Muhsin Yazıcıoğlu commemoratu in u 13u anniversariu di u so martiriu

Muhsin Yazıcıoğlu commemoratu in u 13u anniversariu di u so martiriu
Muhsin Yazıcıoğlu commemoratu in u 13u anniversariu di u so martiriu

U presidente Erdoğan: "U mo fratellu Muhsin hà stabilitu un tronu in i cori di a nostra nazione cù a so sincerità, u curagiu è a lotta determinata per a vulintà naziunale in tutta a so vita pulitica, è ancu a so pusizione dritta è senza compromessi contr'à i putschisti".

Muhsin Yazıcıoğlu, u presidente fundatore di u Partitu di a Grande Unità (BBP), chì hà persu a so vita per via di un crash d'elicotteru in Kahramanmaraş 13 anni fà, hè statu commemoratu à l'avvenimentu.

Un avvenimentu di commemorazione hè statu tenutu in u Selim Sırrı Tarcan Sports Hall per Erhan Üstündağ, Yüksel Yancı, Murat Çetinkaya è u ghjurnalistu İsmail Güneş, chì anu persu a vita cù Yazıcıoğlu, cù a participazione di u presidente di BBP Mustafa Destici. À u principiu di u prugramma, u puema di u Pueta Naziunale Mehmet Akif Ersoy à i Martiri di Çanakkale, salutu è u Qur'an hè statu lettu.

In u prugramma, u missaghju mandatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan hè statu lettu. Esprimendu in u so missaghju chì si ricurdava di Yazıcıoğlu una volta di più cù misericordia è bramosu in u 13u anniversariu di u so martiriu, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Muhsin Yazıcıoğlu era un fratellu valente, valente, caratteristicu chì ùn si alluntanò micca da a verità, ùn esitò à marchjà nantu à a strada ch'ellu cunnosci bè, ancu s'ellu era solu, è chì u core batte sempre per u so paese è a nazione. U mo fratellu Muhsin hà stabilitu un tronu in i cori di a nostra nazione cù a so sincerità, u curagiu è a lotta determinata per a vulintà naziunale in tutta a so vita pulitica, è ancu a so postura dritta è senza compromessi contr'à i putschisti ".

Esprimendu chì a nazione ricorda Yazıcıoğlu cun gratitudine malgradu i 13 anni chì sò passati da u so martiriu, u presidente Erdoğan hà dettu chì ellu vede cum'è segni d'amore è affettu versu ellu, è hà dettu: "Vogliu chì u mo Signore tratta u mo fratellu Muhsin Yazıcıoğlu cù u mortu è cù a so misericordia ". usatu a frasa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*