L'efficienza energetica serà data a priorità in i piani maestri di trasportu di a cità

L'efficienza energetica serà data a priorità in i piani maestri di trasportu di a cità

L'efficienza energetica serà data a priorità in i piani maestri di trasportu di a cità

U "Regolamentu nantu à l'Emendamenti di u Regolamentu di Custruzzione di i Piani Spaziali" di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè statu publicatu in a Gazzetta Ufficiale è entra in vigore. In i novi regulamenti; Mentre chì i piani principali di trasportu di a cità anu focu annantu à "l'efficienza energetica", a strada hè stata aperta per a custruzzione di Parking Regionale in i centri di cità è di quartieri. In i novi rigulamenti chì aumentanu u rolu di e municipalità in l'estetica urbana, i legends, chì sò a lingua di i segni di i piani di sviluppu, sò stati fatti più capisci.

U "Regolamentu nantu à l'Emendamenti di u Regolamentu di Custruzzione di i Piani Spaziali" di u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hè entrata in vigore dopu a publicazione in a Gazzetta Ufficiale di u 13 di marzu di u 2022 è numerata 31777.

L'efficienza energetica serà priorità in i piani maestri di trasportu di a cità

Per aumentà l'efficienza energetica in u trasportu è fà una cuntribuzione positiva à u cambiamentu climaticu, a clause (m) hè stata aghjunta à u primu paràgrafu di l'articulu 7 di u Regolamentu di i Piani Spaziali, assicurendu chì l'efficienza energetica hè una priorità in i piani maestri di trasportu di a cità.

In u novu regulamentu, i seguenti sò dichjarati in u paragrafu (m):

"I prucessi riguardanti a preparazione di u pianu maestru di u trasportu urbanu sò realizati in cunfurmità cù e disposizioni di u" Regolamentu nantu à Procedure è Principii per Aumentà l'Efficienza Energetica in i Trasporti ", publicatu in a Gazzetta Ufficiale di u 02.05.2019 è numeratu 30762.

I centri di cità è quartieri sò stati definiti, i parcheggi regiunali sò stati furniti

E definizione di i centri principali di a cità è di i centri di quartieri, chì servenu l'insediamentu cum'è un inseme è sò ancu definiti cum'è "zoni cintrali di l'affari", sò state clarificate è fatte capisci cù u novu paràgrafu aghjuntu à l'articulu 21 di u listessu Regulamentu. Cù u paràgrafu aghjuntu, era pussibule di custruisce Parcheggi Regionali in i centri di cità è i centri di quartieri cù e decisioni di u pianu.

U novu paràgrafu aghjuntu à l'Articulu 21 di u Regolamentu di Custruzzione di i Piani Spaziali hè u seguente:

"(15) I centri principali è i subcentri chì servenu tuttu u stabilimentu sò stabiliti cunsiderendu e so relazioni trà l'altri è a so accessibilità, è tenendu in contu i seguenti prublemi:

a) Sede o aree di cummerciale cintrali; Include usi cum'è zoni di gestione, centri cummerciale, infrastruttura suciale, alloghju, spazii aperti è verdi, parcheghji generale è regiunale, stazioni principali di trasportu. Hè essenziale chì questi centri sò determinati à l'intersezzione di e strade di cullezzione o secundariu secondu a dimensione di l'area chì serve, a pupulazione, a necessità di parcheghju è l'accessibilità per i veiculi, u trasportu publicu è e camini di bicicletta.

b) Subcentri cum'è centri di distrittu o di quartiere; Include usi cum'è spazii di facilità amministrativi, cumerciu, educazione, strutture sanitarie, lochi di cultu, strutture suciali è culturali per serve principalmente a pupulazione di u distrittu o quartiere, è ancu usi cum'è parchi, parchi, spazii aperti cum'è piazze. , parcheggi generali è regiunale, è impianti sportivi. "Hè essenziale per assicurà e cunnessione di questi centri cù l'altri è cù u centru principale per mezu di u trasportu publicu, u trasportu in bicicletta è pedestri, è a continuità di e spazii aperti è verdi".

Cuntribuzione à l'estetica urbana

Per l'estetica urbana, i cambiamenti sò stati fatti in u primu, terzu, settimu è ottu paragrafi di l'articulu 30 di u Regolamentu di Custruzzione di Piani Spaziali.

E novi mudificazioni, chì includenu ancu e disposizioni chì assicureranu a diffusione di i studii di u disignu urbanu, dannu à e municipalità l'uppurtunità di stabilisce una « cumissioni di cuncepimentu urbanu » per cuntribuisce à l'estetica urbana.

U cambiamentu, chì hà u scopu di permette à e municipalità di popularizà u disignu urbanu, apre ancu a strada per e municipalità di preparà guide di cuncepimentu urbanu secondu e caratteristiche lucali di e cità.

In u novu regulamentu; Hè enfatizatu chì u disignu urbanu pò esse fattu per fà i spazii publichi cum'è e zoni pedonali è e piazze più estetiche è orientate à e persone.

I cambiamenti fatti in u primu, terzu, settimu è ottu paragrafi di l'articulu 30 di u Regolamentu sò i seguenti:

"(1) I cunfini di l'area induve u prughjettu di u disignu urbanu serà realizatu ponu esse indicati in u pianu di sviluppu. Se i prughjetti di cuncepimentu urbanu sò preparati inseme cù i piani di zoning di implementazione, i dettagli necessarii in questi prughjetti ponu esse inclusi in e decisioni di u pianu di zoning.

(3) Cummissioni di valutazione di u disignu urbanu ponu esse stabilite in l'amministrazioni quandu hè necessariu per u scopu di esaminà è valutà i prughjetti di disignu urbanu.

(7) L'amministrazione pò preparà una guida di u disignu urbanu in i spazii ch'ella ritene necessariu, chì mira à chì u spaziu guadagnà immagine, significatu è identità, aumentendu u valore esteticu è artisticu, arrangendu l'edificazioni in armunia è in una manera chì crea integrità, è includendu decisioni in forma di linee guida è raccomandazioni per l'implementazione in a sistematica di pianificazione spaziale.

(8) I zoni publichi cum'è e zoni pedonali è e piazze ponu esse disposti cù prughjetti di cuncepimentu urbanu in linea cù e decisioni di u pianu di sviluppu.

Un arrangiamentu hè statu ancu fattu in a mostra di u pianu di zoning.

Per fà fà i piani di zonificazione, chì sò unu di i duveri primari di i cumuna, faciuli è capisci, l’esibizioni di i piani di zonificazione, chjamati “leggende”, sò state riorganizzate in cunfurmità cù e dumande è i bisogni di e cumune.

E-documenti riurganizati cù i tituli "Disegni cumuni", "Denominazioni di u Pianu Ambientale", "Denominazioni di u Pianu di Sviluppu Maestru", "Denominazioni di u Pianu di Sviluppu di Implementazione" è "Catalogo di Dettagli di Piani Spaziali"

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*