ROKETSAN hà introduttu ÇAKIR, missile da crociera di nova generazione

ROKETSAN hà introduttu u missile di navigazione CAKIR di nova generazione
ROKETSAN hà introduttu ÇAKIR, missile da crociera di nova generazione

U missile da crociera ÇAKIR di ROKETSAN, chì pò esse lanciatu da e plataformi di terra, mare è aereo, serà un novu multiplicatore di putenza per e forze armate cù e so funzioni di punta è una testa efficace.

ROKETSAN cuntinueghja à creà novi cuncetti nantu à u campu di battaglia cù e tecnulugia novi chì hà sviluppatu. ÇAKIR, u novu missile di crociera chì pò esse lanciatu da l'aviò di l'ala fissa è rotativa, TİHA / SİHA, SİDA, veiculi tattici terrestri è piattaforme di superficia; Offre à l'utilizatori alternative operativamente larga contr'à i miri di terra è di mare. Cù una gamma di più di 150 chilometri, l'obiettivi di ÇAKIR includenu miri di superficia, terreni è obiettivi di superficia vicinu à a riva, miri strategichi di terra, miri di zona è grotte.

ÇAKIR, chì hà un mutore turbojet KTJ-1750 naziunale è naziunale sviluppatu da Kale R & D, grazia à l'agilità di u so disignu; Puderà facilmente eseguisce travaglii chì implicanu punti di svolta tridimensionale definiti durante a pianificazione di a missione. ÇAKIR offre una alta capacità di distruzzione contr'à obiettivi cù a so selezzione di punti di colpu nantu à u mira è a so testa unica.

Cù u so stadiu intermediu avanzatu è i sistemi di guida terminali, ÇAKIR hè capaci di impegnà i so obiettivi cun alta precisione in tutte e cundizioni climatichi. Grazie à u ligame di dati basatu in a rete, permette ancu u cambiamentu di destinazione è l'annullamentu di u travagliu secondu a selezzione di l'utilizatori mentre avanzanu à u mira. E caratteristiche più impressiunanti di ÇAKIR sò u so designu chì permette trasporti multipli nantu à a piattaforma è a so capacità di realizà e so attività in u cuncettu di a mandria.

Cù u cuncettu di swarm, chì permette un attaccu coordinatu cù un gran numaru di munizioni, hè più faciule per superà i sistemi di difesa di l'inimitu, mentre chì l'alta efficienza hè assicurata à unu o più miri. Grazie à u so disignu unicu di u scafo cù a funzione di assorbitore di radar, ÇAKIR offre una sopravvivenza elevata. Volendu assai vicinu à a superficia di l'acqua sopra u mare è a terra, in più di e so capacità di mascheramentu di a terra, a so struttura di corpu assorbente di radar minimizza a so rilevabilità da i sistemi di difesa aerea nemica. Pò cuntinuà u so cursu in i casi induve ci hè un intensu jamming elettronicu, cù u so GNSS a prova di marmellata è u sistema di navigazione inerziale supportatu da altimetru.

Mentre i studii di cuncepimentu di ÇAKIR, u missile di crociera domesticu è naziunale lanciatu cù e risorse proprie di ROKETSAN, cuntinueghjanu; U primu lanciu di prova hè destinatu à u 2022, è l'integrazione di a piattaforma hè destinatu à u 2023.

U Cuntrattu Naziunale di Sviluppu di Turbojet di u Prughjettu ÇAKIR serà firmatu trà ROKETSAN è Kale R&D in u scopu di l'avvenimentu di lanciamentu di CAKIR Cruising Missile tenutu u 31 di marzu di u 2022. Capu di l'Industria di Difesa Prof. Dr. İsmail Demir, presidente di u Cunsigliu ROKETSAN Prof. Dr. A cerimonia di firma, chì si terrà cù a participazione di Faruk Yiğit, u direttore generale di ROKETSAN Murat Second, è u vicepresidentu di u gruppu Kale è u capu di u gruppu tecnicu Osman Okyay, coprerà u sviluppu è a consegna di u turbojet KTJ-1750 per esse usatu in u missile di crociera ÇAKIR.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*