Rumelihisarüstü Aşiyan Funicular Train Incontra cù Rails

Rumelihisarüstü Aşiyan Funicular Train Incontra cù Rails
Rumelihisarüstü Aşiyan Funicular Train Incontra cù Rails

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluDicendu "Mayna", hà purtatu u trenu chì servirà nantu à a Rumelihisarüstü - Aşiyan Funicular Line à i rails. Ricordendu chì anu riavviatu u travagliu nantu à a linea, chì hè statu iniziatu in 2017 è si fermò in 2018 per mancanza di budget, interamente aduprendu risorse proprie, İmamoğlu hà dettu: "Cù un grande sforzu, rimuovendu a carica pesante nantu à e nostre spalle da u passatu. , cù u nostru propiu finanziamentu, travagliu meticuloso è tecnicu, i mo amichi, sta linea funicular à a fine. purtò ", disse. İmamoğlu hà datu a bona nutizia chì a linea, chì serà integrata cù e linee di Metro Bosphorus è M6, serà messa in serviziu à a fine di maghju è à u principiu di ghjugnu.

A Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) hà iniziatu a custruzzione di Rumelihisarüstü - Aşiyan Funicular Line u 21 di ghjugnu 2017. A consegna di u situ per a custruzzione, l'elettromeccanica è u prughjettu di compra di veiculi di a linea di 800 metri di lunghezza cù una pendenza di 14,2 per centu hà iniziatu, è u travagliu hè cuminciatu. Mentre i travaglii nantu à a linea eranu à u nivellu di 2018 per centu à a fine di 23, per a mancanza di bilanciu di equità; a pruduzzione di u veiculu è funiculari di u sistema elettromeccanicu hè stata fermata prima di principià. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu A nova gestione sottu a gestione hà riavviatu a produzzione in linea, facendu a pianificazione di u bilanciu di l'equità in ghjugnu 2020. A linea hè stata purtata à a fine cù i travaglii rapidi realizati.

SINTESI L'"AVVENTURA BORING" DI A LINEA

U trenu, chì servirà a linea, hè statu abbassatu à Rumelihisarüstü Station dopu à 6 ore di travagliu. U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà spartutu l'infurmazioni nantu à a linea cù u publicu prima chì u trenu hà scontru i rails. Esprimendu chì a custruzzione di a linea era una "avventura fastidiosa", İmamoğlu hà dettu: "Quandu avemu pigliatu sta linea, sfurtunatamenti, hà avutu un tassu di cumpletamentu di circa 23 per centu. Ma sfurtunatamenti, vicinu à u 50 per centu di u pagamentu hè statu fattu finanziariamente. Questu hè accadutu dopu à un cuntrattu sbagliatu è male. Di sicuru, da u mumentu chì avemu pigliatu stu prucessu, avemu pagatu una attenzione particulari. A strada, u fattu chì l'impresa hà dichjaratu un conkardoto era una altra disgrazia di questu locu. In questu sensu, hè diventatu un cantiere chì duvia piantà per un bellu pezzu.

"AMU GESTISTU UN PROCESSU METICOLUSO"

Enfatizendu chì gestiscenu un prucessu rigurosu agiscenu interamente nantu à e so risorse proprie è mettendu i sbagli precedenti nantu à a terra legale, İmamoğlu hà dettu:

"Cù un grande sforzu, pudemu dì chì i mo amichi anu purtatu sta linea funicular à a so fine cù u nostru propiu finanziamentu, un travagliu meticulosu è tecnicu, cacciendu u pesu pesu di u periodu passatu. Semu attualmente nantu à una linea induve l'opere di cimentu armatu sò finiti à u livellu di 95-96 per centu. In a prossima parte di sta linea, cum'è pudete vede, avemu da avà mette u nostru trenu nantu à i rails. Oghje, mostremu un trenu sospesu à a ghjente d'Istanbul, utilizendu a frasa "Fattura pendente". Scaricaremu prestu. Allora i test drives cumincianu. In seguitu, l'opere di cimentu armatu restanti seranu compie quì. Sia a nostra stazione di sbarcu da Hisarüstü è a nostra stazione in Aşiyan seranu preparate meticulosamente. Perchè sia Hisarüstü è Aşiyan sò punti sensibili è meticulosi postu chì sò digià nantu à a riva di u Bosforu. Seranu sensittivi in ​​quantu à l'armunia cù a natura è l'armunia cù l'ambiente è a visualità. Siccomu l'Università Boğaziçi hè ghjustu accantu à a so porta, di sicuru ùn scurderemu micca i nostri accademichi è studienti di Boğaziçi.

A LINEA SERÀ INTEGRATA CU U STRETTU È A LINEA METRO M6

Enfatizendu l'impurtanza di a linea chì scontra u mare in u Bosforu, İmamoğlu hà dettu: "Parteremu da quì cun un molo raghjone per avà, ma in u futuru, creeremu un molo forte cù u so designu è à u stessu tempu turnà. in una linea di u Bosforu è trasfurmà in una destinazione solida di e Linee di a cità. Aghjunghjeremu un altru puntu induve purtemu e linee chì venenu da u Bosforu è un tipu di sistema di ferrovia inseme cù e Linee di a cità, in a vita di l'Istambuli. In altre parolle, i nostri passageri puderanu vene quì da uni pochi di moli da u latu anatolianu, andà in Hisarüstü da quì, unisce à a nostra linea M6, è facilmente integrà in altri sistemi ferroviari di Istanbul ", disse. Spartendu l'infurmazioni chì pensanu di mette a linea in serviziu à a fine di maghju o à u principiu di ghjugnu, İmamoğlu hà dettu:

"ÙN RINGRAZIE ABBASTAMENTE L'ANTICU SOTTOTTRATTORE"

"In nome di u populu di Istanbul, ringraziu sinceramente tutti i mo culleghi chì anu cuntribuitu finu à avà, l'istituzioni è l'urganisazioni chì gestiscenu i prucessi finanziarii da i sistemi ferroviari, i servizii finanziarii è cuntribuiscenu à noi in altre materie. Hè un prucessu assai meticuloso; In altri palori, un intensu sforzu hè statu fattu per chjude l'errore, per correggià, è per correggerà e carenze. Sfurtunatamente, ùn possu micca ringrazià u subcontractor quì è u prucessu prima abbastanza. Ma i mo amichi anu riunitu u prucessu. Bona furtuna à a ghjente di Istanbul, à u cunfini di Beşiktaş è Sarıyer. Spergu un bonu serviziu ". Dopu à u discorsu di valutazione, İmamoğlu hà dettu à l'impiegati via radio: "Diceremu gradualmente "U mio". Benedite e vostre mani è u core. Pudemu principià ", hà urdinatu. Dopu à u cumandamentu, u trenu per serve nantu à a linea hè statu abbassatu à i rails.

Mayna: U cumandamentu di calà a vela o qualcosa cù una corda o una puleggia.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*