Last Minute: HES Code Control Removed

Fafrettin Koca - Ministru di a Salute
Fafrettin Koca - Ministru di a Salute

A riunione di u Cunsigliu di Scienza, chì u Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà dettu in l'ultime settimane, "Vi daraghju una notizia impurtante", hà iniziatu oghje à 16.00. Dopu à a riunione, chì durò circa 2 ore, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà fattu dichjarazioni nantu à e decisioni prese.

REQUISITÀ A MASCHERA APERTA APERTA REMOVED

Annunziendu a decisione assai anticipata in quantu à e maschere, u Ministru Koca hà dettu: "Da avà, ùn avemu più da aduprà maschere fora. In certi casi, ùn hè micca necessariu portà una maschera se e regule di ventilazione è distanza sò seguite.

U CODE HES ùn serà micca dumandatu

Dichjarà chì l'applicazione di codice HES in istituzioni pubbliche, ristoranti è centri cummerciali hè stata ancu eliminata, Koca hà dettu: "U test ùn serà micca dumandatu da e persone chì ùn anu micca sintomi di a malatia. In casu di 2 casi in scole, a classe ùn deve esse chjusa. Un studiente pusitivu serà isolatu ", disse.

A PERSONA IN A VOSTRA PRESENZA hè A PERSONA CONTRA A RESTRIZIONE DI VOI PER 2 ANNI

I tituli di e dichjarazioni di u Ministru di a Salute Fahrettin Koca sò i seguenti: "Pensu chì a nostra riunione oghje hè vicinu à i discorsi ansiosi di u primu ghjornu in quantu à l'impurtanza, è estremamente pusitivu in quantu à l'emozioni. Infine vi daraghju a nutizia chì avete aspittatu. Parlaraghju più di a libertà chì principia à piglià u so postu, piuttostu chè di e custrizzione. A persona in a vostra presenza hè a persona chì hà insistitu à limità voi per 2 anni.

GRAZIE A TUTTI I MEMBRI DI U COMMISSIONE DI SCIENZA

Covid-19 hè statu unu di i primi paesi à capisce a gravità di l'epidemie. U nostru Cunsigliu di Scienza di Coronavirus, cum'è oghje, hà mantinutu i sviluppi sottu u microscopiu è hà sviluppatu cunsiglii. Hà preparatu e guide di trattamentu chì descrizanu e misure chì lutteremu contr'à l'epidemie. Hè stu cumitatu chì pianifica ogni tipu di misure prima chì l'OMS hà ancu dichjaratu chì simu di fronte à una epidemia glubale. Ringraziu una volta à tutti i membri di u Cumitatu Scientificu. Avemu pigliatu e misure necessarie prima di u prucessu epidemicu.

L'EPIDEMIA AFFETTA A VITA SUCIALE MENU CHE MAI

Da questu puntu di vista, simu trà i paesi affettati da l'epidemie u menu paragunatu à u numeru di casi. Vogliu enfatizà chì l'epidemie attualmente affetta a nostra vita suciale assai menu chè prima. Ci hè parechje persone à quale duvemu grazie è di a so esistenza simu fieri. Vogliu sprime a mo gratitudine à i medichi, l'infermiera, i travagliadori sanitari, l'ufficiali di a lege è u persunale di i ministeri pertinenti. A nostra cara nazione merita u più grande ringraziu. Avemu cumbattutu una lotta unica inseme. Vi dicu dapoi qualchì tempu chì a malatia chì chjamemu Covid perde a so qualità di esse à l'agenda. Sapemu chì sta cunclusione hè stata ghjunta in parechji paesi di u mondu per via di e decisioni pigliate.

ORA, U VOLTU DI RIMUOVERE L'EPIDEMIA DA A NOSA VITA SUCIALE

Alcune restrizioni sò state alzate ancu in u nostru paese. Quandu avemu vistu segni concreti chì l'epidemie finisci, avemu pigliatu passi per nurmalizà e cundizioni. Avemu fattu cambiamenti in quarantena, tempi di isolamentu, teste di screening, tempi di cuntattu. À questu puntu, ciò chì tutti duvemu sapè hè chì a lotta contru Covid-19 serà data da i vaccini da avà. Ci hè ancu una droga sviluppata per l'usu in una epidemia. Avemu cuminciatu à distribulli à e persone di più di 65 anni è immunocompromessi. Avà hè u tempu di caccià prudentemente l'epidemie da esse l'elementu dominante di a nostra vita suciale, è in un certu modu, passà da a cattività epidemica à a vita reale. Ci sò certi di i nostri scientisti chì dicenu chì hè troppu tempiu è chì sò in favore di aspittà. Parechji scientisti, invece, sustenenu a nostra iniziativa di vultà à a vita liberata da a pressione di l'epidemie, tenendu in contu e realità suciale è sviluppi simili in u mondu.

E PERSONE SENZA SUSSPETTU DI E MALATTIE ÙN SERÀ PROVATE

Spiegu e decisioni chì avemu pigliatu cum'è u Ministeru: Ùn avemu più aduprà maschere in l'aria aperta. Se a ventilazione hè abbastanza in ambienti chjusi, a maschera ùn hè micca necessariu se a regula di distanza hè seguita. In u novu periodu, l'applicazione di codice HES hè stata eliminata. Nisun codice HES serà verificatu à l'entrata di alcuna istituzione o urganizazione. A prova ùn serà micca dumandata in e persone chì ùn sò micca suspettate di a malatia. In casu di 2 casi in scole, ùn ci hè bisognu di a pratica di chjude a classa. Un studiente pusitivu serà isolatu è l'educazione cuntinuerà. Ci mancanu i visi è i sorrisi di l'altri. Micca menu di 2 anni. Avemu ghjuntu à l'ultima tappa di vultà à a normale. A vita ùn pò esse sustinuta cù una sola emozione è un solu sughjettu. E decisioni pigliate sò basate nantu à a realità chì l'epidemie hè in calata è mira à a riabilitazione psicologica chì a nostra vita hà bisognu.

ÙN RIMUOVEREmu COMPLETAMENTE MASCHER DA A NOSA VITA

Nimu ùn dubiterà chì avemu u scopu di fà u megliu è di piglià a decisione bona in nome di u Ministeru. Quandu una persona dice chì l'epidemie ùn hè micca finita o l'epidemie hè finita, a realità concreta ùn cambia micca. L'epidemie hà persu u so effettu, questu hè a verità visibile. Ùn ci hè bisognu di enfatizà a parolla epidemia quantu prima. Avemu da impedisce chì l'epidemie sia u criteriu principale di a vita di ogni ghjornu. Cum'è una sucità, duvemu passà da u periodu di cumbattimentu di l'epidemie attraversu restrizioni à u stadiu di prutezzione individuale da a malatia. Se vulemu ancu a prutezzione persunale, pudemu cuntinuà i nostri abitudini.

Ùn eliminemu micca e maschere da a nostra vita, purtemu a maschera cun noi per mette immediatamente quandu hè necessariu. E maschere devenu esse indispensabili in a nostra vita di ogni ghjornu, soprattuttu quandu i nostri anziani sò inseme cù quelli chì anu malatie croniche ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*