Necessità energetica di a guerra valutata à l'ICCI

Necessità energetica di a guerra valutata à l'ICCI
Necessità energetica di a guerra valutata à l'ICCI

Fiera è Cunferenza di l'Energia è di l'Ambiente ICCI, a più grande fiera internaziunale di l'energia in Turchia è a geografia vicina, tenuta per a 16a volta trà u 18-2022 di marzu 26 da e Fiere Settoriali è l'Associazione Kojenturk cù u sustegnu di u Ministeru di l'Energia è e Risorse Naturali TR. è EMRA, hè finita. . A fiera, induve i participanti di a fiera anu avutu riunioni di cummerciale produttive è ghjunghjenu à volumi elevati di cummerciale, hà fattu una ripresa assai più forte fisicamente.

Fiera è Cunferenza di l'Energia è l'Ambiente ICCI 16, chì si sò tenute in u Centru di l'Expo d'Istanbul trà u 18 è u 2022 di marzu, hà accoltu più di 45 mila visitatori prufessiunali da 15 paesi, è hà riunitu i nomi principali di i settori publicu, industriale è energeticu. A fiera ICCI 200, induve più di 2022 participanti naziunali è stranieri anu participatu, hà creatu una grande satisfaczione in i so participanti cù u so altu prufilu di visitatori è intense cunferenze finu à l'ultimu ghjornu.

À a Fiera è a Cunferenza di l'Energia è di l'Ambiente ICCI 2022, chì delegazioni straniere anu manifestatu interessu à u livellu di a rapprisintazioni statali; I Ministeri di l'Energia, i cunsulati è l'attacheti cummerciale d'Italia, Iran, Danimarca, Norvegia, Germania, Inghilterra, Francia, Australia, Giappone, Norvegia, India, Azerbaijan è Turchia anu participatu à u più altu livellu per 3 ghjorni.

À e Conferenze ICCI 2022, u tema principale di quale hè statu determinatu cum'è Trasfurmazione Energetica Risposta, Sostenibile è Efficiente à u Cambiamentu Climaticu, quasi 3 sessioni sò state tenute in 4 sale per 40 ghjorni. In e sessioni, "Essa un attore energeticu in i mercati glubali: cooperazione energetica à l'esteru, sicurezza di l'approvvigionamentu in l'electricità è u gasu naturale, u cunsensu verde di l'UE, RES-G è l'imposta di carbone à a fruntiera, "idrogenu verde" in Turchia, costu di l'energia è Riduzzione di u Carboniu in l'Industria Sughjetti impurtanti cum'è a Roadmap di Turchia in l'Energia Rinnovabile, u Costu di l'Energia in l'Industria è a Riduzzione di u Carboniu anu attiratu l'attenzione.

Mentre sottolineava a necessità di stabilisce obiettivi in ​​energia currettamente, hè statu dichjaratu chì e cundizioni di guerra è pandemie anu dimustratu una volta a necessità di l'energia di carica di basa. Mentre sottolineava a trasfurmazioni rinnuvevuli, hè statu dichjaratu chì i prublemi di fornitura, e cundizioni di guerra è a crescente dumanda di fornitura palesa a necessità di introduzione di capacità d'energia rinnuvevuli in u cortu termini.

Mentre i tituli nantu à l'energia rinnuvevuli sò ottenuti cù l'usu di i rifiuti da u settore di a biomassa attira l'attenzione, i regolamenti riguardanti l'usu di sti rifiuti cù i metudi ghjusti per ottene u massimu benefiziu da l'energia sò stati discututi.

In a decarbonizazione, a dependenza di l'energia straniera deve esse ridutta

L'attenzione hè stata attirata à prublemi impurtanti in quantu à l'impattu di l'accordu verde europeu nantu à l'ecunumia turca. Sughjetti impurtanti ligati à u fattu chì l'adopzione di a lege climatica in l'Unione Europea hè ubligatoriu per i Stati membri sò stati valutati.

Hè statu dichjaratu chì a riduzzione di a dependenza straniera in l'energia hè assai necessaria in quantu à assicurà a sicurità di l'approvvigionamentu energeticu in Turchia, mentre chì implementa tecnulugia per implementà a decarbonizazione. In u risultatu di l'annunziu di u pianu d'azzione da u Ministeru di u Cummerciu, hè statu dichjaratu chì cù l'appruvazioni di l'Acordu di Parigi è a so entrata in vigore in Novembre, Turchia hà cuminciatu à travaglià per mette in pratica. Siccomu u prublema di carbonu limitatu hè impurtante per e relazioni cummerciale di Turchia è per u futuru di e relazioni, hè statu sottolineatu chì u nostru paese duverebbe immediatamente implementà u travagliu da fà in questu campu, creà u so propiu mercatu di carbone unicu, è minimizzà i prublemi cù l'Europa. Unione per via di u sistema di scambii di emissioni.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*