U tribunale hà dettu "Stop" à u prughjettu di a funivia Sapanca

U tribunale hà dettu "Stop" à u prughjettu di a funivia Sapanca

U tribunale hà dettu "Stop" à u prughjettu di a funivia Sapanca

Per u prughjettu di u telefuninu previstu per esse custruitu in u boscu in Sakarya, u tribunale hà decisu di stà l'esekzione per a causa chì puderia causà danni irreparabile. Vulia ch'ellu sia investigatu s'ellu era in l'interessu publicu. I lucali anu accoltu a decisione cun gioia.

A ghjente di a regione hà luttatu dapoi dui anni è mezzo contr'à u prughjettu di a funivia, a custruzzione di quale hà iniziatu in u quartiere di Kırkpınar di Sapanca. Ci hè statu un novu sviluppu in quantu à u prugettu chì hà da purtà à a massacra di a natura. A corte d'appellu hà dettu "stop" à u prugettu. In a so decisione precedente, u tribunale lucale avia rinunziatu u casu senza esaminà u meritu.

"NESSUN BENEFICIO PUBBLICO"

Sicondu a nutizia di Zeynep Çam da Cumhuriyet; A Corte Amministrativa Regionale di Bursa hà annullatu a decisione di a corte locale. Hà decisu di investigà s'ellu ci hè interessu publicu in u prugettu. L'avucatu Sercan Efe, chì hà seguitu u casu, hà enfatizatu chì a decisione era pusitiva è hà dettu: "Hè chjaru chì u prugettu ùn hè micca in l'interessu publicu. U tribunale lucale deciderà se u prugettu hè di interessu publicu o micca. Se u funiculu era arrivatu à Kartepe o un locu turisticu, saria di benefiziu publicu, ma in a so forma attuale ùn hè nunda ma un massacru di a natura. "Hè u nostru duvere cum'è citadini di prutege l'ambiente è a natura, i capi di Sapanca mostranu un accostu assai sensibile, un prughjettu chì u publicu ùn vole micca esse realizatu in ogni modu", disse.

AUMENTA U PROBLEMA ACQUA

Kırkpınar Environment and Nature Sports Association hà ancu preparatu un rapportu chì u prugettu ùn hà micca interessu publicu. U rapportu dichjara chì a zona induve si trova u prughjettu hè ricca in termini di risorse d'acqua sotterranea, è sò state fatte e seguenti dichjarazioni: "Questa situazione hà da aumentà ancu u prublema di l'acqua di Sapanca, chì si move rapidamente versu a scarsità d'acqua. L'unicu risorsu d'acqua di u Lavu Sapanca, ruscelli è fureste, sò brutalmente distrutte da questi prughjetti. U lavu di Sapanca hè diventatu un lavu mesotroficu per via di a diminuzione di u codice di l'acqua è di u scaricamentu direttu di l'acqua residuale da e case custruite in u lavu. Un tali prughjettu, chì serà realizatu senza l'opinione è l'approvazione di a ghjente di Sapanca, metterà a scena per e tensioni suciali è l'eventi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*