Speranza per a Pace in Istanbul! Cumitati di negoziazione Russia-Ucraina riuniti in Dolmabahçe

Speranza per a Pace in Istanbul! Cumitati di negoziazione Russia-Ucraina riuniti in Dolmabahçe
Speranza per a Pace in Istanbul! Cumitati di negoziazione Russia-Ucraina riuniti in Dolmabahçe

In u risultatu di iniziative diplomatiche guidate da u presidente turcu Recep Tayyip Erdogan, e delegazioni di negoziazione Russia-Ucraina si sò riunite in Dolmabahçe, Istanbul.

In quantu à a guerra Russia-Ucraina, u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà dettu: "Avemu dimustratu un approcciu ghjusta chì prutegge, guardà, vigilà i diritti, e lege è sensibilità di e duie parti in tutte e piattaforme internaziunali". disse.

In u so discorsu à l'apertura di a Reunione di i Cumitati di Negoziazione Russia-Ucraina tenuta à l'Uffiziu di a Presidenza Dolmabahçe, u presidente Erdoğan hà manifestatu u so piacè di accoglie e delegazioni è di cuntribuisce à i so sforzi per stabilisce a pace in un periodu cusì criticu.

Vulendu chì e riunioni è e riunioni chì si teranu seranu benefiche per l'Ucraina, a Russia è a regione è per l'umanità intera, u presidente Erdoğan hà dettu: "U prucessu di negoziazione chì avete purtatu in cunfurmità cù l'istruzzioni di i vostri dirigenti hà suscitatu speranze per a pace è eccitatu u mondu sanu. In questu cuntestu, sustenemu di tuttu u core i discorsi ". usatu a frasa.

Dichjarà chì e delegazioni anu fattu è cuntinueghjanu à fà un grande sforzu in nome di i so paesi, u presidente Erdoğan hà felicitatu e delegazioni di l'Ucraina è a Russia.

Esprimendu chì i cunflitti, chì sò in a so 5a settimana, li anu sbulicatu profondamente cum'è amichi è vicini, u presidente Erdoğan hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Da u primu ghjornu di a crisa, avemu fattu sforzi sinceri à tutti i livelli per prevene l'escalation. Avemu pruvatu à rializà u vicinatu, l'amicizia, a vicinanza umana trà noi, in particulare i requisiti di sta lege. In modu persunale, aghju realizatu un intensu travagliu diplomaticu cù parechji di i mo culleghi, in particulare i vostri stimati Capi di Statu. U mo Ministru di l'Affari Esteri, u Ministru di a Difesa Naziunale è u Cunsigliu Capu İbrahim Bey eranu in cuntattu constante cù i so interlocutori. In tutte e piattaforme internaziunali induve avemu una parolla, avemu dimustratu un approcciu ghjustu chì prutegge, prutegge, vigilà i diritti, e lege è sensibilità di e duie parti. Cum'è un paese chì hà vistu assai soffrenze in a so regione, avemu travagliatu è luttatu per impedisce chì una stampa simili si faci in u nordu di u Mari Neru ".

Enfatizendu chì cum'è Turchia, ùn anu mai timore di assumerà a responsabilità per a pace è a stabilità in a regione è fora, u presidente Erdoğan hà dettu: "Credemu chì ùn ci sarà micca perdenti in una pace ghjustu. Allargà u cunflittu ùn hè micca in l'interessu di nimu. Ogni persona chì mori, ogni edifiziu distruttu, ogni risorsa saltata o intarrata in terra chì duverebbe esse spesa nantu à a strada di a prosperità hè un valore chì hè statu strappatu da u nostru avvene cumunu. disse.

"Credu chì ùn esiterete micca à piglià l'iniziativa per a restaurazione di a pace"

Dichjarà chì hè in manu di i partiti di piantà sta tragedia, u presidente Erdoğan hà dettu: "Serà in l'interessu di tutti per ottene un cessamentu di u focu è a pace u più prestu pussibule. Pensemu chì avemu intrutu in un periodu induve i risultati cuncreti duveranu esse ottenuti da e negoziazioni. Da a tappa attuale, voi, cum'è membri di a delegazione, avete pigliatu una rispunsabilità storica. U mondu sanu aspetta una bona è bona nutizia da voi. Cù a guida di i vostri capi, ponete e fundazioni per a pace. Semu pronti per ogni cuntribuzione chì farà u vostru travagliu più faciule ". hà spartutu u so parè.

Ricordendu chì si trasfererà oghje in Tashkent per fà una visita ufficiale in Uzbekistan, u presidente Erdoğan hà dettu: "Tuttavia, lasceraghju u mo Ministru di l'Affari Esteri in Istanbul per dà u sustegnu necessariu se ne avete bisognu. Hè pussibule di ghjunghje à una suluzione chì serà accettata da a cumunità internaziunale, chì affruntà e preoccupazioni legittimi di i dui paesi. Credu chì ùn esiterete micca à piglià l'iniziativa per a restaurazione di a pace ". disse e so parolle.

Esprimendu chì a Turchia ùn hà micca un rolu di mediatore in i negoziati, u presidente Erdoğan hà dettu:

"Tuttavia, finu à chì dumandate, continueremu à furnisce l'opportunità di facilità finu à quandu avete bisognu. Di sicuru, simu cuscenti di u fattu chì avete discututu prublemi difficili è cumplessi in l'entrevista. In ogni casu, hè sicuru chì e pruposte nantu à a tavula è u cumprumissu chì deve esse ghjuntu seranu a basa di a pace finale chì deve esse rializatu in u futuru. Cù un sensu di rispunsabilità, dedizione è una cunniscenza constructiva, sò cunvinta chì sarete capace di ghjunghje à una suluzione sustenibile basata nantu à l'equità. U prugressu chì farà in i negoziati permetterà ancu u prossimu stadiu, u cuntattu à u livellu di i capi. Semu pronti à accoglie un tali riunioni. Ancu a vostra riunione quì hè un mutivu di speranza in u mondu è in i vostri paesi. Spergu chì i vostri sforzi nantu à a strada di a pace diventeranu boni risultati. Vogliu dumandà à voi di trasmette i mo più sinceri saluti à i vostri capi di statu, chì ognunu hè un amicu caru. Vi auguru tutti successu in i vostri negoziati ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*