A squadra di spedizione scientifica antartica torna in casa

A squadra di spedizione scientifica antartica torna in casa
A squadra di spedizione scientifica antartica torna in casa

A squadra, chì hà participatu à a 6th National Antarctic Science Expedition, realizata sottu l'auspici di a Presidenza, sottu a rispunsabilità di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, è sottu a coordinazione di l'Istitutu di Ricerca Polare TÜBİTAK MAM, ghjunse à l'aeroportu di Istanbul a sera. di l'8 di marzu à 19.15 dopu un longu viaghju.

L'Expedizione Naziunale di Scienza Antartica, chì hè stata per a sesta volta questu annu, durò 46 ghjorni. Duranti a spidizioni, circadori 20, dui di i quali eranu stranieri, hà travagliatu nantu à 14 prughjetti.

29 Prughjetti LAVORATI CU 14 ISTITUZIONI IN A SCIENZA PER L'ANTARCTICA

Cum'è parte di a 22th National Antarctic Science Expedition, chì hà iniziatu u 6 di ghjennaghju, una squadra di spidizioni di 20 persone hà righjuntu u cuntinente antarticu u 2 di ferraghju, dopu avè passatu dui paesi è quattru cità. Dopu si n'andò à l'isula di Horseshoe.

L'equipaggiu di l'expedizione di 20 è l'equipaggiu di 30 si n'andò à l'Isula Horseshoe, induve si trova u campu di scienza temporale, è hà studiatu prughjetti scientifichi 29 in scienze di a vita, scienze fisiche, scienze di a terra è astronomia, di quale 14 istituzioni sò stakeholder. Dui circadori stranieri, unu di Portugallu è unu di Bulgaria, sò stati ancu inclusi in a squadra.

Tecnulugii naziunali sò stati aduprati QUST'ANNU

Durante a spidizioni, u receptore GNSS domesticu è naziunale di HAVELSAN hà aiutatu à cullà dati per a determinazione di u locu, mentre chì a mappa 3D di l'isula di Horseshoe hè stata studiata cù u UAV (Unmanned Aerial Vehicle) sviluppatu in u nostru paese è e dati nantu à a prufundità glaciale sò stati cullati.

A cumunicazione di a squadra in u campu hè stata furnita da radiu ASELSAN è ripetitori radio modulari. A batteria termale di TÜBİTAK SAGE hè stata aduprata per risponde à i bisogni energetichi quandu hè necessariu.

In l'ultimi anni, a prima stazione meteorologica di Turchia è e prime trè stazioni GNSS sò state stabilite in l'Antartida. I dati raccolti da tutte e stazioni mette in luce parechji studii scientifichi, in particulare u cambiamentu climaticu, i cambiamenti di u livellu di u mari, i movimenti tettonici è l'osservazioni di i glaciali. L'attività sismica di a regione hè stata monitorata ancu cù a stazione sismica stabilita questu annu.

PER AVANZE VOCI IN U CONTINENTU BIANCU IN ESCURSIONI ANTARCTICHE

I studii polari di Turchia sò stati realizati sottu u tettu di TUBITAK MAM Polar Research Institute (KARE) dapoi u 2020. TÜBİTAK MAM KARE hà u scopu di fà spedizioni scientifiche regulare in l'Articu è l'Antartida, per aumentà i studii scientifichi realizati in e regioni polari in u nostru paese, è per sviluppà l'infrastruttura scientifica chì u nostru paese hà in e regioni polari. In questu modu, hè destinatu à fà a Turchia un paese chì participa à i meccanismi di decisione in quantu à e regioni polari.

In questu cuntestu, più di 60 prughjetti sò stati cumpletati è 86 publicazioni sò state realizate finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*