Ultimu Minutu: A Seconda Ronda di Negoziazione in Russia è in Ucraina hè posposta à Dumane!

russia ucraina negoziazione
russia ucraina negoziazione

A seconda volta di negoziati, chì duverebbe esse tenuta sta sera trà a delegazione ucraina è russa, hè stata posposta à dumane. A Russia hà infurmatu chì e negoziazioni cù l'Ucraina seranu a matina u 3 di marzu in Brest, à a fruntiera cù a Bielorussia. U Cunsigliu presidenziale di l'Ucraina hà dichjaratu chì a data per a seconda volta di discussioni trà l'Ucraina è a Russia nantu à a fruntiera bielorussa ùn hè micca stata determinata è chì un "agenda significativu" hè necessariu per questu. In a dichjarazione fatta da u Kremlin, "Semu pronti per e negoziazioni. Ùn hè ancu chjaru se a delegazione ucraina hà da participà. A parti russa hà annunziatu chì a riunione averà dumani in a cità di Brest, à a fruntiera cù a Bielorussia.

A guida di a delegazione russa, u cunsigliu di u presidente Vladimir Putin Vladimir Medinskiy hà fattu una dichjarazione à i ghjurnalisti in a regione di a Foresta di Belovejsk di Brest, a cità di fruntiera di Bielorussia cù l'Ucraina è a Pulonia. Dichjarà chì anu ghjuntu à u locu induve i negoziati sò stati cum'è accunsenu cù a delegazione ucraina, Medinskiy hà ricurdatu chì avianu negoziatu in a volta precedente è hà presentatu e pruposte di Russia per u cessamentu di u focu u più prestu pussibule.

Dichjarà chì anu arrivatu à una cunniscenza mutuale cù l'Ucraina nantu à alcune pruposte à a tavula, Medinskiy hà dettu: "Tuttavia, alcuni, i più basi, eranu abbastanza previsti. A parti ucraina hà dumandatu tempu per pensà è cunsultà Kiev. usatu a frasa.

Dichjarà chì a delegazione ucraina hà lasciatu Kiev è sò digià in strada, Medinskiy hà dettu: "Semu ghjunti prima. Pensu chì seranu quì dumani matina, cum'è cuncordatu ". disse.

Medinskiy hà dettu chì a parte russa capisce u prublema di trasportu di u latu ucrainu, chì e forze speciali bielorusse furnisce tutte e sicurità in u latu bielorussu. Nutendu chì l'unità militari russe anu ancu furnitu un corridore di sicurezza per a delegazione per traslassi in Ucraina, Medinskiy hà ripetutu chì aspettanu a delegazione dumani.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*