Metro Narlıdere Vicinu à a Fine Malgradu a Crisa Ecunomica

Metro Narlıdere Vicinu à a Fine Malgradu a Crisa Ecunomica
Metro Narlıdere Vicinu à a Fine Malgradu a Crisa Ecunomica

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyeresaminatu i travaglii nantu à a Linea di Metro Narlıdere-Fahrettin Altay, 88 per centu di e quali sò stati finiti. U presidente Soyer, chì hè falatu à u cantiere di a custruzzione di a Stazione Şehitlik, hà dettu chì u metro aumenterà u standard di vita di a ghjente di İzmir è hà dettu: "In questa crisa ecunomica, mentre simu in una guerra chì hà scuzzulatu u mondu sanu, sò tutti fieri di esse vicinu à a fine di una custruzzione di metro ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà esaminatu i travaglii di a tappa finale di a Linea di Metro Narlıdere-Fahrettin Altay, chì serà messu in serviziu in u 100 anniversariu di a Republica di Turchia.

Scendendu à u situ di custruzzione in a Stazione di i Martiri, u sindaco Soyer hà dettu: "Avemu avvicinendu a fine cun grande eccitazione. Avemu u scopu di inizià i voli di prova in i primi trè mesi di u 2023. Avemu pensatu à apre a linea sana prima di a fine di u 2023. In questa crisa ecunomica, mentre simu in una guerra chì scuzzulò u mondu sanu, simu tutti fieri di a custruzzione di un metro chì hè ghjuntu à a fine senza ritardà a so storia.

"Pianificamu ogni stazione cum'è una galleria d'arte"

U presidente Soyer, chì hà ricivutu infurmazioni nantu à i travaglii realizati in a Stazione Martyrs, chì a so custruzzione ruvida hè stata finita, hà esaminatu u tunnel è l'entrata di a stazione, è e zone di l'escalator. Soyer hà ringraziatu ancu i travagliadori chì anu travagliatu ghjornu è notte in u situ di custruzzione.

Esprimendu a so satisfaczione per i travaglii realizati in Narlıdere Metro, u sindaco Soyer hà dettu: "Semu ghjunti à a fine in Narlıdere Metro. A stallazione ferroviaria hè aumentata sopra u 60 per centu. Più di a mità di e stazioni sò stati cumpletati. Avà si tratta di e cose più belle. U cimentu hè statu postu, e scale mobili sò state urdinate ", disse.

Enfatizendu chì u Metro di Narlıdere ùn serà micca solu limitatu à furnisce facilità di trasportu, u sindaco Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Questu hè un investimentu chì migliurà ancu a qualità di vita di u populu di İzmir. Avemu aduprà energia pulita. Siccomu u costu operativu hè assai bassu, darà à i residenti di Izmir un suspiru di sollievu. Avemu ancu pianificà ogni stazione cum'è una galleria d'arte ".

Trasportu direttu da Bornova Evka 3 à Narlıdere District Governorate

88 per centu di a linea di metro Fahrettin Altay-Narlıdere hè stata cumpletata. 14 metri, chì currisponde à u 183 per centu di a custruzzione di a ferrovia di 60 metri, u 7 per centu di i travaglii di scavi è di supportu di e stazioni è u 800 per centu di a pruduzzioni di cimentu armatu di e strutture di a stazione sò stati cumpletati.

Ci sarà 7,2 stazioni nantu à a linea trà Fahrettin Altay è Narlıdere District Governorship, chì hè di circa 7 chilometri. Cù sta linea, a Municipalità Metropolitana aumenterà u numeru di stazioni in a reta di ferrovia ligera à 24 è a lunghezza di u sistema ferroviariu à 186,5 chilometri. Cù a fine di i travaglii, quelli chì piglianu u metro da Bornova EVKA-3 puderanu andà direttamente à l'Uffiziu di u Guvernatore di u Distrettu di Narlıdere.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*