Shoexpo Izmir Shoe and Bag Fair Apertu cù una Cerimonia

Shoexpo Izmir Shoe and Bag Fair Apertu cù una Cerimonia
Shoexpo Izmir Shoe and Bag Fair Apertu cù una Cerimonia

Una di e fiere più impurtanti di l'industria di i scarpi, a 48th Shoexpo-Izmir Shoe and Bag Fair, Izmir Metropolitan Municipality Mayor. Tunç SoyerHè stata aperta cù una cerimonia chì hà assistitu Per a prima volta quist'annu, a fiera hè stata data l'uppurtunità di apre un stand per permette à i picculi pruduttori di scuntrà cù l'espurtazioni. Parlendu à a ceremonia, u presidente Soyer hà dettu: "Semu decisi à aumentà e nostre fiere, chì aumentanu u voluminu di u cummerciu esteru di Turchia è rinfurzanu parechji settori, è intruduce à u mondu".

Shoexpo - Izmir Shoe and Bag Fair hè stata aperta. U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà adornatu a cinta di a fiera, chì hè stata tenuta per a 48a volta. Tunç Soyer tagliatu. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir à l'apertura di Shoexpo, una di e fiere più impurtanti di l'industria di i scarpi. Tunç SoyerIn più di CHP İzmir Deputy Tacettin Bayır, Presidente di u Coordinatore di l'Associazioni di Esportatori di l'Egeu Jak Eskinazi, Presidente di a Camera di Cummerciu di İzmir Mahmut Özgener, Vice Sindaco di a Municipalità Metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, Sindaco di Torbalı Mithat Tekin, Sindaco di Cipru İzmir Methat, Presidente di a Municipalità di Gaziemir Me Arzımel , Izmir Chamber of Shoemakers President Yalçın Ata, Aegean Footwear Industrialists Association President Erdal Durmaz, rapprisentanti di u settore è i fabricatori anu assistitu.

A vita di l'ecunumia

Dichjarà chì cuntribuiscenu à l'ecunumia di a cità è à l'esportazioni di u paese cù e fiere chì urganizanu, u presidente Tunç Soyer"Continuemu à sustene i nostri industriali è i pruduttori cù fiere è à cresce l'ecunumia di a cità attraendu più visitatori in İzmir. L'annu passatu, avemu riunitu cumpratori, industriali è pruduttori di diversi settori è di tuttu u mondu. In 2021, avemu ospitatu 34 settori in totale in Fuar İzmir. Avemu aumentatu u nostru scopu in 2022 è cù l'iniziativi di İZFAŞ, avemu aumentatu u numeru di e nostre fiere à 14 cù 31 novi fiere. Aghjunghjendu novi settori cum'è a logistica, a custruzzione, a fabricazione, a tecnulugia è a botanica à a nostra cartera, cuntinuemu à cultivà u pane di i nostri industriali, pruduttori, vale à dì, tutti noi, in tuttu Izmir è Turchia ".

Soyer: "Apremu una porta nova"

U presidente Soyer hà dichjaratu chì a Turchia hè u settimu più grande pruduttore di u mondu in l'industria di i scarpi è hà dettu: "Tuttavia, simu fora di u top 20 in figuri d'esportazione. SHOEXPO apre un orizzonte novu per a nostra industria, induve pò seguità i tendenzi di u disignu in u mondu è turnà à prudutti cun altu valore aghjuntu. Apertura una nova porta per i nostri fabricatori di l'industria di calzature è pelle in Turchia, a maiuranza di quale sò PMI, chì ùn anu micca sperienza in fiere è ùn anu micca scuntratu cù l'esportazioni. Cù u nostru prughjettu, chì hè u primu in Turchia, permette à 40 imprese di participà à SHOEXPO gratuitamente è di scuntrà cù cumpratori internaziunali. Implementemu ancu un brevi prugramma di furmazione per u sparte di l'infurmazioni è u sustegnu in quantu à u prucessu d'esportazione. In İzmir, a seconda cità più grande di Turchia in u settore, tramindui riunitemu i nostri picculi pruduttori cù l'esportazioni è aumentemu e nostre cifre di esportazione in questu modu ".

"Izmir hè a cità di e fiere"

Dicendu chì i fundamenti di e prime e più radicate fieri di Turchia sò stati posti in İzmir, Soyer hà dettu: "Ognuna di e 31 fiere chì urganizeremu quist'annu porrà una seria vitalità à l'ecunumia di a nostra cità è purterà centinaie di millaie di visitatori in İzmir. in totale. Quandu ci hè una fiera cumpleta in Izmir, l'alberghi in u centru di a cità, in i nostri distretti custieri è ancu in Manisa sò pieni. Parechji settori di a cità, i tassisti, i risturanti è i nostri cummercianti crescenu u so pane grazia à e fiere. I ligami trà İzmir è u mondu sò diventati più forti, è u voluminu di u cummerciu esteru di Turchia cresce. Cuntinueremu à aumentà e nostre fiere è simu determinati à presentà à u mondu sanu. Perchè Izmir hè una cità di fieri ", disse.

Dopu à l'apertura, u presidente Soyer hà visitatu a fiera cù a so delegazione.

Supportu à u settore da a Municipalità Metropolitana di Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir offre à i pruduttori 40 l'uppurtunità di apre stands in l'area creata sottu u nome di "Zona di calzature, borse è selleria". U prughjettu chjamatu "Incontru PMI cù l'espurtazioni" hè realizatu per a prima volta à a 48th Shoexpo. Cusì, i picculi pruduttori sò permessi di esibisce i so prudutti in u campu per 4 ghjorni è furnisce un principiu à e so porte d'esportazione.

I visitori venenu da 26 paesi

Azerbaijan, Bielorussia, Regnu Unitu, Bosnia-Erzegovina, Algeria, Czechia, Armenia, Palestina, Francia, Ghana, Georgia, Iraq, Spagna, Israele, Italia, Montenegro, Kazakistan, Cipru, Kosovo, Libanu, Moldavia, Pulonia, Romania, Ci hè sò visitatori per l'esportazione da Russia, Giordano, Grecia.

A fiera induve i gruppi di prudutti cum'è Calzature di donna, Calzature di l'omi, Calzature di i zitelli, Borse, Saddlery, Abbigliamento di pelle seranu esposte; Quasi centu cumpagnie da Adana, Gaziantep, Hatay, Istanbul, Izmir, Konya è Manisa participanu.

L'avvenimenti appellu à l'industria

I prufessiunali di l'industria si riuniranu in discorsi è esibizioni chì si terranu in Shoexpo İzmir. U palcuscenicu "Step-On Talks" accoglierà famosi designer lucali è stranieri per quattru ghjorni. Trà l'invitati di u palcuscenicu "Step-On Talks" serà "Kobi Levi", u designer di nomi famosi cum'è Lady Gaga è Fergie. Levi furnisce infurmazioni nantu à u disignu à i rapprisentanti di l'industria è i so diversi disinni seranu esposti in l'area "Shoe Art Show".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*