A Russia hà ancu bluccatu Google News!

google news russia
google news russia

Dopu à i giganti di e social media Facebook è Instagram, a Russia hà ancu decisu di chjude Google News. U mutivu hè di novu "informazioni ingannevoli". Dopu à numerosi app di rete suciale è rete, a Russia hà avà bluccatu ancu Google News. A piattaforma hà presuntamente publicatu materiali chì cuntenenu "informazioni publica ingannevoli nantu à u cursu di l'operazione militare speciale in Ucraina".

A dichjarazione hè stata annunziata in Mosca da u supervisore di i media russi Roskomnadzor, secondu l'agenza di notizie Interfax. Un tribunale in Russia hà digià pruibitu duie piattaforme di rete suciale bluccate, Facebook è Instagram, per presuntamente "estremiste". Daretu à a decisione si trova a decisione di a cumpagnia americana Meta, pruprietariu di Facebook è Instagram, di permette chjama à a viulenza contr'à e truppe russe in Ucraina.

russia google news
russia google news

In Russia, a guerra contru l'Ucraina hè chjamata "operazione militare". Quelli chì sparghjenu presunte nutizie false nantu à l'armata russa in u paese sò stati ancu datu prigiò.

Russia blucca decine di portali media

A settimana passata, u guardianu di i media russi Roskomnadzor hà bluccatu più di 30 siti web di media russi è internaziunali. Questi includenu u situ di ricerca Bellingcat, dui siti di notizie israeliani in lingua russa è portali regiunale cum'è Permdaily.ru.

Dapoi u 2016, u ghjurnale russu "Novyje Isvestia", publicatu solu in Internet, hè ancu bluccatu. A BBC britannica hè ancu vittima di e pruibizioni. Parechji media ucraini, è ancu un portale estonianu chì offre ancu nutizie in russo, ùn sò più accessibile da l'indirizzi IP russi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*