A pandemia colpisce l'obesità da 12

A pandemia colpisce l'obesità da 12
A pandemia colpisce l'obesità da 12

A pandemia hà alluntanatu l'obesità fora di cuntrollu. A prevalenza di l'obesità in Turchia hà avvicinatu u limitu di 40% per e donne è 25% per l'omi. Dichjarà chì l'obesità hè periculosa cum'è u cancru, i sperti indicanu chì u trattamentu richiede un prucessu complicatu chì deve esse realizatu sottu a tutela di specialisti in endocrinologia, nutrizione, psichiatria è chirurgia estetica, è chì l'operazioni di Chirurgia Post-Bariatrica mettenu l'ultimu puntu in u trattamentu di l'obesità.

A pandemia hà aumentatu a tensione di l'obesità in Turchia. Sicondu u rapportu preparatu da u Cumitatu Parlamentu nantu à i Metudi è e Misure di Lotta à l'Obesità, in 2021, a rata di l'obesità in e donne hà righjuntu u limitu di 40% è 25% in l'omi. In u rapportu, hè statu dichjaratu chì u 34% di a pupulazione era sovrappeso, vale à dì à u limitu di l'obesità, è hè statu determinatu chì a rata di l'obesità aumentava da u livante à u punente. Turchia si trova 1st in Europa è 4th in u mondu cun questi tassi. Dichjarà chì l'obesità porta prublemi psicologichi cum'è a depressione cù parechji prublemi di salute risicatu, Etiler Esthetique Center è Private Etiler Hospital Medical Director Prof. Dr. Alper Çelik hà dettu: "L'aumentu di u stress è l'ansietà durante a pandemia hà apertu a porta à i disordini alimentari. L'obesità, cum'è a malatia di l'età, pone un periculu quant'è u cancer in Turchia è in u restu di u mondu. Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di a Salute, 3 da ogni 1 persone in Turchia hè obesa. Ci hè un trattamentu longu per l'obesità chì deve esse realizatu sottu a tutela di a cirurgia generale, l'endocrinologia, l'alimentazione, a psichiatria è a cirurgia estetica, è ancu i spezialisti di e malatie di u cori è di u pettu, se ne necessariu.

A pelle hè ricuperata cù l'operazioni post-bariatriche

Nutendu chì u trattamentu di l'obesità hè un trattamentu cumplessu sottu u cuntrollu di diversi specialisti, cuminciendu cù a cirurgia bariatrica è si estende à a ricuperazione di u corpu cù operazioni estetiche, Prof. Dr. Alper Çelik hà fattu a valutazione seguente nantu à u sughjettu: "Hè di grande impurtanza chì tutte e tappe di trattamentu sò realizate à u mumentu bellu. Stu prucessu porta un grande risicu per quelli chì anu diabete, pressione alta è anemia. A nostra priurità hè sempre di eliminà questi prublemi è perde u pesu eccessivu, a perdita di pisu eccessiva pò causà una caduta di a pelle antiestetica, soprattuttu in a faccia, u collu, i braccia, u pettu, l'abdomen, i fianchi è e gambe di u corpu. Pudemu corregge sti deformazioni cù "Estetica dopu a chirurgia di l'obesità", vale à dì, a chirurgia post-bariatrica, chì include assai prucessi.

Quandu u pesu persu aumenta, a deformazione aumenta ancu.

Mencionendu chì l'aumentu di u pesu persu aumenta ancu i deformazioni di u corpu, Etiler Esthetique Center è Private Etiler Hospital Medical Director Prof. Dr. Alper Çelik hà dettu: "Quandu u periodu di sbarazzarsi di u pesu eccessivu hè finitu, avemu sempre bisognu di un periodu di attesa. U nostru scopu quì hè principalmente di assicurà chì u paziente pò stà à u so pesu di destinazione per un certu periodu di tempu. Dopu à sta tappa, entra in ghjocu a Chirurgia Post-Bariatrica. Tali operazioni ponu esse implicati in parechje tappe, secondu e deformazioni. Ancu s'è u prucessu di ricuperazione dura un pocu più di l'altri operazioni chirurgiche, a Cirurgia Post-Bariatric hè una di e tappe più impurtanti di u trattamentu di l'obesità. Videmu questa ultima tappa di trattamentu cum'è una necessità, micca una scelta, per chì i pazienti ponu ricuperà una forma sana è una psiculugia ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*