U Ministeru di Salute Russu emette un Certificatu di Registrazione per a Medicina Radiofarmaceutica à Rusatom Healthcare

U Ministeru di Salute Russu emette un Certificatu di Registrazione per a Medicina Radiofarmaceutica à Rusatom Healthcare
U Ministeru di Salute Russu emette un Certificatu di Registrazione per a Medicina Radiofarmaceutica à Rusatom Healthcare

High Technology Diagnostic Center Ltd., chì face parte di Rusatom Healthcare A.Ş, l'unità medica di l'Agenzia Russa di l'Energia Atomica di u Statu Rosatom, opera in u campu di a medicina. Şti hà ricevutu un certificatu di registrazione per a droga radiofarmaceutica "Fluorodeoxyglucose, 18-F" da u Ministeru di Salute Russu.

Sicondu i dati di l'Organizazione Mondiale di a Salute, u numeru di casi di cancru rilevati aumenta ogni annu. In u 2020, 19,3 milioni di casi sò stati rilevati in u mondu è 591 mila casi in Russia. A diagnosi cù radiofarmaceutica permette à decine di milioni di malatie in u mondu per esse rilevate in una fase prima è per inizià u trattamentu in u tempu.

A suluzione di fluorodeossiglucosa hè pensata per l'amministrazione intravenosa cum'è strumentu di diagnostica in Tomografia à Emissione di Positroni (PET) per a rilevazione precoce di neoplasmi maligni, diagnosi differenziale di tumuri maligni, monitorizà l'efficacità di trattamentu per questi tumori. A droga hà una curta half-life di 109 minuti è hè completamente eliminata da u corpu in pocu ore.

Yüksek Teknoloji Diagnostic Center Ltd.Şti hè una cumpagnia licenziata da u Ministeru Russu di l'Industria è u Cummerciu per a produzzione di radiofarmaceutici. Dotatu di un ciclotrone SS-18/9M di fabbricazione russa, u stabilimentu di produzzione hè operatu da u 2014.

L'ottenimentu di u certificatu di registrazione per a droga "Fluorodeoxyglucose, 18-F" da u Hi-Tech Diagnostic Center Ltd.Şti risponderà pienamente à i bisogni farmaceutichi di i centri di salute in Mosca è a Regione di Mosca.

Rusatom Healthcare furnisce attualmente una larga gamma di radiofarmaceutici è prudutti medichi fabbricati da sub-unità Rosatom per 180 centri di salute russi.

Natalya Komarova, Direttore Generale di Rusatom Healthcare A.Ş., hà dettu: "Per Rusatom Healthcare, chì cuntribuisce à u statu in u sviluppu cumpletu di tecnulugia medica, aumentendu l'età media di a pupulazione è migliurà a qualità di vita, i nostri citadini anu accessu. à i metudi moderni di diagnostichi è di trattamentu di i radionuclidi hè estremamente impurtante. L'ottenimentu di u certificatu di registrazione per fluorodeoxyglucose 18-F permetterà à millaie di Russi di esse diagnosticati è trattati cù successu à tempu.

A divisione Rusatom Healthcare pensa à espansione a gamma di radiofarmaceutici fabbricati. Rusatom Healthcare A.Ş., da l'Istituzione Autònoma Federale Russa Glavgoexpertiza l'annu passatu, u chimicu L. Ya. Hà ricivutu un rapportu pusitivu per u disignu mudernu di produzzione farmaceutica di prudutti isotopi per scopi medichi, i ducumenti contabili è i risultati di a ricerca ingegneria di a pianta in NIFKhI A.Ş., chì porta u nome di Karpova. In u 2025, un stabilimentu per a produzzione di radiofarmaceutica in cunfurmità cù i standard internaziunali GMP (boni pratiche di fabricazione) serà stabilitu in Russia. Cù u stabilimentu di a pianta, Rosatom pensa à cambià a so pusizioni in u mercatu radiofarmaceuticu russu, vale à dì chì a pruduzzione in a cità di Obninsk diventerà una di e produzioni principali in u campu di i radiufarmaci.

Inoltre, l'unità Rusatom Healthcare fabrica ancu equipamentu medicale per a radiazione è a brachiterapia. Rusatom Healthcare realiza prughjetti per a custruzzione di centri di medicina nucleare in diverse regioni di Russia è stabilisce una catena di centri multifunzionali per l'operazione è a sterilizazione di i dispositi medichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*