Pruposta di Legge Elettorale sottumessa à u Parlamentu: Proposta di 7 per centu per Dam

Pruposta di Legge Elettorale sottumessa à u Parlamentu Proposta di 7 per centu per a Diga
Pruposta di Legge Elettorale sottumessa à u Parlamentu Proposta di 7 per centu per a Diga

A pruposta di legge elettorale preparata da u Vicepresidente di u Partitu AK Hayati Yazıcı è u Vicepresidente di u MHP Feti Yıldız hè stata presentata à u Parlamentu.

Alcuni di i tituli da e descrizzioni sò i seguenti:

"U cambiamentu più criticu in u regulamentu chì deve esse presentatu cù a firma cumuna di u Partitu AK è MHP serà u sogliu elettorale. In cunsiquenza, a pruposta prevede di calà u limitu di l'elezzione à 7 per centu.

U requisitu per i partiti di furmà gruppi per l'alizzioni hè abulutu. Sicondu u regulamentu, i partiti anu da compie a so urganizazione in almenu 6 pruvince 41 mesi prima di l'elezzioni. Cù stu articulu, u trasferimentu di diputati serà impeditu.

Ùn serà micca pussibule di rimpiazzà e liste elettorali pocu prima di l'alizzioni. Per questu, l'indirizzu induve l'elettore hè statu constantemente in l'ultimu annu serà cunsideratu. I casi obbligatori cum'è l'appuntamentu è l'assignazione seranu esclusi.

Puderà votà à l'ultimu indirizzu chì ùn hè micca in u sistema di iscrizzione. Una clause hè aghjuntu à quelli chì ùn si prisentanu micca in u sistema perchè u so indirizzu hè chjusu, è cuntinueghjanu induve sò l'ultimu votante. Cù u so undicesimu articulu, facemu arrangiamenti per l'armonizazione cù u Sistema di Guvernu Presidenziale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*