Rolls-Royce hà scontru cù Studenti in ITU è METU

Rolls-Royce hà scontru cù Studenti in ITU è METU

Rolls-Royce hà scontru cù Studenti in ITU è METU

Rolls-Royce, una di e prime cumpagnie di tecnulugia industriale in u mondu in l'aviazione civile, i sistemi di energia è a difesa, hà riunitu cù studienti universitari. E cunferenze intitulate "Un sguardu à u futuru di l'aviazione", urganizata per trasmette l'ultimi sviluppi in l'industria di l'aviazione è e tecnulugia di u futuru, sò state tenute in l'Università Tecnica di Istanbul (ITU) è l'Università Tecnica di u Mediu Oriente (METU) cù a participazione. di a squadra Rolls-Royce.

Cù queste cunferenze, Rolls-Royce hà spartutu a so strategia, a visione è a determinazione di fà a transizione à u carboniu nettu zero cù i ghjovani.

À e cunferenze, l'infurmazioni detallate sò state sparte nantu à i Picculi Reattori Modulari (SMR) chì sustenenu l'usu di l'energia pulita è rentabile, è i microgrids, chì sò definiti cum'è reti elettriche chì furniscenu suluzioni più pulite pensate per risponde à i bisogni di u futuru. In più di questi, i dettagli nantu à u Prughjettu "ACCEL", chì hà battu u record per l'aviò all-electric più veloce di u mondu, sò stati ancu inclusi in e cunferenze.

I sviluppi chì permettenu a produzzione rapida è l'usu di Carburanti per l'Aviazione Sostenibile (SAF) è ottene miglioramenti significativi in ​​l'efficienza sò stati ancu discututi in e cunferenze, induve Rolls-Royce hà dettu ancu u so impegnu à aduprà e so capacità tecnologiche per guidà un futuru decarbonizatu in l'industria di l'aviazione. . L'obiettivi à cortu termine di Rolls-Royce includenu rende tutti i motori "Trent" utilizati in l'aviò à longu andà 2023% SAF cumpatibili da u 100. Questu significa chì in i prossimi dui anni, Rolls-Royce dimustrarà chì l'operazioni decarbonizzate sò pussibuli cù circa 40% di i motori di l'aviò à longu andà di u mondu.

Cù u so scopu di u carboniu nettu zero, Rolls-Royce hà u scopu di riduce l'emissioni da e so propiu operazioni à zero da u 2030. A cumpagnia avarà ancu un rolu di primura in ottene emissioni zero di carbonu in i settori in quale opera da u 2050, è ghjucà un rolu impurtante in u sustegnu di a transizione di a sucità versu una ecunumia netta di carbonu zero.

Jason Sutcliffe, Direttore di Marketing Regionale di Rolls-Royce Europe, Mediu Oriente, Africa è Asia Centrale, chì hà assistitu à e cunferenze cum'è parlante, hà dettu: "L'industria di l'aviazione cunnetta e persone è e culture ogni ghjornu. Credu chì hè assai impurtante di participà è furmà i ghjovani in stu prucessu per avè l'uppurtunità di custruisce megliu u nostru avvene. U futuru di l'aviazione si basa à fà i mutori più efficaci è à u sviluppu di e tecnulugia novi cum'è l'elettrificazione è i carburanti per l'aviazione sostenibili. In Rolls-Royce, sviluppemu suluzioni tecnichi è novi alimentazione. In più di questi, conducemu u settore in cullaburazioni per assicurà a transizione à u carboniu nettu zero per u 2050. Semu ancu impegnati à inspirà futuri ingegneri chì ghjucanu un rolu impurtante in u putere di l'innuvazione è guidà a transizione energetica ". disse.

Rolls-Royce, chì urganizeghja furmazioni STEM (Scienza, tecnulugia, ingegneria è matematica) per furmà futuri scientisti è ingegneri, realiza attività STEM in u mondu per inspirà quasi 2030 milioni di ghjovani interessati à a scienza è a tecnulugia per u 25.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*