U centru logisticu di Rize Iyidere duverebbe esse sustinutu da a linea ferroviaria

U centru logisticu di Rize Iyidere duverebbe esse sustinutu da a linea ferroviaria

U centru logisticu di Rize Iyidere duverebbe esse sustinutu da a linea ferroviaria

Rize Chamber of Commerce and Industry President of the Board Şaban Aziz Karamehmetoğlu, President of the Assembly Şükrü Cevahir, Vice President of Board Cem Temizel è Murat Artan, Board Treasurer Member Ahmet Arif Mete, Board Members Hakan Mürteza Ağun, Hamza Tüylüoğlusmail, Hamza Tüylüoğlu Bilgin, Mehmet À a cunferenza di stampa à a quale Taşkın, Mehmet Üzümcü, Vice Segretariu Generale di a nostra Camera Emrah Kaytaz è a stampa di a nostra cità, u Sindaco Karamehmetoğlu hà fattu dichjarazioni in quantu à l'agenda:

"Cum'è Camera di Cummerciu è Industria di Rize, avemu riunitu cù a stampa di a nostra cità per valutà l'agenda. Vogliu sprime a mo gratitùdine à tutti voi per accettà u nostru invitu. A nostra stampa hè assai preziosa per noi. A cuntribuzione di a stampa hè grande, soprattuttu in quantu à creà l'opinione publica in i prughjetti realizati per a nostra cità.

U nostru aeroportu Rize-Artvin serà messu in serviziu in aprile cù voli di prova in i ghjorni dopu. Durante u prucessu, avemu visitatu u nostru aeroportu circa duie volte à u mese. Pensu chì u nostru Airport Manager Fikret Akbulut hè una chance per noi. Puderaghju dì chì u nostru manager, chì hà stabilitu un aeroportu da zero 2 volte prima, hà realizatu u prucessu bè cù a so sperienza. Semu cuntenti ch'ellu hè una persona di spartera è cura di a regione. Avemu tutti prufittà da ellu cum'è residenti Rize è Rize. Avemu grandi aspettative da u nostru aeroportu. Hà assai da cuntribuisce à a nostra cità. Avarà un rolu assai impurtante in u sviluppu di a nostra cità, cuntribuisce à i prughjetti di visione, è prumove in casa è in l'esteru. Vogliu chì sia benefica è auspicious. À nome di a mo Camera è di i mo membri, vogliu sprime a mo gratitùdine à tutti quelli chì anu cuntribuitu è ​​​​travagliatu à stu prughjettu, in particulare u nostru presidente, chì hà datu l'istruzzioni per a so custruzzione.

Un altru prublema, cum'è sapete, unu di i nostri prughjetti indispensabili hè u prughjettu di u centru logisticu. Cum'è a nostra camera, avemu attribuitu una grande impurtanza à stu prughjettu. A nostra università è u nostru scambiu di merci hà fattu cuntributi serii quì, è cù i cuntributi di i nostri prufessori da l'Università Boğaziçi è l'Università Tecnica di Istanbul, u nostru Prughjettu hà righjuntu un certu puntu. I travaglii di riempimentu cuntinueghjanu oghje. Pensu chì serà una di l'arterie più impurtanti in l'assi sudu-nord di Rize quand'ella diventerà operativa. Di sicuru, custruì un Centru Logisticu ùn hè micca abbastanza. Ci sò alcune sezioni in u nostru Prughjettu Rize Mardin Love Road chì ùn sò micca stati ancu offerti. Ancu s'è u centru logisticu hè cumpletu, ùn pudemu micca ottene una efficacità sufficiente, salvu chì queste sezioni sò finite. In questu sensu, vogliu ancu spressione chì aspittemu chì a custruzzione incompleta di a strada è di u tunnel nantu à sta strada sia finita u più prestu pussibule. Inoltre, u nostru centru logisticu deve esse sustinutu da una linea ferroviaria nantu à l'assi nordu-sud. Avemu visitatu e pruvince orientali è sud-est in dicembre di l'annu passatu. Avemu visitatu e pruvince di Diyarbakır, Malatya, Elazığ, Mardin, Bingöl è Erzurum. Un centru logisticu hè statu stabilitu in Diyarbakır in quella regione. Ciò chì vulemu fà cum'è a Camera hè di integrà u centru logisticu quì cù u nostru Centru Logisticu Rize İyidere. U nostru travagliu in questa direzzione cuntinueghja. Vogliu ancu ringrazià a nostra stampa per u so sustegnu in quantu à u centru logisticu. Questi prughjetti sò i prughjetti di visione di micca solu a nostra cità è a regione, ma ancu u nostru paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*