Attenzione per un Ramadan sano! 8 Errori chì duvete evità durante u Ramadan

Attenzione per un Ramadan sano! 8 Errori chì duvete evità durante u Ramadan

Attenzione per un Ramadan sano! 8 Errori chì duvete evità durante u Ramadan

Cù solu pochi ghjorni à u mese di Ramadan, i preparativi sò cuminciati in parechje case. Siccomu i tempi di pranzu è a freccia di l'alimentazione diminuiranu in u Ramadan, ci saranu differenzi in u cuntenutu di l'alimentu cunsumatu, è l'ora di medicazione deve esse riaggiustata, l'esperti ricumandenu di cunsultà un duttore, soprattuttu per quelli chì anu malatie cronica, contru un pussibule prublema di salute.

Acıbadem Dr. Sinasi Can (Kadıköy) Spezialista di Gastroenterologia di l'Hospital Assoc. Dr. Suna Yapalı hà dichjaratu chì, in più di i benefici di u digiunu, e lagnanze di u sistema digestivu, cum'è gonfiore, indigestione è reflux, ponu aumentà se alcune regule ùn sò micca osservate, "Cù u cambiamentu di l'abitudini alimentari, i reclami di riflussu ponu esse attivati ​​in individui senza reflux è u e lagnanze di i pazienti chì anu diagnosticatu prima di riflussu pò aumentà. A malatia di reflux hè definita cum'è a scappata di u cuntenutu di u stomacu o l'acidu da u stomacu à l'esofago è hè vistu in una di ogni 4-5 persone in u nostru paese. Hè necessariu di attentu à qualchi regule in Ramadan contr'à u reflux, chì pò esse manifestatu cù sintomi cum'è ardenti daretu à u sternu, acqua amara in bocca, ardenti in a gola, tosse secca, rauca è dolore di pettu. Specialista in Gastroenterologia Assoc. Dr. Suna Yapali hà parlatu di 8 sbagli chì deve esse evitati per evità i prublemi di u sistema digestivu, in particulare u reflux, è per passà un mese sano di Ramadan, è hà datu avvirtimenti è suggerimenti impurtanti.

Grandi porzioni per iftar è sahur

Dopu avè famu è sete per longu ore, riempia u stomacu cù grandi porzioni in iftar invitarà i prublemi di u sistema digestivu, in particulare u reflux. Hè abbastanza per cunsumà zuppa, platu principale è insalata in iftar. E porzioni ùn deve esse grande. Dopu avè rottu u digiunu cù 1 vetru d'acqua, alivi o date o zuppa, u manghjà deve esse interrottu prima di passà à u pastu principale. U fruttu o postre ùn deve esse cunsumatu immediatamente dopu à u pranzu principale. In u sahur, l'overeating deve esse evitata per u timore di esse fami per un bellu pezzu.

Fast à manghjà in iftar è sahur

Parechje persone manghjanu rapidamente dopu a fami longu à l'iftar. In u sahur, di solitu si sveglia da u sonnu è hà un sahur rapidu è torna à dorme. In ogni casu, manghjendu fast food provoca un sensu di gonfiore è indigestioni in u stomacu è induce a lagnanza di reflux. Per questu mutivu, hè necessariu di manghjà lentamente masticandu bè è piglià abbastanza tempu per iftar è sahur.

stendu dopu à cena

Unu di i misbehavior più impurtanti chì scatenanu u reflux in Ramadan hè di stenderà subitu dopu à l'iftar o di andà in lettu subitu dopu à suhoor. Mentre chì sta misbehavior pruvucarà prublemi di reflux à principià in i pazienti chì ùn anu micca avutu reflux prima, hè ancu unu di i motivi principali per applicà à un duttore cù lagnanza di reflux in Ramadan. Ùn deve micca stendu immediatamente dopu à l'iftar è i snacks ùn deve esse cunsumati in l'ultime 3 ore prima di dorme. In u sahur, camminendu intornu à a casa per un tempu cunsumendu l'alimenti ligeri, dorme cù a testa di u lettu risuscitatu, impedisce à u cuntenutu di u stomacu di scappà in l'esofago è aiuta à prevene u reflux.

Cunsumà cibi chì provocanu reflux in iftar è sahur

U cuntenutu di l'alimenti cunsumati in iftar è sahur hè ancu assai impurtante. Cibi fritti, cibi grassu è piccante, cioccolatu, cipolle crude è l'agliu, dessert sciroppati cù un cuntenutu eccessivu di carbuidrati deve esse evitati, postu ch'elli pruvucanu u reflux. L'alimenti grassi rallenta u svuotamentu gastricu è facilitate u reflux. Ligumi, legumi, carne bollita o grillata pò esse cunsumata in iftar. I dolci lattichi è ligeri ponu esse cunsumati dopu l'iftar per a postre. In u sahur, un colazione ligera pò esse fatta aghjustendu l'alimenti cum'è l'ova è u furmagliu cù un altu cuntenutu di prutezione, è ancu pane integrale è pumati, cucumari è alivi. L'alimenti cù un altu cuntenutu di carbuidrati cum'è bagels, rotuli, pasticceria è pasticceria deve esse evitata.

Cunsumà eccessivu di cafeina è bevande chì cuntenenu zuccaru

In particulare dopu à l'iftar, assai persone cunsuma eccessivu di tè è caffè. U cunsumu di sti bevande chì cuntenenu a cafeina aumenterà a perdita di l'acqua da u corpu è causanu u corpu per esse più desidratatu durante u ghjornu. Per questu mutivu, u cunsumu di tè, caffè è liquidi chì cuntenenu cafeina ùn deve esse eccessiva.

ùn beie abbastanza acqua

Per risponde à i bisogni di l'acqua di u corpu, deve esse cura di cunsumà un totale di 1.5-2 litri d'acqua ogni ghjornu. Inoltre, mentre manghjendu à iftar è sahur, u stomacu ùn deve esse pienu d'acqua, u cunsumu d'acqua deve esse furnitu in u periodu trà iftar è sahur. Beie abbastanza acqua impedisce u sviluppu di reflux, postu chì aiuta ancu à pulizziari l'acidu chì scappa da u stomacu à l'esofago.

Fendu eserciziu pesante dopu l'iftar

L'esercitu ùn deve esse fattu immediatamente dopu à l'iftar. L'eserciziu deve esse fattu almenu duie ore dopu à manghjà per assicurà u svuotamentu gastricu. L'esercizii pesanti deve esse evitati è 30-45 minuti di caminata ligera-moderata deve esse fatta.

Overeating durante u Ramadan

Mentre chì parechje persone perdenu pesu cù fami à longu andà è deficit di caloria durante u Ramadan, l'abitudini alimentari sbagliati è e preferenze dietetiche pò ancu purtà à l'aumentu di pisu. Mangiare eccessivamente dopu una fame longa, cunsumà cibi ricchi di grassu è carbuidrati, è cuntinuà à spuntà dopu à l'iftar disturbanu l'equilibriu metabolicu, purtendu à l'aumentu di pisu è di grassu intornu à a cintura. L'aumentu di pesu pruvucarà lagnanza di reflux. Furnisce u cuntrollu di pisu cù una dieta sana è eserciziu regularmente durante u Ramadan impedisce ancu l'attivazione di tutti i prublemi di u sistema digestivu, cumpresu u reflux.

Attenti à i pazienti di riflussu !

Specialista in Gastroenterologia Assoc. Dr. Suna Yapali dà l'infurmazioni seguenti nantu à se i malati di riflussu ponu digiunate durante u Ramadan: "A gravità è a stampa clinica di a malatia difiere per ogni paziente. Dunque, i malati di riflussu diagnosticati anu da cunsultà i so medichi prima di digiunu. I malati di riflussu ligeru ponu fastidiu è ponu avè bisognu di piglià medicazione durante u Ramadan. Ùn hè micca cunsigliatu di digiunu per quelli chì anu ritruvamentu di riflussu è riflussu severu malgradu à piglià medicazione, stile di vita è cambiamenti dietetichi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*