Avemu spesu 60 miliardi di lire in vacanze in linea

Avemu spesu 60 miliardi di lire in vacanze in linea
Avemu spesu 60 miliardi di lire in vacanze in linea

E spese di vacanze è di viaghju in linea in Turchia anu radduppiatu in 2021 per ghjunghje à 60 miliardi di lire. "February 230 Turkey Online Vacation and Travel Report" di We Are Social and Kepios, chì preparanu rapporti mundiali nantu à u cumpurtamentu in linea di e persone in 2022 paesi ogni annu, hè statu publicatu.

U rapportu hà dimustratu chì l'industria di u turismu, chì era ghjunta à un arrestu l'annu passatu per via di a pandemia, hà tornatu à i so vechji tempi.

MOTORE DI L'INDUSTRIA DI BIGLIETTI DI VOLI

Sicondu i compilations di Advantageix.com, chì hà parechji siti di vacanze naziunali è stranieri trà i so partenarii, a più alta parte trà e spese di viaghju di vacanze in linea era l'acquistu di biglietti d'aviò cù 25 billion 276 million TL l'annu passatu.

A quantità pagata per l'alloghju in hotel acquistatu in linea era di 13 miliardi 32 milioni di lire.

In u terzu postu in l'acquistu in linea, a più alta spesa hè stata fatta in tours o sughjorni d'alberghi, chì sò stati venduti cum'è pacchetti cù 12 miliardi 362 milioni di lire.

Sicondu u rapportu, altri acquisti in linea sò stati listati cum'è seguente:

Vacanze d'opportunità (3 miliardi 606 milioni TL), viaghji in autobus di longa distanza (2 miliardi 712 milioni TL), affittu di vitture (2 miliardi 583 milioni TL), viaghju in trenu (395 milioni TL), vacanze in crociera (16 milioni TL)

A PIÙ ALTA AUMENTA IN VACANZA NAVI

In cunfrontu cù u 2020, quandu l'impattu di a pandemia hè statu risentitu più intensamente, e vendite in linea l'annu passatu anu aumentatu di 311% in vacanze in crociera, 76% in pacchetti turistici o alberghi, 54% in biglietti di trenu, 48% in vacanze opportunità, 41%. per centu in l'alloghju d'alberghi, u 31 per centu in i biglietti di volu, è l'autobus à longa distanza. Aumentatu di 26 per centu. L'annu passatu, l'unicu settore chì a vendita in linea hè diminuita (minus 5,5 per centu) cumparatu cù l'annu passatu era l'affittu di vittura.

VENDITE ANCHE PASSATE PRE-PANDEMICA

Güçlü Kayral, cofundatore di Advantageix.com, hà dichjaratu chì ancu i figuri di vendita pre-pandemica sò stati superati in u settore di i viaghji di vacanze in linea è hà dettu: "I ricerchi di We Are Social è Kepios sò fatti in dollari americani. Prima di a pandemia, in 2019, 3 miliardi di USD sò stati spesi in viaghji di vacanze in linea. In u rapportu chì copre l'ultimu annu, hè statu determinatu chì e vendite eranu 4 billion 224 million USD. Ci hè un aumentu di 41 per centu in termini di dollari. L'Associazione Turchia di l'Industriali di l'Informatica (TÜBİSAD) hà annunziatu ancu e spese di vacanze è di viaghju in linea di 2020 cum'è 30 miliardi di lire. Dunque, l'aumentu di a basa di TL hè di 100 per centu ". disse.

HÈ PIÙ VANTAGGI DI COMPRÀ IN INTERNET

Sottulineendu chì ci sò parechji vantaghji di cumprà vacanze è viaghji per Internet, Kayral hà dettu:

"Siccomu l'alberghi facenu accordi cù l'agenzii separatamente, i prezzi di l'hotel ponu differisce trà l'agenzie. Utilizendu i siti di paragone, hè pussibule di truvà u megliu prezzu trà l'agenzii. In particulare, i siti di opportunità ponu furnisce una opportunità di vacanze economica ancu da a prenotazione anticipata. Fà e spese di vacanze domestiche o internaziunali per mezu di siti di shopping di rimborsu cum'è Advantageix.com furnisce l'uppurtunità di guadagnà finu à u 10% di soldi extra. Ùn ci hè micca cuncettu domesticu-straneru in Internet. I prezzi assai competitivi per l'alberghi turchi ponu esse ottenuti da parechji siti stranieri chì trasmettenu in turcu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*