Last minute ! U Ministru di l'Affari Esteri Russu Lavrov: Ci sarà una Reunione d'Istanbul per i negoziati!

Lavrov "Ùn vulemu micca un novu guvernu nazi in Ucraina"
Lavrov "Ùn vulemu micca un novu guvernu nazi in Ucraina"

Hè statu annunziatu chì e discussioni di negoziazione chì cuminciaru cù a guerra di l'Ucraina di Russia continuanu in Istanbul. Mentre chì tutta l'attenzione hè stata data à sti negoziati, u Ministru di l'Affari Esteri russu Lavrov hà dettu: "I negoziati riavviaranu oghje o dumane in Istanbul, speremu chì anu successu". disse.

U presidente Erdoğan hà discututu l'ultima situazione in a guerra Russia-Ucraina è i negoziati di pace cù u capu Russu Putin ieri. I dui capi accunsenu chì e negoziazioni, previste per esse tenute trà u 28 è u 30 di marzu di u 2022, saranu in Istanbul.

E discussioni di pace saranu in Istanbul

David Arakhamia, un membru di u parlamentu chì hè in a delegazione di negoziazione di l'Ucraina, hà fattu una dichjarazione ieri nant'à u so contu di rete suciale, annunziendu chì a prossima volta di negoziazioni in corso trà l'Ucraina è a Russia si terrà in Turchia u 28-30 di marzu, è hà dettu: "Oghje, in i negoziati realizati via videoconferenza, a prossima volta si terrà u 28. Hè statu decisu di fà faccia à faccia in Turchia trà u 30 è u XNUMX di marzu. "I dettagli veneranu dopu", disse.

U vicepresidentu russu Vladimir Medinsky, chì hà guidatu a delegazione russa, hà dettu in a so dichjarazione: "Oghje, durante i scontri tenuti cù a parti ucraina per videoconferenza, hè statu decisu chì a prossima volta si terrà in faccia à marzu. 28-30, 2022 ".

Erdogan è Putin anu parlatu per telefunu

Dopu à sti sviluppi, u presidente turcu Recep Tayyip Erdoğan hà avutu una conversazione telefonica cù u presidente russu Vladimir Putin. Sicondu a dichjarazione fatta da a Direzzione di Comunicazioni di a Presidenza, l'ultima situazione in a guerra Russia-Ucraina è i prucessi di negoziazione sò stati discututi durante a riunione. U presidente Erdoğan hà enfatizatu a necessità di stabilisce un cessamentu di u focu è a pace trà a Russia è l'Ucraina u più prestu pussibule è di migliurà a situazione umanitaria in a regione, è hà dichjaratu chì a Turchia hà da cuntinuà à fà ogni cuntribuzione in stu prucessu. U presidente Erdoğan è u presidente russu Putin anu accunsentutu chì a prossima riunione di e delegazioni di negoziazione russa è ucraina si terrà in Istanbul.

Mentre chì tutti l'ochji eranu nantu à e negoziazioni, u Ministru di l'Affari Esteri russu Lavrov hà dettu: "I negoziati cumincianu à novu oghje o dumane in Istanbul, speremu chì anu successu. Putin è Zelensky duveranu riunite à u puntu induve una suluzione s'avvicina à i prublemi chjave. "Ùn saria micca constructivu per Putin è Zelensky di scambià idee in questa fase", disse.

Kremlin SözcüDichjarà chì e delegazioni russe è ucraine andaranu oghje in Turchia, Peskov hà dettu: "A decisione di inizià e riunioni in faccia hè impurtante in sè stessu. I negoziatori di i dui paesi ghjunghjeranu oghje in Turchia. Per quessa, ùn pare micca pussibule di mantene e negoziazioni oghje. "Puderà stà finu à dumane", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*