Finisci a cunfusione criminale in l'autostrade è i ponti di pedaghju!

Finisci a cunfusione criminale in l'autostrade è i ponti di pedaghju!
Finisci a cunfusione criminale in l'autostrade è i ponti di pedaghju!

U Ministru Adil Karaismailoğlu hà dichjaratu chì a cunfusione in a penalità nantu à l'autostrade è i ponti hà da esse fine è hà dettu: "U citadinu hà OGS, ma passa per HGS. HGS l'ammenda perchè ùn ci hè micca soldi. Tuttavia, ci sò soldi in OGS. Avemu un prugettu in quantu ", disse.

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà ricurdatu chì quelli chì passanu per l'autostrade è i ponti senza pagà un pedamentu, sò multati 4 volte a tarifa è hà dettu: "U citadinu hà HGS è OGS. Se ci hè soldi in OGS, passa per HGS. HGS l'ammenda perchè ùn ci hè micca soldi. Tuttavia, ci sò soldi in OGS. Avemu HGS tutti in i ghjorni passati. Avemu una fattura nantu à questu. U manderemu à u Parlamentu in un mese ", disse.

Sicondu a nutizia di Ebru Karatosun da Turchia, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì u regulamentu simplificà ancu u numeru di certificati d'autorizazione da A1 à T3, chì deve esse acquistatu per serve in u trasportu di passageri è di merci.

"NAVE chì passa in a gamma di 43 mila"

U Ministru Karaismailoğlu, chì hà ancu fattu valutazioni annantu à u Canal Istanbul, hà dettu: "A gamma media di 22-24 mila navi passanu per u Canale di Suez. I navi passanu per noi in a gamma di 43 mila. Ùn sò più i vechji navi. I navi sò diventati più grandi. U numeru di navi chì portanu carichi grossi è periculosi hè in crescita. I navi più chjuchi sò diminuite. In l'ultimi 10 anni, u numeru di navi più chjuche di 150 metri hè diminuitu da 36,9 per centu, u numeru di navi trà 150-200 metri hà aumentatu da 50 per centu, u numeru di navi trà 200-250 metri hà aumentatu da 28 per centu è u numeru di navi. i navi più longu di 250 metri anu aumentatu di 8 per centu. Sicondu i dati di l'ultimi 13 anni, i navi in ​​u Bosforu aspettanu circa 14 ore à ogni traversata. In i prossimi anni, sti periodi di attesa ghjunghjeranu à 4-5 ghjorni ", disse.

"L'OPPORTUNITÀ DI ISTANBUL NON PERMETTENU"

Dichjarà chì, cù Kanal Istanbul, u nostru redditu aumenterà è diventerà u centru logisticu di u mondu, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu:

I pussibuli attuali di Istanbul ùn permettenu micca questu. Oghje, Singapore è u portu di Rotterdam sò una quantità di centri di distribuzione in u mondu. Hè in questu locu in Istanbul, ma ùn ci hè micca infrastruttura portu à u puntu di esse un centru di distribuzione. L'uppusizione ùn hà micca abbastanza spaziu per elli. U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu chì 37 miliardi di dollari di prughjetti sò stati implementati cù u mudellu di custruzione-operazione-trasferimentu finu à a data, "Tutti i prughjetti seranu trasferiti à u statu da u 2040. U Ministeru di i Trasporti uttene u so propiu bilanciu da u 2040 senza bisognu di un bilanciu centrale. Pò ancu cuntribuisce à u bilanciu centrale ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*