Ajustamentu di a sedia à rotelle per l'autobus ESHOT

Ajustamentu di a sedia à rotelle per l'autobus ESHOT
Ajustamentu di a sedia à rotelle per l'autobus ESHOT

A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di Izmir hà radduppiatu a so capacità di passageri in sedia à rotelle cù i rinnuvamenti chì hà fattu in autobus. In particulare i citadini disabili chì sò coppie o amichi puderanu viaghjà inseme in u stessu autobus da avà.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn u quadru di a visione di "Izmir senza barriere" è di u scopu "100% Accessible City", u prublema di l'utilizatori di sedie à rotelle chì ùn ponu micca viaghjà inseme in trasportu publicu hè statu risoltu. A Direzzione Generale ESHOT di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà aumentatu a capacità di i passageri in sedia à rotelle facendu mudificazioni di i posti in autobus adattati. 50 autobus solitari, chì e rinuvazioni sò stati cumpletati in a prima tappa, cuminciaru à serve soprattuttu nantu à e linee assai usate.

Viaghjà bellezza inseme

Ajustamentu di a sedia à rotelle per l'autobus ESHOT

U direttore generale di ESHOT, Erhan Bey, hà dettu chì sò felici di risponde à una di e più grandi richieste di i citadini disabili, è hà dettu: "Coppie cù disabilità, amichi, ùn anu pussutu truvà l'uppurtunità di viaghjà inseme in i nostri autobus solo. Perchè sti veiculi puderanu purtà un passageru in sedia di rotelle. Avemu cuminciatu à offre u serviziu di i nostri citadini disabili mudificà i nostri autobus adattati. U numaru di veiculi chì dui passageri in sedia di rotelle ponu imbarcate inseme ghjunghjerà prestu à 292 ".

Fattu cù facilità ESHOT

Ajustamentu di a sedia à rotelle per l'autobus ESHOT

Ersel Çetin, Direttore Generale ESHOT di Carrozzeria è Autopainting Branch Manager, hà datu l'infurmazioni seguenti nantu à i dettagli tecnichi di u studiu: "Avemu sguassatu dui posti è traslademu un solu postu in veiculi adattati in a nostra flotta. L'appruvazioni sò ottenute da l'autorità pertinenti in quantu à a sicurità è u cunfortu, è i nostri veiculi sò ri-licenza è fatti adattati per u trafficu. Facemu tutti i travaglii di rinnuvamentu cù e pussibilità di u nostru attellu è cù u nostru persunale.

"Semu assai megliu cà prima"

Ajustamentu di a sedia à rotelle per l'autobus ESHOT

Saliha Yılmaz, unu di i citadini disabili chì beneficianu di u serviziu, hà dettu: "Hè statu assai bonu per noi. Dui amichi ùn puderanu micca mette in autobus à u stessu tempu. Ricertamenti, ci sò stati assai studii nantu à l'accessu per disabili. Semu assai piacè. Semu assai megliu cà prima ", disse.

"Hè statu un grande handicap per noi"

Ajustamentu di a sedia à rotelle per l'autobus ESHOT

Mentre chì Bayram Kocak, chì hè in una sedia di rota, hà manifestatu a so satisfaczione; Cuntinuò cusì: "U nostru cumuni face cose boni per fà a nostra vita più faciule. Era un grande handicap per noi chì duie persone ùn puderanu micca mette in u veiculu. Avemu maritatu amichi. Ùn pudianu viaghjà inseme. Sta situazione hè finita. Di sicuru, avemu altre carenze. À u tempu, questi seranu ancu riparati. A volte viaghjemu in altre cità. İzmir hè una cità vivibile in termini di disabilità. Pensemu chì hè in una pusizioni megliu. Ringraziemu quelli chì anu cuntribuitu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*