Supportu per u Sviluppu di l'Africa da l'Università Boğaziçi

Supportu per u Sviluppu di l'Africa da l'Università Boğaziçi
Supportu per u Sviluppu di l'Africa da l'Università Boğaziçi

Cù u prughjettu di l'Unione Europea (UE), in quale l'Università Boğaziçi hè ancu implicata, hè destinatu à sustene u sviluppu di l'Africa Sub-Sahariana esaminendu i prucessi di sviluppu in Ghana è Kenya in situ.

Cù u prugramma ADAPTED Innovative Training Network (ADAPTED ITN) sustinutu da l'Unione Europea (UE) Horizon 2020, 10 ghjovani circadori di 15 università, cumprese l'Università Boğaziçi, realizaranu studii di dottoratu per u sviluppu di l'Africa Sub-Sahariana.

Università Bogazici Dipartimentu di Scienze Politiche è Relazioni Internaziunali Docente Assoc. Dr. Sottu a direzzione di Zeynep Kadirbeyoğlu, i prughjetti di sviluppu in i dui paesi seranu esaminati in quantu à l'ecologia pulitica, grazia à a ricerca di campu in Ghana è Kenya da Valentine Nandako Masika, un studiente di duttore in u stessu dipartimentu. A prima reunione di a reta hè stata u mese passatu à l'Università Ruhr di Bochum, Germania, u corpu di coordinazione di u prugettu.

"U VISTA A EDUCARE I RICERCATORI QUALIFICATI"

Università Bogazici Dipartimentu di Scienze Politiche è Relazioni Internaziunali Docente Assoc. Dr. Zeynep Kadirbeyoğlu dice chì in u scopu di Marie Skłodowska-Curie, ci sò cinque partenarii europei, sei africani è quattru partenarii di implementazione di u sviluppu in u prughjettu cumpletu finanziatu da u prugramma Horizon 2020 ITN di l'Unione Europea. Assoc. Dr. Kadirbeyoğlu dichjara chì i studii di dotturatu da esse realizati in questu cuntestu ponu purtà à u sviluppu di pulitiche impurtanti contr'à a miseria in l'Africa Sub-Sahariana:

"Mentre u prugramma si focalizeghja nantu à l'eradicazione di a miseria in l'Africa Sub-Sahariana, hà ancu scopu di furmà i ghjovani circadori qualificati à u livellu di duttore. In questu cuntestu, 15 studenti di PhD da l'Europa è l'Africa seranu supportati. U nostru studiente di duttore kenyan Valentine Nandako Masika esaminerà i prughjetti di sviluppu in Ghana è in Kenya cù l'approcciu di l'ecologia pulitica, cù a ricerca di u campu chì farà cù u prugramma sustinutu da l'UE. Inoltre, cù sta cuuperazione, avarà a pussibilità di fà ricerche à l'Università di a Sorbona per sei mesi. Cù u prugramma, i nostri studienti seranu supportati per u so travagliu in u campu è ancu per u so redditu mensile ".

"Aghju scuntrà cù l'autorità nantu à u campu"

Valentine Nandako Masika, chì cuntinueghja i so studii di duttore à u Dipartimentu di Scienze Politiche è Relazioni Internaziunali di l'Università Boğaziçi, pensa chì u prugettu stessu pò revelà risultati assai impurtanti in quantu à capiscenu i prucessi di sviluppu in Ghana, inseme cù u so paese di Kenya.

Esprimendu ch'ellu si scontra cù diversi funzionari di u guvernu, esperti è rapprisentanti di a sucità civile in e duie ecunumie durante stu prucessu, Nandako descrive u so prughjettu di dutturatu cusì:

"In parte di u mo prughjettu di PhD, esploreraghju paradigmi orientati à a crescita è cumu si mette in pratica in Ghana è in Kenya. Averaghju ancu l'uppurtunità di osservà a relazione trà a crescita ecunomica è a sustenibilità ambientale in u quadru di l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile di e Nazioni Unite. In questu sensu, aghju pensatu à tene diverse riunioni cù ufficiali di u guvernu, esperti è rapprisentanti di a sucità civile in u campu, è ancu i risultati di prughjetti di sviluppu prominenti in i dui paesi ".

Nandako aghjusta chì in u scopu di u prugettu, u Dipartimentu di l'Ecunumia di l'Università Sorbona di Parigi è u Dipartimentu di Scienze Politiche è Relazioni Internaziunali di l'Università Boğaziçi feranu una forte cooperazione in questu cuntestu.

A PRIMA REUNIONE ANNUALE DI U PROGRAMMA SIA FATTA IN GERMANIA

A prima riunione annuale di ADAPTED ITN hè stata tenuta à l'Università Ruhr di Bochum, u corpu di coordinazione di u prugettu. 15 I ricercatori di a fase iniziale (ESR) si sò scontri fisicamenti per a prima volta cù co-consiglieri è cunsiglieri di altre università. Comu parte di a reunione annuale, un foru di dui ghjorni hè statu ancu tenutu induve i mo ghjovani circadori si sò presentati, presentanu e so dumande di ricerca è spiegà cumu si sò venuti cun elli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*