47 circadori, di i quali 63 sò turchi, venenu in Turchia cù u prugramma Reverse Brain Drain.

47 circadori, di i quali 63 sò turchi, venenu in Turchia cù u prugramma Reverse Brain Drain.
47 circadori, di i quali 63 sò turchi, venenu in Turchia cù u prugramma Reverse Brain Drain.

63 scientisti da università prestigiose in u mondu, da Harvard à Tokyo, cuntinueghjanu a so ricerca in Turchia. U prucessu di valutazione di TÜBİTAK International Leader and Young Researchers Program hè statu finitu. U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà annunziatu i risultati. Nutendu chì 47 novi circadori, 63 di i quali sò turchi, venenu in Turchia cù u prugramma, u Ministru Varank hà dettu: "27 ricercatori senior di l'USA, Germania, Austria, Regnu Unitu, Cina, Francia, Svezia, Giappone, Russia, 20. Diverse università è centri di ricerca in u nostru paese assisteranu ". disse.

Parlendu à l'apertura di a riunione di Horizon Europe tenuta in linea, u Ministru Varank hà dettu:

RICERCATORI INTERNAZIONALI PRINCIPALI

Circa 4 anni fà, u presidente Erdoğan hà annunziatu una mobilizazione di casa per i nostri scientisti in TEKNOFEST, u più grande Festival di Aviazione, Spaziu è Tecnulugia di u mondu. In questa direzzione, avemu lanciatu u Prugramma Internaziunale di Ricercatori Leader per i migliori ricercatori in i so campi, in particulare i scientisti d'origine turca.

RICERCATORI NAZIONALI PRINCIPALI

Avemu riesciutu à purtà u travagliu di 127 scientisti da e università più prestigiose di u mondu, cumpagnie glubale chì investenu u più in R&D, è istituti di ricerca internaziunali in u nostru paese. Avemu ancu iniziatu u Programma Naziunale di Ricercatori Principali per i ricercatori di successu chì travaglianu attualmente in Turchia. In i dui spazii, avemu fattu una nova chjama in 2021.

REVERSE BRAIN DRAIN

Avemu finitu a valutazione di sti chjamati. In u scopu di i Programmi Internaziunali di Leader è di Ghjuvanni Ricercatori, 47 novi ricercatori, di i quali 63 turchi, venenu in Turchia cù i prugrammi di fuga di u cervellu di TÜBİTAK, in cuntrastu cù TÜBİTAK. 9 ricercatori senior di 27 paesi (USA, Germania, Austria, Regnu Unitu, Cina, Francia, Svezia, Giappone, Russia) assisteranu à 20 diverse università è centri di ricerca in u nostru paese. Sti circadori venenu da università rispettate è prestigiose cum'è Harvard, Huazhong, John Hopkins, Ohio, Osaka, Purdue, Achen, Tokyo è Tubingen. Continuaranu i so studii in i campi di Scienze di a Salute, Scienze Suciali è Umane, Scienze Tecniche è Scienze Fundamentali in Turchia.

GIOVANNI RICERCATORI DI 21 UNIVERSITÀ

Di novu, cù a chjama di u 2021, 12 ghjovani circadori internaziunali da 36 paesi assisteranu à 21 diverse università è centri di ricerca in u nostru paese. Questi ghjovani circadori venenu in u nostru paese da 31 università di successu è centri di ricerca cum'è Duke, Harvard, Humbold, MIT, Seoul, Stanford, Munich è Tokyo University.

RAFFORZEremu L'ECOSISTEMA

In u scopu di u prugramma National Leading Researchers, chì avemu annunziatu per a prima volta, sustenemu i circadori 42 chì cuntinueghjanu attualmente a so ricerca in u nostru paese. Cusì, cù i cuntributi di i capi di 105 è i ghjovani circadori in tuttu, rafforzeremu ancu l'ecosistema di a scienza, l'innuvazione è l'innuvazione di u nostru paese.

127 RICERCATORI SONU SUPPORTU OGGI

U Programma Internaziunale di Ricercatori Leader è u Prugramma Internaziunale di i Ghjovani Ricercatori anu u scopu di attruisce i scientisti chì facenu studii scientifichi è tecnologichi di altu livellu à l'esteru in Turchia. I ricercatori accettati à u Programma Internaziunale di Ricercatori Principali cù a chjama annunziata da u Ministru Varank realizaranu studii in i campi di a salute, a tecnica, a scienza basica, suciale è umana. Cù u prugramma Internaziunale di Ricercatori di punta lanciatu in 2018, un totale di circadori 98, 29 turchi è 127 stranieri, sò stati sustinuti finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*