I membri di a Strada Internaziunale di Trasportu Trans-Caspianu riuniti in Kazakhstan

I membri di a Strada Internaziunale di Trasportu Trans-Caspianu si sò riuniti in Kazakistan
I membri di a Strada Internaziunale di Trasportu Trans-Caspianu riuniti in Kazakhstan

I membri di l'Unione Trans-Caspian International Transport Route (TITR), chjamati a "Nova Strada di a Seta" / "Corridor Mediu", chì ghjunghjenu à l'Europa attraversu a Cina, u Kazakistan, l'area di l'acqua di u Mar Caspio, l'Azerbaijan, a Georgia è a Turchia, si terrà. 29-30 March 2022. Si sò scontri in Almaty, Kazakhstan.

A delegazione di Turchia, presieduta da TCDD Taşımacılık AŞ Direttore Generale Deputy Çetin Altun, rapprisentanti di u Ministeru di Trasportu è Infrastrutture è rapprisentanti di cumpagnie di trasportu privatu, è ancu rapprisentanti di l'amministrazione ferroviaria è di e cumpagnie di trasportu di l'altri paesi membri anu participatu à a riunione.

In u scopu di a riunione, sò state discusse e previsioni è i miri di l'unione per u trasportu di merci 2022 è a strategia di sviluppu finu à u 2030.

Inoltre, mentre discutendu ciò chì si pò fà per utilizà a strada più attivamente è efficaci in u cummerciu mundiale cambiante, hè statu sottumessu chì u "Corridor Mediu" hà un rolu impurtante in u sviluppu di tutti i paesi membri di l'unione.

À a riunione, hè statu nutatu chì i trasporti di u Corridor Mediu sò in crescita di ghjornu per ghjornu, per utilizà stu corridore in modu più efficaci è efficiente, inseme cù l'amministrazioni ferroviarie è e cumpagnie di i paesi membri, sò state pigliate suluzioni per risolve i prublemi è Facilità u trasportu, da a Cina à l'Europa, da a Russia à l'Asia Meridionale è à l'Africa. Hè statu dichjaratu chì a strada TITR, chì facilita u trasportu in tutte e rotte cummerciale finu à Turchia, offre novi opportunità per tutti i paesi di u mondu è risparmià tempu è costu. .

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*