I travaglii di Restaurazione Cuntinueghjanu in Uzunköprü Storicu

I travaglii di Restaurazione Cuntinueghjanu in Uzunköprü Storicu
I travaglii di Restaurazione Cuntinueghjanu in Uzunköprü Storicu

U Ministeru di Trasporti è Infrastruttura annuncia chì u travagliu di risturazione cuntinueghja rapidamente in u Uzunköprü Storicu, chì hè nantu à a Lista Tentative di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO.

U Ministeru di Trasporti è Infrastruttura hà fattu una dichjarazione annantu à u Uzunköprü Storicu, chì u travagliu di risturazione hè in corso. In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì a custruzzione di Uzunköprü hà iniziatu in u 1437 per l'ordine di u Sultanu Ottumanu Murad II è hè stata cumpletata in u 1444. "Uzunköprü storicu; Hè stata custruita cù una lunghezza di 1392 metri, una larghezza di 5,40 metri è 174 ochji. U ponte hè statu danatu è riparatu parechje volte finu à oghje ; "Secunnu i ducumenti in l'archivi di a Direzzione Generale di l'Autostrade, hè statu parzialmente riparatu in 1907,1928, 1964, 1967, 1971, 1990, 1993, 2002 è XNUMX, cumpresu u Periudu Ottomanu".

A CARICA DI TRAFFICO DI VEHICULE PESANTE STATU SCIATA DA UZUNKÖPRÜ CU U PONTE ALTERNATIVU

A dichjarazione hà ricurdatu chì trè archi di u ponte sò colapsati in una inundazione in u 1907, è chì l'arcu colapsatu sò stati ricustruiti è riparati in u stessu annu, è cuntinuavanu cusì:

"U sistema di trasportu di u ponte; In u 1967-1971, hè statu danatu perchè u so pavimentu originale hè statu allargatu aghjunghjendu un ponte di cimentu è una cunsola per accoglie u trafficu di veiculi di dui corsie è hè statu espostu à effetti dinamichi per via di un intensu trafficu di veiculi pisanti. Duranti sta riparazione, una parte di i railings di u ponte sò ancu rinnuvati. "In u 1993, i giunti sò stati appiicati cù u mortu di cimentu nantu à i mura tempan è à l'internu di l'arcu, è e riparazioni sò state fatte cù u cimentu intornu à i pilastri chì passavanu l'acqua, per trattà e cavità in u lettu di u fiume".

In a dichjarazione, hè statu nutatu chì un novu ponte di cimentu armatu hè statu custruitu cum'è una alternativa à l'Uzunköprü Storicu da a Direzzione Generale di l'Autostrade in 2013, è hè statu enfatizatu chì a carica di u trafficu di i veiculi pisanti hè stata presa in Uzunköprü.

U PONTE DI PETRA PIÙ LUNGO CHE ESISTE À U GIORNU

In a dichjarazione, hè statu ricurdatu chì u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà esaminatu l'Uzunköprü Storicu in situ durante a so visita à Edirne in 2020, è hà dettu: "U ponte, chì era inclusu in a Lista Temporanea di u Patrimoniu Culturale Mondiale di l'UNESCO in 2015, hè u ponte di petra più longu in u mondu chì hè sopravvissutu à oghje. I travaglii cuntinueghjanu rapidamente nantu à u ponte, induve u travagliu di risturazione hà iniziatu in 2021. "A Direzzione Generale di l'Autostrade, chì mostra a sensibilità necessaria per cuntribuisce à u sviluppu di a cuscenza di a cunsirvazione, hà da cuntinuà à assicurà a preservazione di i nostri ponti storici eredi in cunfurmità cù a so cundizione originale ristauranduli".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*