Avemu mandatu dui aerei A24M a sera di u 400 di ferraghju per l'aiutu umanitariu. À u listessu tempu, avemu pianificatu l'evacuazione di i nostri citadini quì. I nostri dui aerei sò attualmente aspittendu à l'aeroportu di Borispol per via di a chjusa di u spaziu aereu dopu à l'arrivu. Cuntinuemu i nostri cuntatti cù a Russia è l'Ucraina nantu à questu tema ". usatu e frasi.

U Ministru Akar hà dichjaratu chì i sforzi per rinvià l'aerei in Turchia in modu sicuru in casu di un pussibule cessamentu di u focu cuntinueghjanu è hà dettu: "Semu in cuntattu strettu per assicurà a sicurità di i nostri aerei quantu pussibule. Inoltre, u nostru equipaggiu di l'aeronautica hè attualmente ospitatu in a nostra Ambasciata. Evacueremu i nostri aerei à a prima opportunità. Intantu, se ci hè una opportunità, serà pussibule per i nostri citadini quì esse evacuati in Turchia ". disse.

ASPETTEMU SVILUPPI POSITIVI

Quandu hà dumandatu nantu à e so riunioni cù u Ministru di a Difesa Russu Sergey Shoigu è u Ministru di a Difesa Ucraina Oleksii Reznikov, u Ministru Akar hà enfatizatu chì Turchia hè in favore di a pace è di u dialogu in tutte e so attività.

Ricordendu chì i cuntatti cù a Russia è l'Ucraina cuntinueghjanu dopu à l'avvenimenti, u Ministru Akar hà dettu: "Avemu avutu riunioni cù u Signore Shoigu è u Signore Reznikov. Da avà, continueremu i nostri negoziati quantu necessariu. Durante e riunioni chì avemu tenutu, avemu spartutu i nostri punti di vista è valutazioni nantu à a risoluzione pacifica di l'avvenimenti, finendu a crisa umanitaria u più prestu pussibule, è stabilisce un cessamentu di u focu u più prestu pussibule. Aspittemu sviluppi pusitivi in ​​questu sensu ". disse.

Quandu hà dumandatu se i prublemi riguardanti l'evacuazione di i citadini turchi in Ucraina sò stati purtati à l'agenda durante e riunioni bilaterali, u Ministru Akar hà rispostu cusì:

"Durante e nostre riunioni, avemu dichjaratu chì ci sò citadini turchi in diverse regioni di l'Ucraina, è alcuni sò stati evacuati. Avemu sparte e nostre dumande è pinsamenti cù u sgiò Shoigu è u sgiò Reznikov per assicurà a sicurità di i nostri citadini chì sò evacuati o stanu in certi rigioni. Aspittemu qualchi sviluppi in questu sensu in u periodu à vene. U nostru Onorevoli Presidente è Ministru di l'Affari Esteri sprimenu ancu questi prublemi in e so riunioni cù i so interlocutori. Hè a nostra sincera speranza chì a situazione ci sarà nurmalizata u più prestu pussibule, chì un cessamentu di u focu serà ottenutu, è chì a stabilità serà ancu assicurata. Tuttavia, avemu fattu u nostru megliu per evacuà i nostri citadini u più prestu pussibule ".

Quandu hà dumandatu nantu à l'aiutu umanitariu di Turchia à l'Ucraina, u Ministru Akar hà dettu: "Cum'è Turchia, simu un paese chì dà una grande impurtanza à l'aiutu umanitariu micca solu per questu paese, ma ancu in principiu. Avemu pruvatu u nostru megliu per allevià a crisa umanitaria quant'è pussibule in Ucraina, è a facemu. Cerchemu di furnisce a nostra aiutu umanitariu cumu facenu altri paesi ". hà datu a risposta.

AMU SUPPORTU PACE, PACE, STABILITÀ IN U MAR NEGRU

Ricordendu l'enfasi di Montreux chì hà fattu in e so dichjarazioni nantu à u sughjettu, u Ministru Akar hà dettu:

"Cum'è un paese cù a costa più longa di u Mari Neru, avemu sustinutu a pace, a tranquillità è a stabilità quì da u principiu. Esprimemu a nostra stessa postura è principiu di novu. In u scopu di stu principiu, cuntinuemu i nostri cuntatti. Quandu avemu usatu "proprietà regiunale" è "principi di Montreux", ci era una fiducia è una stabilità quì per un seculu. Ùn deve esse ruttu. Tuttu ciò chì avemu fattu in questu sensu, l'avemu fattu finu à avà, è continueremu à fà in u futuru. Per quessa, ognunu deve sapè chì stu statutu di Montreux hè un quadru impurtante per tutti i paesi ripari, tutta a regione è u mondu sanu. Quandu avemu prisentatu e nostre sperienze di l'anni passati, vedemu è valutemu chì hè impurtante per agisce in cunseguenza. Per quessa, a deteriorazione di u statutu di Montreux ùn benefica à nimu, prutegemu inseme.

PILLU GASOLINE À U FEU

Dumandatu per a so valutazione di a mappa in quale Istanbul hè descritta cum'è u territoriu grecu nantu à un canale di televisione in i Stati Uniti, cù l'attività pruvucatori di a Grecia recentemente in l'Egeu, u Mediterraniu Orientale è Cipru, u Ministru Akar hà fattu e seguenti dichjarazioni:

"Cum'è Turchia, avemu enfatizatu chì simu in favore di u dialogu nantu à tutte e piattaforme. Avemu invitatu à l'entrevista. Avemu dichjaratu chì i prublemi ponu esse risolti per via di negoziazioni. Avemu ripetutamente dichjaratu chì aspittemu a delegazione greca à Ankara, in particulare per a quarta riunione tenuta in u quadru di e misure di cunfidenza. Per disgrazia, malgradu tuttu u nostru approcciu pacificu, i nostri inviti, i nostri appelli à u dialogu, certi pulitici, soprattuttu in a nostra vicina Grecia, cuntinueghjanu isse azzioni pruvucatori è retoriche à detrimentu di u populu grecu. Facenu in permanenza sforzi per aumentà a tensione trà i dui paesi, guasi versendu benzina nantu à u focu. Per d 'altra banda, ci dà a speranza chì certi pulitici, certi diplomatici ritirati, suldati è accademichi vedenu a verità.

Cum'è s'ellu ùn era micca abbastanza, una parte di Turchia hè stata mostrata nantu à a mappa di a Grecia in un canale di televisione in i Stati Uniti. Questu ùn hè micca un cumpurtamentu accettabile. In un periodu quandu a cumunicazione hè cusì intensa è sviluppata, hè inaccettabile per ùn esse vistu, micca cunnisciutu o trascuratu. U nostru Dipartimentu di Comunicazione di a Presidenza hà pigliatu iniziative serii in questu sensu. Cù l'iniziativa di u nostru Direttore di Comunicazione, Fahrettin Bey, a televisione di i Stati Uniti hà scusatu è currettu u so sbagliu. Quessi sò avvenimenti chì sò accaduti com'è u risultatu di qualchi pruvucazioni. Anu da esse seguitu è ​​micca pigliatu à pocu. Semu seguitori di elli. Cum'è u Statu di a Republica di Turchia, continueremu à fà ogni sforzu per correggerà questi sbaglii travagliendu inseme cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*