Pegasus esegue u so primu volu in Turchia cù carburante per l'aviazione sustenibile

Pegasus esegue u so primu volu in Turchia cù carburante per l'aviazione sustenibile

Pegasus esegue u so primu volu in Turchia cù carburante per l'aviazione sustenibile

Gestendu e so operazioni è attività cù a cunniscenza di "ambiente sustenibile", Pegasus Airlines hà fattu u so primu volu domesticu trà Izmir Adnan Menderes Airport è Sabiha Gökçen u marti 1 di marzu di u 2022, utilizendu carburante per l'aviazione sustenibile (SAF). Procurendu carburante SAF originatu da Neste Corporation da Petrol Ofisi, Pegasus operarà un volu domesticu da Izmir ogni ghjornu durante marzu cù SAF.

"A riduzione di l'impronta di carbone di l'industria di l'aviazione hè critica"

U CEO di Pegasus Airlines, Mehmet T. Nane, hà dichjaratu chì a riduzione di l'impronta di carbonu originata da l'industria di l'aviazione hè d'impurtanza critica in a strada di l'aviazione sustenibile, è hà dettu: "Secunnu l'Accordu Climaticu di Parigi, à quale Turchia hè una parte, un 2030% riduzzione di l’emissioni di carbonu à u 50. previstu. Unu di i fatturi impurtanti chì ponu fà questu pussibule hè di aumentà l'usu di Carburante per l'Aviazione Sostenibile. Dapoi u 2019, avemu operatu certi voli internaziunali cù SAF. Avemu purtatu sta pratica à i nostri voli domestici in cuuperazione cù Petrol Ofisi. Cum'è Pegasus Airlines, simu felici è fieri d'avè realizatu u nostru primu volu domesticu cù SAF, chì hè pruduttu da fonti ecologiche è sustinibili cù emissioni di carbonu bassu ". Ellu disse: "Avemu u scopu di cuntinuà i nostri sforzi in i campi di trasfurmazioni di a flotta è di prughjetti di compensazione à mediu termine, è in i campi di l'aeronautica nova tecnulugia è di e tecnulugia di cattura di carbone à longu andà. Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per sustene l'aviazione sustenibile in cunfurmità cù a decisione IATA "Emissioni Net Zero Carbon by 2050".

Petrol Ofisi hè à u serviziu di l'oghje è u futuru cù i so prudutti di tecnulugia avanzata

Enfatizendu chì Petrol Ofisi guida u settore cù u so produttu superiore è a qualità di serviziu in ogni campu, u CEO di Petrol Ofisi, Selim Şiper, hà dettu: "Offremu suluzioni avanzate à i bisogni di l'oghje è di u futuru cù i nostri prudutti di tecnulugia avanzata chì riflettenu u nostru approcciu di sustenibilità in marina. è carburanti di l'aviazione è ancu in terra. Dapoi u 2019, cù i nostri carburanti di tecnulugia Active-3 di nova generazione, offremu carburanti chì puliscenu u mutore in l'automobili è i veiculi cummirciali, allarganu a so vita è minimizeghjanu l'emissioni cù un rendimentu più altu è un risparmiu di carburante. In u stessu, in uttrovi 2019, avemu realizatu u primu fornimentu di carburante marinu di nova generazione, Very Low Sulphur Fuel Oil - VLSF, in Turchia, in u scopu di i criteri IMO stabiliti in cunfurmità cù l'obiettivi di sustenibilità globale in maritime. Cù a nostra marca PO Air in carburanti d'aviazione; Semu un membru di l'IATA è furnisce rifornimentu di l'aviazione in 72 aeroporti in Turchia, è furnisce serviziu à più di 200 compagnie aeree à standard internaziunali. Supportemu ancu l'industria di l'aviazione cù a nostra vasta infrastruttura, alti standard HSSE, sperienza è sapè fà, è furnimu un serviziu ininterrottu à circa 0 mila aerei annu cù u principiu di 0 errori è 250 ritardi.

Cum'è unu di i valori più impurtanti è u capimachja di u settore di u paese chì hè natu nantu à sta terra, avemu cunsideratu u nostru duvere di cuntribuisce à Turchia oghje è in u futuru, cum'è avemu fattu in u passatu. Dunque, simu fieri è felici di furnisce u primu volu domesticu di Pegasus Airlines, unu di l'assi più impurtanti di l'aviazione di u nostru paese, cù l'usu di Carburante per l'Aviazione Sostenibile - SAF ".

A strada per l'aviazione sustenibile

Realizà u so primu volu domesticu cù SAF, una versione sustinevule di carburante Jet A è Jet A-1 è una alternativa pulita à i carburanti fossili di jet, Pegasus porta assai studii nantu à a strada di l'aviazione sustenibile. In cunfurmità cù a decisione di l'IATA "Emissioni Net Zero Carbon Finu à u 2050", Pegasus hè una di e cumpagnie aeree principali in u mondu per piglià stu impegnu; Hà determinatu ancu u scopu interim per 2030. Formendu tutti i so sforzi in cunfurmità cù questu scopu, Pegasus prevede un risparmiu di u 2025-15% in u cunsumu di carburante paragunatu à l'aviò di generazione precedente, in u scopu di a so strategia di custruisce a so flotta intera da l'aeronautica Airbus NEO in 17. Attaching impurtanza à riduzzione di emissioni di carbone à a fonte, Pegasus; Hè ancu realizatu studii di riduzzione di emissioni à a surgente di u prucessu, cù misure operative cum'è rejuvenating a flotta, riducendu u pesu in l'aviò, è ottimisate rotte. In u quadru di u principiu di trasparenza, Pegasus hà cuminciatu à sparte l'indicatore di emissioni da i so voli nantu à una basa mensuale da uttrovi 2021 nantu à u situ web di relazioni investitori; Pianifica tutti questi sforzi in cunfurmità cù a so strategia di guvernanza in u campu di a Sostenibilità (ESG) è in sustegnu à i so outputs.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*