4 squadre di robot da Izmir Viaghjà in America

4 squadre di robot da Izmir Viaghjà in America
4 squadre di robot da Izmir Viaghjà in America

U ventu roboticu chì circundava İzmir in tuttu u weekend hè finitu eri. Un totale di 31 squadre da Turchia è Pulonia hà cumpetitu per dui ghjorni in e Razze Regionali di İzmir di a PRIMA Cumpetizione di Robotica. Trà i squadre evaluate secondu u so puntu di partita è i prughjetti chì anu pruduciutu durante a stagione, 4 d'elli anu andatu à u torneu internaziunale in i Stati Uniti.

Municipiu Metropolitanu di Izmir, İZELMAN A.Ş. A PRIMA Cumpetizione di Robotica (FRC) İzmir Regional Races, organizata da a Fundazione Fikret Yüksel in u partenariatu strategicu di İZFAŞ è İZFAŞ, hè finita in Fuarizmir. E squadre, chì cumpetenu cuncependu i so robots in u quadru di e regule cumuni, anu ancu pruduciutu idee chì beneficaranu a sucità cù i so studii di rispunsabilità suciale. Più di 20 premii, meccanichi è suciali, sò stati dati à i ghjovani chì si battevanu ferocemente per dui ghjorni.

Invitu à a pace

U membru di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di İzmir, Şamil Sinan An, chì hà assistitu à a ceremonia di premiazione, hà dettu: "Cari ghjovani... Single è liberu cum'è un arbre; fraternu cum'è una furesta, st'invitu hè nostru ! Questu invitu hè un invitu à a pace. Chì i fucili silenziu, chì u mondu sanu parli per a pace ", disse. An hà dettu: "Avemu vistu chì e nostre figliole eranu in a maiuranza, eramu fieri" è hà celebratu u 8 di marzu u ghjornu internaziunale di a donna di i studienti.

I primi quattru per andà in u campiunatu mundiale sò stati annunziati

U primu torneu regiunale di FRC in Turchia, urganizatu da a Fundazione Fikret Yuksel, hè ghjuntu à a fine. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù u scopu di creà opportunità per u sviluppu di i ghjovani, quattru squadre vincenu u dirittu di participà à u campiunatu internaziunale tenutu in Houston, USA u 20-23 d'aprile à u FRC, chì hè stata per a prima volta in Izmir.

Izmirli Team Viaghja in America in Robot Races

12 squadre esceranu da Turchia

Prima, a 4a Dimensione (Liceu di Scienza è Tecnulugia İzmir Bahçeşehir) hà vintu u "Premiu di u Presidente", u premiu più prestigiosu di u cuncorsu, rapprisentendu i valori concreti di a missione FIRST in u megliu modu pussibule. X-Sharc (SEV American College), Sneaky Snakes (Community Team), ConquEra (Manisa Bahçeşehir Science and Technology High School) anu pigliatu u so postu in i primi quattru per rapprisintà Turchia in America. Dopu à dui tornei regiunale da esse tenuti in Istanbul, un totale di 12 squadre entreranu in u campiunatu internaziunale.

"A nostra aspettativa hè chì i studienti si scopre in u prucessu di studiu"

U Rappresentante Turchia di a Fundazione Fikret Yüksel Ayşe Selçok Kaya hà dichjaratu ch'elli sò assai felici d'avè purtatu stu torneu in u so paese è hà dettu: "A nostra aspettativa hè chì i studienti si scopranu durante u prucessu di studiu. Se un studiente hà amparatu qualcosa di novu, sia tecnicu o suciale, ingegneria o ancu solu scopre ciò chì li piace o ùn piace micca, questu hè u successu più impurtante per noi. Avemu dettu addiu à parechji studienti da quì cun piacè. Era assai piacevule. Hè un onore speciale per avè principiatu u prugramma chì aghju graduatu in Turchia. Avemu cuminciatu cù una squadra, avemu crisciutu à più di 100 squadre. Semu felici è fieri ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*