Attenzione à l'alimentazione durante u Ramadan!

Attenzione à l'alimentazione durante u Ramadan!
Attenzione à l'alimentazione durante u Ramadan!

Specialista in Nutrizione è Dieta di l'Ospedale Università Okan di Istanbul Dyt. İrem Aksoy hà parlatu di e dumande nantu à a nutrizione in Ramadan. Perchè l'aumentu di pisu in Ramadan? Chì cibi duvemu sceglie per sahur è iftar? Quale ùn deve micca prestu?

Perchè l'aumentu di pisu in Ramadan?

In questu cultu, induve l'alimentu ùn deve esse pigliatu in l'ora media di 15-16 trà sahur è iftar, unu di i sbagli più cumuni hè di manghjà un manghjà. Manghjendu un solu pastu significa u zuccaru in sangue chì cuntinueghja in tuttu u ghjornu, cuminciendu uni pochi d'ora dopu à u pastu. Per quessa, manghjendu più veloce, più, è l'alimenti chì cuntenenu carbuidrati simplici in u primu pranzu dopu una longa fame pò causà l'aumentu di pisu. Per d 'altra banda, u ritmu metabolicu rallenta in u digiunu longu, è in questu casu, pò esse pussibule di guadagnà pesu.

In generale, stà inattivu per via di poca energia durante u periodu di digiunu pò ancu esse trà l'altri motivi per l'aumentu di pisu. Siccomu a diminuzione di l'attività fisica durante u ghjornu mentre u digiunu affetta negativamente a spesa energetica di u corpu, l'aumentu di pisu serà inevitabbile ancu s'è l'ingesta di l'alimentariu hè à u listessu livellu. Diversi inviti di iftar, chì sò diventati tradiziunali in a nostra sucità, è i dolci di sorbetti cunsumati dopu à l'iftar sò trà i fatturi chì causanu l'aumentu di pisu.

Chì cibi duvemu sceglie per sahur è iftar?

Prima di tuttu, u sahur ùn deve esse trascuratatu è un sahur sano deve esse fattu. À u sahur, un manghjà chì cuntene abbastanza proteini è assai fibra deve esse preparatu chì vi aiuterà à stà pienu per un bellu pezzu. Per esempiu; Una o più di e fonti di prutezione d'alta qualità cum'è l'ova, u furmagliu, u iogurtu, u latti è u kefir deve esse definitamente inclusa in u vostru menu sahur. I cereali, ligumi è frutti, cum'è a farina d'avena, chì cuntene assai fibra è nutrienti sani, anu da esse ancu inclusi in u vostru menu sahur.

In iftar, pudete principià cù pasti di iftar light. p.e.; noci crudi cum'è furmagliu, alivi, pumati secchi, noci, frutti secchi cum'è albicocche secche è date. Dopu, una zuppa nutritiva deve esse cunsumata è una pausa deve esse pigliatu per un tempu. I platti principali è laterali duveranu esse assai ligeri è micca troppu salati, piccante è oliu. Una insalata chì cuntene principalmente vegetali verdi è e fonti di proteine ​​​​necessarii per risponde à i bisogni di ogni ghjornu deve esse definitamente in u menu iftar.

Ci deve esse almenu un snack dopu à l'iftar. Un snack pò esse fatta cù frutti chì cuntenenu antioxidanti chì susteneranu l'immunità è e sementi d'oliu chì cuntenenu grassi sani. Un dessert latte o fruttatu ligeru pò esse preferitu 1-2 ghjorni à settimana. Dopu à l'iftar, tisane di erbe pò esse beie per aiutà u sistema digestivu rilassate. Infine, ma micca menu, u bisognu di l'acqua di ogni ghjornu deve esse cumpletu da beie à u tempu ghjustu è in a quantità ghjustu.

Quale ùn deve micca prestu?

Mentre eseguisce u digiunu, deve esse interrottu in i casi chì ponu affettà negativamente a salute, o l'individui chì a so cundizione di salute ùn hè micca favurevule ùn deve micca insiste à u digiunu. Mentre chì u digiunu hè esente per e persone cù malatie acute o croniche, certi individui anu ancu vulsutu digiunu. In questu casu, hè necessariu di agisce in cunfurmità cù i cunsiglii di i medichi è di i dietista chì facenu seguitu di salute. Trà quelli chì sò in risicu di digiunu, i pazienti di diabete, l'individui chì anu episodiu di ipoglicemia, e donne incinte è e mamme chì allattanu sò prima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*