Torpedo Naziunale AKYA Lanciatu à Real Target per a Prima Volta cù MUREN

Torpedo Naziunale AKYA Lanciatu à Real Target per a Prima Volta cù MUREN
Torpedo Naziunale AKYA Lanciatu à Real Target per a Prima Volta cù MUREN

U Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar, inseme cù u Capu di Staff General Yaşar Güler, andò à u Comandante di a Marina per a prova di tirò di u torpedo di furmazione AKYA, chì hè statu pruduttu cù i mezi naziunali, per esse realizatu da u sottumarinu à u mira.

Salutatu da u Cumandante di a Marina, l'Ammiragliu Ercüment Tatlıoğlu, è altri ufficiali, u Ministru Akar si trasfirìu dopu à u Commandu di a Flotta Submarina. Salutendu u Cuntinente Cerimoniale quì, u Ministru Akar si n'andò à u sottumarinu TCG PREVEZE cù u Capu di Staff Generale, General Yaşar Güler, cù u mottu "A Legenda di a Profundità".

Dopu l'arrivu di u Ministru Akar in u sottumarinu, TCG PREVEZE abbandunò u portu. Dopu à cruising nant'à a superficia per un tempu, u sottumarinu s'immerse quandu si avvicinava à u campu di furmazione. Dopu à i preparativi fatti dopu à l'ingressu à l'Area di Training Submarine in u Golfu di Izmit in u Mari di Marmara, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar hà sparatu u torpedo naziunale AKYA da TCG PREEVEZE.

U torpedo di furmazione AKYA, chì hè statu pruduciutu cù i mezi naziunali, hà finitu cù successu u so tiru à a nave di destinazione, inseme cù u focu realizatu nantu à u sistema di sparamentu naziunale MÜREN. Cù u tiru, u torpedo naziunale AKYA sparò à u veru mira per a prima volta.

"SUPRAVVIVENZA È RICCHEZZA DI NOSTRE PAESE..."

Felicitatu à tutti i stakeholder di u prughjettu è u persunale, in particulare ROKETSAN è TÜBİTAK, dopu à u successu di u lanciu, u Ministru Akar hà descrittu i sottumarini cum'è unu di l'elementi più impurtanti di u Comandamentu di e Forze Navali.

Dichjarà chì i sottumarini sò un putere assai efficace, u Ministru Akar hà dettu: "Ci hè stata una cultura sottumarina in a nostra storia dapoi l'anni 1880. Ancu s'ellu hè per scopi di furmazione è di prova, u sottumarinu in u quale u primu tiru hè statu fattu contru a nave in quelli anni appartene à noi. disse.

Enfatizendu l'impurtanza di sviluppà sta cultura è avè una forte flotta sottumarina, u Ministru Akar hà dettu: "Semu favurevuli di a pace è a tranquillità in tutti i mari, in particulare in u Mari Egeu, Mediterraniu è Neru intornu à noi. Vulemu suluzioni à tutti i prublemi attraversu u dialogu, i mezi paci è i metudi. Tuttavia, più chè mai, avemu bisognu di una forze armate efficace, dissuasive è rispettate. Cuntinuemu i nostri sforzi à un ritmu crescente per assicurà chì a nostra Marina, cum'è e nostre altre forze, hà l'ultime armi è sistemi di tecnulugia è diventa u più forte ". usatu e frasi.

Indicà l'impurtanza di i prughjetti domestici in l'industria di difesa, è ancu u Prughjettu Naziunale di Torpedo Pesante AKYA realizatu in questu cuntestu, u Ministru Akar hà dettu:

"Soddisfà i bisogni micca solu di e Forze Armate Turche, ma ancu di i paesi amici è fraterni hè un compitu impurtante per noi. Questu hè evidenti in e nostre attività finu à a data. Cuntinueremu u nostru travagliu à un ritmu crescente. Sottu a dirigenza, l'incuragimentu è u sustegnu di u nostru presidente, un prugressu impurtante hè statu fattu in l'industria di difesa. Avà simu capaci di fà e nostre armi leggere, obusi, elicotteri ATAK, UAV, SİHA è TİHA, i nostri navi. Cusì, cuntinuemu i nostri sforzi per aumentà u ritmu di lucale è naziunalità, chì righjunghji 80 per centu, ghjornu per ghjornu. Dopu ghjuntu à questu puntu, simu cuscenti chì u prossimu capitulu serà più difficiule è sfida. Cuntinueremu u nostru travagliu cù determinazione è determinazione senza rinunzià. Cumu avemu fattu finu à avà, continueremu u nostru successu cum'è un pugnu è un core. Avemu fattu ciò chì ci vole à fà per a sopravvivenza è u benessere di u nostru paese, è continueremu à fà cusì da avà.

U STATUS DI "BIG YUSUFS" IN UCRAINA

Attendendu l'attenzione à l'ambiente internaziunale chì passa, u Ministru Akar hà dettu:

"Cum'è e Forze Armate Turche, avemu da esse forti. Avemu da esse sempre preparatu per ogni eventualità. Ci hè un cunflittu trà Russia è Ucraina. I dui paesi sò i nostri vicini per mare. Avemu relazioni cù i dui paesi. Speremu sinceramente chì stu cunflittu si ferma u più prestu pussibule, chì un cessamentu di u focu serà ottinutu, è chì a pace è a tranquillità prevalerà in a regione u più prestu pussibule. Avemu fattu è continueremu à fà ciò chì avemu fattu finu à avà, in particulare l'aiutu umanitariu. Ùn simu in una situazione induve ùn rispettemu micca e sanzioni in ogni modu. Agimu in cunfurmità cù e sanzioni di e Nazioni Unite. Per d 'altra banda, cuntinuemu i nostri cuntatti per chì i partiti parranu è negoziate è per ottene un cessamentu di u focu u più prestu pussibule ".

Nutendu chì u travagliu nantu à l'evacuazioni cuntinua, u Ministru Akar hà dettu: "Semu seguitu da vicinu a situazione in Mariupol in particulare. Mantenemu i nostri cuntatti à u livellu ministeriale cù i dui lati russi è ucraini. Facemu sforzi per chì e persone innocenti quì ponu esse evacuate da a regione u più prestu pussibule. Aspittemu chì questu succede in l'ore è i ghjorni avanti. Avemu dui piani in a regione Kiev. Semu in cuntattu cù a Russia è l'Ucraina in modu chì ponu esse evacuati à u mumentu più adattatu ". disse.

Dopu chì a torta preparata per u tirò successu hè stata tagliata da u Ministru Akar, Chief of General Staff Gen. Güler è u persunale di sottumarinu, TCG PREVEZE hà tornatu à u portu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*