Gözay, Direttore Generale di SF Trade: "E donne aghjunghjenu u putere à a produzzione è à l'ecunumia"

Gözay, Direttore Generale di SF Trade, "E donne aghjunghjenu u putere à a produzzione è à l'economia"
Gözay, Direttore Generale di SF Trade, "E donne aghjunghjenu u putere à a produzzione è à l'economia"

Dichjarà chì a rispunsabilità di l'individui hè aumentata in e cundizioni ecunomiche d'oghje è chì e donne anu successu in ogni aspettu in u mondu cummerciale, u direttore generale di SF Trade Aylin Gözay hà dettu chì cum'è SF Trade, sustenenu l'impieghi di l'impiegati femminili.

Esprimendu chì furniscenu serviziu cù una larga gamma di prudutti di pelle è tessili, Aylin Gözay hà dettu: "A nostra priorità hè di sustene e donne cù u scopu di un ordine in quale ùn ci hè una perspettiva discriminatoria versu l'impiegati femminili in a vita cummerciale. crescita ecunomica sustinibili; Cridemu chì hè pussibule cù e donne chì cuntribuiscenu à a produzzione ". è hà sottolineatu l'impurtanza ch'elli attachenu à l'impieghi di e donne.

Enfatizendu l'impurtanza di purtà e donne in a vita di l'affari attraversu un prucessu chì principia cù l'educazione di e ragazze, Gözay hà ancu enfatizatu chì u settore di a produzzione si distingue per u sviluppu ecunomicu è chì a prisenza di e donne à tutti i livelli di a vita cummerciale hè un elementu vitale.

U 56 PERCENT DI L'IMPIEGATI SON FEMMINILI

Aylin Gözay, Direttore Generale di SF Trade, hà dettu chì a mità di l'aumentu di u 2021% di l'impieghi in 16 hè stata fatta di donne.

Spieghendu chì u tassu d'impiegazione di e donne in SF Trade hè di 56 per centu, Aylin Gözay hà dettu: "Offremu partenarii di suluzione à e cumpagnie internaziunali in u settore di a pelle è di tessili cù e nostre produzioni sia in Turchia sia à l'esteru. Facemu usu di tutte e pussibulità di a tecnulugia. A maiò parte di i nostri prudutti necessitanu ancu un usu intensivu di u travagliu umanu. Essendu cuscenti di l'impurtanza di l'impieghi di l'impiegati femminili, 56 per centu di tutti i nostri impiegati; U 68 per centu di i travagliadori bianchi sò donne. U 65% di a nostra alta dirigenza, cumpresu mè stessu, hè custituitu di donne. E donne aghjunghjenu forza à noi perchè sò assai più meticulosi, attenti è rispunsevuli in a vita cummerciale. Inoltre, postu chì abbraccianu u so travagliu è sò adattati per u travagliu in squadra, offrenu un ambiente di travagliu tranquillu cù i so aspetti materni. SF Trade corre cum'è una famiglia. Avemu cumpagni chì sò stati cun noi da u ghjornu chì avemu statu fundatu. Semu cuscenti chì u rinfurzamentu di l'ecunumia dipende di a pruduzzione, cusì crede in u futuru di u nostru paese è cuntinueghja u nostru travagliu inseme. Cum'è una sucietà, stemu sempre à fiancu à i nostri impiegati ".

PRODUZIONE IN 4 SETTORI

Rimarchendu chì cum'è SF Trade, producenu in 4 settori diffirenti, Gözay hà datu l'infurmazioni seguenti: "SF Trade hà iniziatu e so operazioni in u 2003 nantu à i gruppi di prudutti di i zitelli. In pocu tempu, hà cuntinuatu u so sviluppu aghjustendu tessili medichi, equipaghji sportivi protettivi è coperchi di logistica di l'automobile à a so gamma di prudutti. Mentre cresce nantu à u latu tecnicu di tessili; Cù l'investimentu chì avemu fattu in a produzzione di vestiti di pelle in 2009, avemu cuminciatu à pruduce sacchetti per i principali marchi di lussu in u mondu. Continuemu à prugressu in diversi settori includendu novi gruppi di prudutti in a nostra produzzione.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*